Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

inte alls, nu uttalar du det fel igen.

Spelar ingen roll vilken tonaccent man använder. "Fídden" (som i "prutten") är best sg av "fidd" och "Fìdden" (som i "bajan") är best sg "fidde".

EDIT: så bra är jag på att använda rätt accenter

Redigerat av Dingbats
Annons
Postat

Spelar ingen roll vilken tonaccent man använder. "Fídden" (som i "prutten") är best sg av "fidd" och "Fìdden" (som i "bajan") är best sg "fidde".

EDIT: så bra är jag på att använda rätt accenter

jaha, och vad ska jag göra med mitt fucking skägg i din fucking brevlåda då? 😠

Postat

jaha, och vad ska jag göra med mitt fucking skägg i din fucking brevlåda då? 😠

Inte helt hundra på hur det uttrycket används

Postat

Om rätt ska vara rätt så är man ju inte mer vän med substantivet "ordning" än man är vän med namnet "Jakob".

fast jakob är inte lika abstrakt.

Postat

fast jakob är inte lika abstrakt.

Namnet "Jakob" är minst lika abstrakt som ordet "ordning". Personen Jakob är möjligen inte lika abstrakt som företeelsen ordning.

Postat

axeln blev fantastiskt mycket mer rörlig i duschen märkte jag. det var nog varmvattnet som gjorde det. tänkte försöka gå runt med en varm dusch på jobbet imorgon, det borde väl inte vara några problem? blaska duschvatten i renrummen.

Postat

Namnet "Jakob" är minst lika abstrakt som ordet "ordning". Personen Jakob är möjligen inte lika abstrakt som företeelsen ordning.

Jakob kan man ta på. Tro mig, jag har provat.

Ordning kan man inte ta på, för då blir det genast oordning. Således abstrakt.

Postat

Jakob kan man ta på. Tro mig, jag har provat.

Ordning kan man inte ta på, för då blir det genast oordning. Således abstrakt.

Personen respektive företeelsen, ja. Namnet och ordet går inte att ta på.

Postat

Personen respektive företeelsen, ja. Namnet och ordet går inte att ta på.

jag tog dig på ordet. var det skönt?

Postat

Det suger när man ser en sån där sjukt kul bild så man vill posta vidare den, och det enda logiska stället att posta den är i längsta, och så såg man den i längsta.

Postat

Det suger när man ser en sån där sjukt kul bild så man vill posta vidare den, och det enda logiska stället att posta den är i längsta, och så såg man den i längsta.

;PpPpPppPppPPp

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.