Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

pontushenrik.jpg

Ser du någon skillnad?

Ja, enorma skillnader.

Ser en likhet också nu:

de har bägge två ögon, en näsa och en mun.

Det var väl allt...

😄

Postat

Smärtar ganska friskt när jag provar att göra pipettrörelsen, även utan pipett. De är iofs inte speciellt tunga, men det lär ju bli lite mer vikt med pipetten i handen också.

Blir intressant imorgon.

Det är nog rotatorkuffen som fått en smäll.

Har du ingen sjukförsäkring?

Postat

Har du ingen sjukförsäkring?

nä, men olyckan inträffade på väg hem från jobbet, och då ska det täckas av försäkringen jag har där.

Postat

Smärtar ganska friskt när jag provar att göra pipettrörelsen, även utan pipett. De är iofs inte speciellt tunga, men det lär ju bli lite mer vikt med pipetten i handen också.

Blir intressant imorgon.

Det är nog rotatorkuffen som fått en smäll.

Ajajdå. I förrgår hade jag ont i nacken, rättare sagt underdelen av kraniet. Igår var det ingenting.

Idag började det igen. Men nu är det mest ont i ena ögat och huvudet.

Men jag satt uppe sent och skrev ut ett manus och klockan blev 05.10. När jag egentligen var skittrött

redan vid 22. Men papprena fastnade och skrev ut fel sidor dessutom och när jag bytte patroner som

jag blev tvungen att göra två gånger så kom inget bläck alls efter det. Så mitt i fick jag göra

rengöring av skrivaren - TVÅ gånger! Nu när jag gick igenom manuset så såg jag att 18 sidor var helt

skevt utskrivna eller fattades helt, så de ska jag skriva ut igen.

När jag var ute med tipset förut kom jag på att lådan tömdes redan kl 13 (förmodligen redan 12 då,

eftersom brevbärana gör så här, eller inte alls). Så varför stressade jag med det inatt, min dumme fan?!

Kunde ju ha gjort det idag - ska ju lägga på det imorgon eftermiddag.

Uppe länge ger mig alltid huvudvärk. Tror en stor del av vissas baksmälla kan härröra från det.

//:debatt

Postat

DINGBATS!

Vad betyder det där krysset över hela rutan "Avsändare" på baksidan på förköpta paket?

🥰

Att avsändaren är Röda korset.

Postat

De kanske bara är glada att vara tillsammans.

Ja, skulle tro att många av dem känner sig ensamma så e ju asgött för dem att träffa massa andra. ☺️

Postat

Vad heter ditt lag i Rotohog NHL?

😕

Det innebär ju dock inte nödvändigtvis att jag skulle vara ointresserad av ishockey, eller hur? 😛

Postat

Det innebär ju dock inte nödvändigtvis att jag skulle vara ointresserad av ishockey, eller hur? 😛

Nej, kanske snarare ett bevis på motsatsen.

Jag är ju med... men är en fullständig nolla

på ishockey.

Postat

Tänkte att han kunde sjukskriva sej några dar.

Ja det har väl alla rätt till i Sverige, ännu så länge hoppas jag?

Betalt alltså.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.