Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Dagens dilemma: Systers nyblivna ex tillika min enda vän är enligt Facebook numera tillsammans med en klasskamrat. "Gillar" man det?
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Nej, jag såg att du skrev att krysset betydde Röda korset, trots att det inte ens är rött. Jag tycker det är taskigt att Posten säljer förfrankerade lådor där avsändaren redan är ditsatt... 😏
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Nej, jag såg att du skrev att krysset betydde Röda korset, trots att det inte ens är rött. Jag tycker det är taskigt att Posten säljer förfrankerade lådor där avsändaren redan är ditsatt... 😏 Ja minsann
Overkill Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Dagens dilemma: Systers nyblivna ex tillika min enda vän är enligt Facebook numera tillsammans med en klasskamrat. "Gillar" man det? Shit har han redan ny flickvän??
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Shit har han redan ny flickvän?? Ja vet, det är lite sjukt! Jag är nästan lite osäker på om det är på riktigt eller på skoj, men man borde ju inte skämta om sånt känns det som. Alltså hans egen klass.
Overkill Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Kan han DJ:a på riktigt? /facebookstalker EDIT: Låter väldigt dömande men inte meningen! Redigerat 5 december 2010 av Overkill
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Han har vart ihop med henne hela tiden fattar ni väl?!
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Kan han DJ:a på riktigt? /facebookstalker EDIT: Låter väldigt dömande men inte meningen! Hahaha Jag tror inte det är att de dj:ar nåt egentligen, lär bara vara att de väljer låtar skulle jag tro. Han har ingen erfarenhet av sånt alls.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Han har vart ihop med henne hela tiden fattar ni väl?!
Neosus Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 köpte mig lite torkat renkött oppa marknan...åsså en Norrlands 5, 3på det. ( Tack herr Spendrup för den goda smaken 😑) Ren: http://sv.wikipedia.org/wiki/Rhen Samlag med själens smaklökar va gott 🥰 1
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jag har aldrig sett ett avsnitt av Våra bästa år.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jag har aldrig sett ett avsnitt av Våra bästa år. Jag har sett 100. Det var mitt ex favvoserie.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jag har sett 100. Det var mitt ex favvoserie. Ex! Här kommer det fram grejer. På ett sätt är det fascinerande att följa något sånt, men på ett annat ganska tragiskt.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=X5iOiLX5ppA&feature=related Glömde de två allra bästa... 🥰
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Space Oddity är överskattad, Starman är bra. Men Five Years är bäst.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ex! Här kommer det fram grejer. På ett sätt är det fascinerande att följa något sånt, men på ett annat ganska tragiskt. Tragik är alltid fascinerande. Men den serien är väl inte tragisk alls.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Space Oddity är överskattad, Starman är bra. Men Five Years är bäst. Undrar hur många som samplat trummorna i slutet på Five years, titelspåret från plattan 72 med det alltför långa namnet. Kanske borde köpa den, innehåller ju även Rock n Roll suicide m.fl.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 and it was COLD and it RAINED so i felt like an actor and i THOUGHT of MA and i wanted to get back there your FACE your RACE the way that you TALK i KISS you you're BEAUTIFUL i want you to walk typ
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Rederiet. Det såg mina föräldrar på. Hehe. Om det inte var minst ett slagsmål, en ihjälskjutning eller nån slags tortyr så såg aldrig min farsa på tv. Serie, dessutom svensk? Du skämtar... Detsamma gäller brorsan.
Recommended Posts