Memphis Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 (redigerat) Nämen, på tal om kändisar liksom, men när jag tänker efter så är väl Treutiger knappt känd längre, och speciellt inte bland dagens unga. Redigerat 8 oktober 2010 av Memphis
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 nej dagens ungdom är åt helvete. nej till skiten. puss & kram arbetarsvan
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 * skulle bara upp och pissa * Undrar fortfarande varför Word säger till mig i programmet att det heter Någon fuffens och inte Något fuffens. Konstigt att det i SAOL står att det heter metrarna och inte meterna. Det låter ju nästan slang. Å andra sidan säger man ju centimetrarna och millimetrarna. Konsekvens.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Irriterande att en kvinna på tv sa "mumsfillibaaba" och inte "mumsfillibabba". 😠
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Det är 9763 km mellan London och Kap horn. Fascinerande. Ungefär något liknande mellan Leicester och Lomé därför.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Sett en thriller om en kidnappning på SVT1 ikväll. Medverkande var Charlize Theron och Courtney Love plus två män jag inte kan namnet på. Lär mig bara tjejnamn.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jag vill inte att de ska lägga ned Posten Företagscenter. De är de enda med kompetens. Ska man skicka ett paket hos en tobakist kan man lika gärna fråga en duva utanför butiken. Jag skrev till Posten och klagade på att jag inte behöver visa leg hos de nya ombuden för att få ut redan dyrt betalda paket genom att bara visa avi. Det är för djävligt rent ut sagt! Hamnar avin i fel låda så kan den som får den hämta ut. 😠
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Min lunginflammation går åt rätt håll. Jag brukar ha det varje år.
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jag tycker om att slippa visa leg. Det tyder på att det fortfarande finns folk som litar på folk i världen.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Min syrra har träffat David Fincher och Daniel Craig. Jojo, men framförallt har Daniel Craig och David Fincher (vem nu det är) träffat systern din. Det är mycket mer fantastiskt! 😄
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jag tycker om att slippa visa leg. Det tyder på att det fortfarande finns folk som litar på folk i världen. Nej, det visar bara att dom e dumma i huvet. Om det inte varit jag som kommit med avin så hade ju det inte betytt att han litat mindre på mig för det.
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jojo, men framförallt har Daniel Craig och David Fincher (vem nu det är) träffat systern din. Det är mycket mer fantastiskt! 😄 Helt klart. Craig var tydligen mest en mystisk figur men Fincher lärde sig hennes namn och kommunicerade flitigt.
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Nej, det visar bara att dom e dumma i huvet. Om det inte varit jag som kommit med avin så hade ju det inte betytt att han litat mindre på mig för det. Det hade betytt att han litar på folk i allmänhet. Uppge personnummer för att hyra film är åt helvete.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 David Fincher Nej, han har jag faktiskt aldrig sett. Undrar vad han gör för nåt.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Det hade betytt att han litar på folk i allmänhet. Uppge personnummer för att hyra film är åt helvete. Tänk dig att du köpt en svindyr vintage analogsynth, mint condition och ska baxa hem den från postombudet, så har brevbäraren lagt avin i fel brevlåda och du får aldrig prylen du väntat på i flera veckor, för den har redan Lasse Toftholm hämtat ut med avin som kom fel. DET är åt helvete!
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Sedan måste de skriva upp mitt personnummer, kryssa för id-rutan samt låta mig skriva under på lappen som ska tillbaka. Gör de inte det kan jag inte bevisa att jag hämtat prylen. Garantianspråk o.d. faller.
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Tänk dig att du köpt en svindyr vintage analogsynth, mint condition och ska baxa hem den från postombudet, så har brevbäraren lagt avin i fel brevlåda och du får aldrig prylen du väntat på i flera veckor, för den har redan Lasse Toftholm hämtat ut med avin som kom fel. DET är åt helvete! Nej, det är SOLIDARITET
Recommended Posts