debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Undrar hur många som är kvar i Idol nuförtia... Hör På håret i bakgrunden...
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 (redigerat) Men idag var jag på en uppföljande rösttest på sjukhuset och fick klartecken till att kunna sjunga in nya skivan om en månad. Bör firas med en lussekatt av varje sort. Va gott! 😄 Redigerat 3 december 2010 av debatt
Neosus Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag tycker att husbandet i På Spåret är bra så e de me de
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 HERREGUD vad FALSKT han sjunger!!! Han som sjunger tillsammans med Titiyo!! 😮😮
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag tycker att husbandet i På Spåret är bra så e de me de Ja, det är nog inget fel på dem. De är nog bra rentav. Men den där killen - e han med i bandet? Han kom helt fel i hela låten... Är nog bättre om han inte sjunger samtidigt som Titiyo, utan helt själv istället.
Pico Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Men jävla horor!! Nu har grannarna mitt emot lämnat ett tänt ljus i fönstret i köket igen. Förvisso ett värmeljus och det är säkert 30cm till gardinerna på var sida. Men jag får ingen direkt ro förrän jag ser att det slocknat. 😏
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ja, nu sjöng han lite mer själv i soullåtarna jämfört med i duetten tidigare. Så nu lät Husbandet bättre. Hette de Augustifamiljen? 😕
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Skavlan är bra. Världscupen utför sedan. SVT1 rules!
SadamJR Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ja, nu sjöng han lite mer själv i soullåtarna jämfört med i duetten tidigare. Så nu lät Husbandet bättre. Hette de Augustifamiljen? 😕 Det där bandet låter lika skramligt i varenda låt.
Fidden Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Det där bandet låter lika skramligt i varenda låt. medhåll, speciellt i signaturmelodin. värdelöst arrat.
slejnard Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Lät inte roligt mr Fidd. 🙁 Jag ska hit imorn å spela lite från det ena till det andra: http://www.storforsensjulmarknad.se/
Dingbats Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ibland när jag ser mig själv i spegeln är jag så snygg att det känns ovärt att jag inte ligger och knullar för fullt.
Memphis Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jay var djävulskt bra! Fett gott med dillchips och julmust! 😄 Nu blev det glögg.
Neosus Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jay var djävulskt bra! Fett gott med dillchips och julmust! 😄 Nu blev det glögg. Men för helvette sluta fresta mig.. 😠 ...ska nog handla glögg imorron. 😑
Dingbats Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 kavesh jag ska ssova men nu ska jag inte svoav
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Konstig känsla i nacken. Vet inte vad det är. Bör jag gå till sjukhuset imorgon tro? Saken är den att kassapersonalen hade gått hem där idag så jag fick inget kvitto, men de ska skicka en räkning. Men det fattas bara 200 kr till frikortet. Men om jag går imorgon så kostar ett akutbesök 200 kr och då kommer jag upp till nivån för frikort, men jag måste ju ändå betala för besöket jag gjorde idag som alltså skedde före det imorgon, men som jag inte fått räkningen för ännu. Och jag kan ju inte säga imorgon att jag bara ska betala 100 kr, eftersom jag väntar på räkningen för ett besök som var innan imorgon. 🤪 Armar o fingrar är bättre nu dock! Spelade gitarr och då fick jag igång cirkulationen. Ingen nämnvärd värk i skelettdelarna heller.
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tricepsmuskeln gör "bara" ont när jag ligger ont, då känns det rejält illa och hindrar sömnen en del. Annars känns det inte alls.
Dingbats Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Konstig känsla i nacken. Vet inte vad det är. Bör jag gå till sjukhuset imorgon tro? Saken är den att kassapersonalen hade gått hem där idag så jag fick inget kvitto, men de ska skicka en räkning. Men det fattas bara 200 kr till frikortet. Men om jag går imorgon så kostar ett akutbesök 200 kr och då kommer jag upp till nivån för frikort, men jag måste ju ändå betala för besöket jag gjorde idag som alltså skedde före det imorgon, men som jag inte fått räkningen för ännu. Och jag kan ju inte säga imorgon att jag bara ska betala 100 kr, eftersom jag väntar på räkningen för ett besök som var innan imorgon. 🤪 Armar o fingrar är bättre nu dock! Spelade gitarr och då fick jag igång cirkulationen. Ingen nämnvärd värk i skelettdelarna heller. ta en sup och gå och lägg dig
Recommended Posts