Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Såg nu att jag blivit conceptuellt ninjad 😛

Nu har jag och Pico debatterat ett tag och vi förstår fortfarande inte vad du menar med en konceptuell ninja. Förklara.

Annons
Postat

"kallar man" 🤪 vet inte va du håller på med men "man" kallar inte rödhåriga för morris 😛

😛

Pazo. 🥰

Postat (redigerat)

varför skulle jag se bilden förresten? 😕

Jag gav ju inte spec. mycket kontext iofs. Vad det handlar om är att jag är avis, han till höger är Anders från Deportees.

Han var på spelning i NYC med Lykke Li och de kollade hockey också. Väl på spelningen dök den där filuren i mitten upp.

Sjukt avis, och en sån grej i sig är ju anledning nog att bli rockstjärna. xD

Och varför just du? Ptja, mer hockeyintresserad här än de andra tomtarna. 😛

Edit: Typ "Mitt liv är sjukt tråkigt, däremot känner jag en som verkar ha skitkul!"

Oj, så sorgligt dårå. xD /wrist

Redigerat av Pico
Postat

alltså, jag misstänkte att det kunde vara nån från deporees, googlade upp en bild och jämförde, men hittade ingen som var lik xD

Postat

så då utgick jag ifrån att det handlade om den vänstra snubbens skägg, och att det var tillräcklig anledning att bli rockstjärna, som en liten uppmuntran då jag också börjar bli skäggig och därmed också rockstjärna 😆

Postat

så då utgick jag ifrån att det handlade om den vänstra snubbens skägg, och att det var tillräcklig anledning att bli rockstjärna, som en liten uppmuntran då jag också börjar bli skäggig och därmed också rockstjärna 😆

Lätt värt att bära haklapp på jobbet för att få ha ett maffigt skägg!

Postat

jag reflekterade även över att mittensnubben var lite lik henke, men det kopplade aldrig att det VAR han >.<

Näe, orka bli rockstjärna för att träffa Gårdinger! 😛

Postat

jag reflekterade även över att mittensnubben var lite lik henke, men det kopplade aldrig att det VAR han >.<

Du trodde det var hans bror?

Postat

Jag gav ju inte spec. mycket kontext iofs. Vad det handlar om är att jag är avis, han till höger är Anders från Deportees.

Han var på spelning i NYC med Lykke Li och de kollade hockey också. Väl på spelningen dök den där filuren i mitten upp.

Sjukt avis, och en sån grej i sig är ju anledning nog att bli rockstjärna. xD

Och varför just du? Ptja, mer hockeyintresserad här än de andra tomtarna. 😛

Edit: Typ "Mitt liv är sjukt tråkigt, däremot känner jag en som verkar ha skitkul!"

Oj, så sorgligt dårå. xD /wrist

😆

Postat

Men var väl bara jag som fattade det. xD

Det finns inget att förstå.

Vadå Morris?

Är det efter en röd katt?

Då kan man lika gärna säga Gustav!

Vi sa alltid "Morot" om rödhåriga.

Postat

Smärtar ganska friskt när jag provar att göra pipettrörelsen, även utan pipett. De är iofs inte speciellt tunga, men det lär ju bli lite mer vikt med pipetten i handen också.

Blir intressant imorgon.

Det är nog rotatorkuffen som fått en smäll.

Postat

Det finns inget att förstå.

Vadå Morris?

Är det efter en röd katt?

Då kan man lika gärna säga Gustav!

Vi sa alltid "Morot" om rödhåriga.

Kanske från morot då. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.