Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 120-film, för alla som inte vet, inklusive mig själv: Filmrullehistoria. Riktigt spännande!! Fast det är troligen bara framkallning, inga kopior... så då kan jag lika gärna framkalla i stan. DYRRRRT
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Japp det kan bero på kylan. Igår frös jag som fan om handen. Det var -20 ute och kanske +17 där jag satt å lirade men men, ska inte beklaga mig mer så nu lämnar vi det ämnet. 🥰
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Japp det kan bero på kylan. Igår frös jag som fan om handen. Det var -20 ute och kanske +17 där jag satt å lirade men men, ska inte beklaga mig mer så nu lämnar vi det ämnet. 🥰 Ja, nej, det lär gå över. Nerver behöver längre tid på sig bara.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Undrar om inlägg nr 80000 i denna tråd kommer ikväll!
Pazo Postat 5 december 2010 Trådstartare Postat 5 december 2010 Hej Pazo! Vad gör du förrutom att snöra skor? 😄 Klar nu! Så jag chillar väl mest! Chillade rätt mkt när jag snörade dojjorna också of 😛
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Klämkäckt. Videon stannar var femte sekund här. Bredbandet?
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det är nåt konstigt med sidan 187. Just den sidan vill inte skrivas ut annat än helt skevt. Även om den inte är skev, den har ju precis samma marginaler som alla andra sidor. Har försökt smyga in sidan 187 på olika ställen till skrivaren nu... man ska ju ange vilka sidor som ska skrivas ut. Men det blir alltid fel med sidan 187. Konstigt fel!!
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det är nåt konstigt med sidan 187. Just den sidan vill inte skrivas ut annat än helt skevt. Även om den inte är skev, den har ju precis samma marginaler som alla andra sidor. Har försökt smyga in sidan 187 på olika ställen till skrivaren nu... man ska ju ange vilka sidor som ska skrivas ut. Men det blir alltid fel med sidan 187. Konstigt fel!! Menar du den här? https://www.studio.se/index.php?showtopic=72218&st=5580 😲
Memphis Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Klar nu! Så jag chillar väl mest! Chillade rätt mkt när jag snörade dojjorna också of 😛 Låter chill. 😄 Redigerat 5 december 2010 av Memphis
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Det är rätt billigt ändå... eller överkomligt i alla fall... men om det går att lösa på nåt annat sätt så hoppas jag på det. Du har inte funderat på att skaffa egen framkallningsutrustning och inreda ett mörkrum?
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Du har inte funderat på att skaffa egen framkallningsutrustning och inreda ett mörkrum? Jo. Men mina föräldrar vill inte ha kemikaliespill i badrummet.
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jo. Men mina föräldrar vill inte ha kemikaliespill i badrummet. Börjar det inte bli dags att flytta hemifrån, nu när du har börjat dricka oxå?
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Börjar det inte bli dags att flytta hemifrån, nu när du har börjat dricka oxå? Jo, men bostadsbrist, arbetslöshet, oföretagsamhet osv du vet.
Neosus Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Joddla med siv är mitt nya favvoband bara så ni vet ☺️
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Fin avatar jr. Pico, äre nå vintersprt i afton??? 😮
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Fin avatar jr. Pico, äre nå vintersprt i afton??? 😮 Tack. Ett webbfynd. Din är oxå speciell. Det är väl eftersändning av alpint i svt. Redigerat 5 december 2010 av SadamJR
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Tack. Ett webbfynd. Din är oxå speciell. Det är väl eftersändning av alpint i svt. Webfynd e bra. Det är jag på bilden med fetvadd i ansiktet för att likna tomten. 😄
Memphis Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Webfynd e bra. Det är jag på bilden med fetvadd i ansiktet för att likna tomten. 😄 Du kanske kan extraknäcka som tomte till jul? 😄 En rolig tomte som spelar gitarr för barnen. ☺️ Redigerat 5 december 2010 av Memphis
Recommended Posts