Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kan det bero på att en pizza är väldigt fet? Det kompenserar för kolhydraterna... 😕

Annons
Postat

Kan det bero på att en pizza är väldigt fet? Det kompenserar för kolhydraterna... 😕

En del jag känner säger sig bli dästa av pizza. Jag kan inte somna om jag äter en.

Postat

Köpte en kamera till. Fast den är tyvärr en sån här som inte går att ta med sig ut på stan, dels för den väger för mycket, och dels för att hipsternivån går upp på nivån "får dödas utan påföljd":

024_Rolleicord_III_6x6_1950-1953.jpg

Postat (redigerat)

Söt tjej?

Ja hon lever och har hälsan.

Jo men träffade henne idag också. Jag känner mig helt avslappnad vad gäller hela den där grejen nu, och satsar på att vara på samma lektioner som henne så mycket som möjligt men att det får leda dit det leda vill utan att jag pushar som fan liksom.

EDIT: Jaså, apropå Facebook. Nej, hon verkar inte ha någon Facebook tyvärr. Men ja, det var en söt tjej.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.