Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Vit päls Finns gratis på Bandcamp. http://vitpals.bandcamp.com/album/det-har-varit-ett-sjukt-r
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Den skivan är en av världens allra bästa skivor att lyssna på när man känner massa saker.
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 & jag sa nöjesguidens fest hellre dör jag än går på nöjesguidens fest hellre dör jag ändå står jag där i ett hörn och pratar med en modfälld björn äh vafan gonatt Apropå texter som börjar med och. Och så var det två.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 När jag blir tillsammans med någon kommer inte jag att visa det på Facebook. Kommer ni det?
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 När jag blir tillsammans med någon kommer inte jag att visa det på Facebook. Kommer ni det? du objektifierar kvinnor. bra.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 du objektifierar kvinnor. bra. Är det en ordvits som kräver en väldigt tveksam grammatisk tolkning av det jag skrev?
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Försök inte ens Fidden, den är för uppenbar. du objektifierar mig... bra. tror jag.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Är det en ordvits som kräver en väldigt tveksam grammatisk tolkning av det jag skrev? nej. om man tycker att det heter "ett kvinna" och "en fidden" så stämmer det mycket väl.
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 för att vän av ordning ska bli nöjd, utvecklar jag mitt resonemang till att omfatta även män. om han har den preferens. som el toñoni
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 nej. om man tycker att det heter "ett kvinna" och "en fidden" så stämmer det mycket väl. VÄLDIGT tveksam tolkning som sagt. "Det" kan svårligen syfta på "någon". "Fidden" är uppenbart bestämd form och kan inte ta obestämd artikel.
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Japp I Roger that 🥰 (fast är inte gay...fick erbjudande igår dock) ninjad på håret 😱 Redigerat 5 december 2010 av slejnard
Pico Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Fin avatar jr. Pico, äre nå vintersprt i afton??? 😮 Har inte koll, blir nog sömn för mig nu. xD
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 vem är egentligen vän av ordning? kan han inte skaffa riktiga vänner, istället för att bli kompis med ett abstrakt substantiv?
Fidden Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 VÄLDIGT tveksam tolkning som sagt. "Det" kan svårligen syfta på "någon". "Fidden" är uppenbart bestämd form och kan inte ta obestämd artikel. inte alls, nu uttalar du det fel igen.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 vem är egentligen vän av ordning? kan han inte skaffa riktiga vänner, istället för att bli kompis med ett abstrakt substantiv? Man kan ha båda. Livet blir rikare med en varierad vänkrets.
Recommended Posts