Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dagens dilemma: Systers nyblivna ex tillika min enda vän är enligt Facebook numera tillsammans med en klasskamrat. "Gillar" man det?

Postat

Nej, jag såg att du skrev att krysset betydde Röda korset, trots att det inte ens är rött.

Jag tycker det är taskigt att Posten säljer förfrankerade lådor där avsändaren redan är ditsatt...

😏

Postat

Nej, jag såg att du skrev att krysset betydde Röda korset, trots att det inte ens är rött.

Jag tycker det är taskigt att Posten säljer förfrankerade lådor där avsändaren redan är ditsatt...

😏

Ja minsann

Postat

Dagens dilemma: Systers nyblivna ex tillika min enda vän är enligt Facebook numera tillsammans med en klasskamrat. "Gillar" man det?

Shit har han redan ny flickvän??

Postat

Shit har han redan ny flickvän??

Ja vet, det är lite sjukt! Jag är nästan lite osäker på om det är på riktigt eller på skoj, men man borde ju inte skämta om sånt känns det som.

Alltså hans egen klass.

Postat

Kan han DJ:a på riktigt?

/facebookstalker

EDIT: Låter väldigt dömande men inte meningen!

Hahaha

Jag tror inte det är att de dj:ar nåt egentligen, lär bara vara att de väljer låtar skulle jag tro. Han har ingen erfarenhet av sånt alls.

Postat

Jag har sett 100.

Det var mitt ex favvoserie.

Ex! Här kommer det fram grejer.

På ett sätt är det fascinerande att följa något sånt, men på ett annat ganska tragiskt.

Postat

Ex! Här kommer det fram grejer.

På ett sätt är det fascinerande att följa något sånt, men på ett annat ganska tragiskt.

Tragik är alltid fascinerande.

Men den serien är väl inte tragisk alls.

Postat

Space Oddity är överskattad, Starman är bra.

Men Five Years är bäst.

Undrar hur många som samplat trummorna i slutet på Five years, titelspåret från plattan 72 med det alltför långa namnet.

Kanske borde köpa den, innehåller ju även Rock n Roll suicide m.fl.

Postat

and it was COLD and it RAINED so i felt like an actor and i THOUGHT of MA and i wanted to get back there your FACE your RACE the way that you TALK i KISS you you're BEAUTIFUL i want you to walk

typ

Postat

Rederiet. Det såg mina föräldrar på.

Hehe. Om det inte var minst ett slagsmål, en ihjälskjutning

eller nån slags tortyr så såg aldrig min farsa på tv.

Serie, dessutom svensk? Du skämtar...

Detsamma gäller brorsan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.