Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

& jag sa nöjesguidens fest

hellre dör jag

än går på nöjesguidens fest

hellre dör jag

ändå står jag där i ett hörn

och pratar med en modfälld björn

äh vafan gonatt

Apropå texter som börjar med och.

Och så var det två.

Postat

När jag blir tillsammans med någon kommer inte jag att visa det på Facebook.

Kommer ni det?

du objektifierar kvinnor. bra.

Postat

Är det en ordvits som kräver en väldigt tveksam grammatisk tolkning av det jag skrev?

nej. om man tycker att det heter "ett kvinna" och "en fidden" så stämmer det mycket väl.

Postat

för att vän av ordning ska bli nöjd, utvecklar jag mitt resonemang till att omfatta även män. om han har den preferens. som el toñoni

Postat

nej. om man tycker att det heter "ett kvinna" och "en fidden" så stämmer det mycket väl.

VÄLDIGT tveksam tolkning som sagt. "Det" kan svårligen syfta på "någon". "Fidden" är uppenbart bestämd form och kan inte ta obestämd artikel.

Postat

vem är egentligen vän av ordning? kan han inte skaffa riktiga vänner, istället för att bli kompis med ett abstrakt substantiv?

Postat

VÄLDIGT tveksam tolkning som sagt. "Det" kan svårligen syfta på "någon". "Fidden" är uppenbart bestämd form och kan inte ta obestämd artikel.

inte alls, nu uttalar du det fel igen.

Postat

vem är egentligen vän av ordning? kan han inte skaffa riktiga vänner, istället för att bli kompis med ett abstrakt substantiv?

Man kan ha båda. Livet blir rikare med en varierad vänkrets.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.