Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Japp det kan bero på kylan. Igår frös jag som fan om handen. Det var -20 ute och kanske +17 där jag satt å lirade men men, ska inte beklaga mig mer så nu lämnar vi det ämnet. 🥰

Ja, nej, det lär gå över.

Nerver behöver längre tid på sig bara.

Postat

Det är nåt konstigt med sidan 187. Just den sidan vill inte skrivas ut annat än helt skevt. Även om den inte är skev, den har ju precis samma marginaler som alla andra sidor. Har försökt smyga in sidan 187 på olika ställen till skrivaren nu... man ska ju ange vilka sidor som ska skrivas ut. Men det blir alltid fel med sidan 187. Konstigt fel!!

Postat

Det är nåt konstigt med sidan 187. Just den sidan vill inte skrivas ut annat än helt skevt. Även om den inte är skev, den har ju precis samma marginaler som alla andra sidor. Har försökt smyga in sidan 187 på olika ställen till skrivaren nu... man ska ju ange vilka sidor som ska skrivas ut. Men det blir alltid fel med sidan 187. Konstigt fel!!

Menar du den här? https://www.studio.se/index.php?showtopic=72218&st=5580 😲

Postat (redigerat)

Klar nu! Så jag chillar väl mest! Chillade rätt mkt när jag snörade dojjorna också of 😛

Låter chill. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Det är rätt billigt ändå... eller överkomligt i alla fall... men om det går att lösa på nåt annat sätt så hoppas jag på det.

Du har inte funderat på att skaffa egen framkallningsutrustning och inreda ett mörkrum?

Postat

Du har inte funderat på att skaffa egen framkallningsutrustning och inreda ett mörkrum?

Jo. Men mina föräldrar vill inte ha kemikaliespill i badrummet.

Postat

Jo. Men mina föräldrar vill inte ha kemikaliespill i badrummet.

Börjar det inte bli dags att flytta hemifrån, nu när du har börjat dricka oxå?

Postat

Börjar det inte bli dags att flytta hemifrån, nu när du har börjat dricka oxå?

Jo, men bostadsbrist, arbetslöshet, oföretagsamhet osv du vet.

Postat (redigerat)

Fin avatar jr.

Pico, äre nå vintersprt i afton??? 😮

Tack. Ett webbfynd. Din är oxå speciell. Det är väl eftersändning av alpint i svt.

Redigerat av SadamJR
Postat (redigerat)

Webfynd e bra. Det är jag på bilden med fetvadd i ansiktet för att likna tomten. 😄

Du kanske kan extraknäcka som tomte till jul? 😄 En rolig tomte som spelar gitarr för barnen. ☺️

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.