Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vafan hände igår fidden? 😛

grymt najs personalfest 😄

student-tema, så det var som en sittning första delen. sen slängde vi bort borden och skuttade runt istället. då fick jag en rejäl snyting av en hoppande axel. Eller alltså, jag hoppade också men så hamnade vi i otakt och så landade min haka på en upphoppande axel.

En tand gick liksom sönder xD

fast bara lite. jag tror inte den behöver lagas.

Postat

grymt najs personalfest 😄

student-tema, så det var som en sittning första delen. sen slängde vi bort borden och skuttade runt istället. då fick jag en rejäl snyting av en hoppande axel. Eller alltså, jag hoppade också men så hamnade vi i otakt och så landade min haka på en upphoppande axel.

En tand gick liksom sönder xD

fast bara lite. jag tror inte den behöver lagas.

Låter som en grym fest. 😄

Postat

Omg, omg, omg.

TV6 20:30

DIREKT Dags för andra matchen mellan NHL-lagen Columbus Blue Jackets och San Jose Sharks i Globen.

Postat

varflr spelas de nhl i globen för? 🤪

Jippo, de spelar inledningsmatcher runt om i Europa när säsongen skall dra igång. Transatlantisk liga

förstås, men sålde de bara TV-rättigheter i just amerikat så skulle de nog bli ledsna i ögat. 😛

Postat (redigerat)

Serieplacering - Lag - Coach - Totalplacering - Värde - Poäng

1 Slejman Slejman 204 $29.50M 160.00

2 VancouverDebates VancouverCanucks 851 $30.19M 149.00

3 Georgia Overkillers overkill 970 $30.28M 290.00

4 Baltimore Towers Eanjou 1471 $30.13M 77.00

5 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 2563 $30.04M 58.00

6 therocker s(AINT) therocker 3883 $30.03M 133.00

7 Pucko fidden 4243 $30.12M 57.00

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.