Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) inte alls, nu uttalar du det fel igen. Spelar ingen roll vilken tonaccent man använder. "Fídden" (som i "prutten") är best sg av "fidd" och "Fìdden" (som i "bajan") är best sg "fidde". EDIT: så bra är jag på att använda rätt accenter Redigerat 5 december 2010 av Dingbats
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Man kan ha båda. Livet blir rikare med en varierad vänkrets. eller kräftans vändkrets.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Spelar ingen roll vilken tonaccent man använder. "Fídden" (som i "prutten") är best sg av "fidd" och "Fìdden" (som i "bajan") är best sg "fidde". EDIT: så bra är jag på att använda rätt accenter jaha, och vad ska jag göra med mitt fucking skägg i din fucking brevlåda då? 😠
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 vem är egentligen vän av ordning? kan han inte skaffa riktiga vänner, istället för att bli kompis med ett abstrakt substantiv? Tänker du på Gud? Man kan ha båda. Livet blir rikare med en varierad vänkrets. Japp, solklart.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 jaha, och vad ska jag göra med mitt fucking skägg i din fucking brevlåda då? 😠 Inte helt hundra på hur det uttrycket används
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Om rätt ska vara rätt så är man ju inte mer vän med substantivet "ordning" än man är vän med namnet "Jakob".
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Om rätt ska vara rätt så är man ju inte mer vän med substantivet "ordning" än man är vän med namnet "Jakob". fast jakob är inte lika abstrakt.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 fast jakob är inte lika abstrakt. Namnet "Jakob" är minst lika abstrakt som ordet "ordning". Personen Jakob är möjligen inte lika abstrakt som företeelsen ordning.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 axeln blev fantastiskt mycket mer rörlig i duschen märkte jag. det var nog varmvattnet som gjorde det. tänkte försöka gå runt med en varm dusch på jobbet imorgon, det borde väl inte vara några problem? blaska duschvatten i renrummen.
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Nä och såger man "jacobs stege" kanske det klarnar ännu mer ninjad igen 😱
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Namnet "Jakob" är minst lika abstrakt som ordet "ordning". Personen Jakob är möjligen inte lika abstrakt som företeelsen ordning. Jakob kan man ta på. Tro mig, jag har provat. Ordning kan man inte ta på, för då blir det genast oordning. Således abstrakt.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Du kan vara abstrakt Du kan vara ETT abstrakt heter det.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jakob kan man ta på. Tro mig, jag har provat. Ordning kan man inte ta på, för då blir det genast oordning. Således abstrakt. Personen respektive företeelsen, ja. Namnet och ordet går inte att ta på.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det verkar inte riktigt hygieniskt... är han verkligen ren?
Overkill Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det verkar inte riktigt hygieniskt... är han verkligen ren? Ser ju ut att ha hjort det förut iaf.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Personen respektive företeelsen, ja. Namnet och ordet går inte att ta på. jag tog dig på ordet. var det skönt?
Overkill Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 fy FAN vad kul den bilden är! Jag vet! Jag dog av skratt men nu lever jag igen.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ser ju ut att ha hjort det förut iaf. i think he is horny
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 jag tog dig på ordet. var det skönt? hihihihihi Vad skönt att du förstår.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det suger när man ser en sån där sjukt kul bild så man vill posta vidare den, och det enda logiska stället att posta den är i längsta, och så såg man den i längsta.
Overkill Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det suger när man ser en sån där sjukt kul bild så man vill posta vidare den, och det enda logiska stället att posta den är i längsta, och så såg man den i längsta. ;PpPpPppPppPPp
Recommended Posts