Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nämen, på tal om kändisar liksom,

men när jag tänker efter så är väl Treutiger knappt känd längre, och speciellt inte bland dagens unga.

Redigerat av Memphis
Postat

* skulle bara upp och pissa *

Undrar fortfarande varför Word säger till mig i programmet att det heter Någon fuffens och inte Något fuffens.

Konstigt att det i SAOL står att det heter metrarna och inte meterna. Det låter ju nästan slang.

Å andra sidan säger man ju centimetrarna och millimetrarna.

Konsekvens.

Postat

Sett en thriller om en kidnappning på SVT1 ikväll.

Medverkande var Charlize Theron och Courtney Love

plus två män jag inte kan namnet på.

Lär mig bara tjejnamn.

Postat

Jag vill inte att de ska lägga ned Posten Företagscenter.

De är de enda med kompetens.

Ska man skicka ett paket hos en tobakist kan man lika

gärna fråga en duva utanför butiken.

Jag skrev till Posten och klagade på att jag inte behöver visa leg

hos de nya ombuden för att få ut redan dyrt betalda paket genom

att bara visa avi. Det är för djävligt rent ut sagt!

Hamnar avin i fel låda så kan den som får den hämta ut.

😠

Postat

Min syrra har träffat David Fincher och Daniel Craig.

Jojo, men framförallt har Daniel Craig och David Fincher (vem nu det är) träffat systern din.

Det är mycket mer fantastiskt!

😄

Postat

Jag tycker om att slippa visa leg. Det tyder på att det fortfarande finns folk som litar på folk i världen.

Nej, det visar bara att dom e dumma i huvet.

Om det inte varit jag som kommit med avin så hade ju det inte betytt att han litat mindre på mig för det.

Postat

Jojo, men framförallt har Daniel Craig och David Fincher (vem nu det är) träffat systern din.

Det är mycket mer fantastiskt!

😄

Helt klart. Craig var tydligen mest en mystisk figur men Fincher lärde sig hennes namn och kommunicerade flitigt.

Postat

Nej, det visar bara att dom e dumma i huvet.

Om det inte varit jag som kommit med avin så hade ju det inte betytt att han litat mindre på mig för det.

Det hade betytt att han litar på folk i allmänhet.

Uppge personnummer för att hyra film är åt helvete.

Postat

Det hade betytt att han litar på folk i allmänhet.

Uppge personnummer för att hyra film är åt helvete.

Tänk dig att du köpt en svindyr vintage analogsynth, mint condition och ska baxa hem den från postombudet, så har brevbäraren lagt avin i fel brevlåda och du får aldrig prylen du väntat på i flera veckor, för den har redan Lasse Toftholm hämtat ut med avin som kom fel.

DET är åt helvete!

Postat

Sedan måste de skriva upp mitt personnummer, kryssa för id-rutan samt låta mig skriva under på lappen som ska tillbaka.

Gör de inte det kan jag inte bevisa att jag hämtat prylen. Garantianspråk o.d. faller.

Postat

Tänk dig att du köpt en svindyr vintage analogsynth, mint condition och ska baxa hem den från postombudet, så har brevbäraren lagt avin i fel brevlåda och du får aldrig prylen du väntat på i flera veckor, för den har redan Lasse Toftholm hämtat ut med avin som kom fel.

DET är åt helvete!

Nej, det är SOLIDARITET

RaisedFist1.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.