debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Morrn. Det e kallt i min lägenhet. 🙁 Har varit de senaste veckorna. Liksom sådär 16 grader, kanske 15, även fast elementen står på max, är ju ingen värme i dom. 😠 Gick ner till kontoret och berättade detta men de sade att de bara var jag som hade öppna ventilationsluckor, men jag kollade och de var stängda. Känns lite jobbigt att gå ner och klaga igen, även fast det e jobbigt me kylan. Ska nog köpa en termometer så jag kan styrka det jag säger. Samma här. Det där med ventilationsluckorna stämmer helt klart! Men inte fan är det du som har öppet dem, utan grannarna när de beger sig iväg tidigt!
Gote Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Shit vilken synvilla! 😮 Jag tyckte precis det såg ut som dwayne johnson... 😳
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Häftigt!! Tyckte först att alla utom den uppe till höger snurrade, men sedan började den också. Var hittar du allt kul?
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 (redigerat) Jag ligger tvåa. Före Overkill. Efter Slejnardo. Redigerat 8 oktober 2010 av debatt
Micke H Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Häftigt!! Tyckte först att alla utom den uppe till höger snurrade, men sedan började den också. Var hittar du allt kul? I'm teh interwebz master. ☺️
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 I'm teh interwebz master. ☺️ haha.com Jag skulle lägga in en bild med psykedeliskt bakgrundsmönster, men den tog bara den röda prylen i mitten - en gif var det. Letade under synvillor.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Moldavien-Holland Om jag äter fler butterkakebitar så spricker kalsongerna.
Overkill Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Nepp, nu drar jag till Elin. Herrå! 😄 Sleep tight!
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Vi vann med 3-0. Fett bra. Hoppas det iaf. På måndag. Det räcker ju för att gå vidare till EM. Är det rätt fett, så...
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jag också. Lasagne i ugnen. Om 40 min börjar matchen.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Vad tycks om den nya regeln att är man arbetslös kan man tvingas av AF att åka ned till Afghanistan och försvara den sida man försvarar i kriget, för att inte mista sin a-kassa.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Ser lite på Idol nu! Tyvärr misslyckades Olle kapitalt. Linda gjorde sin sämsta insats hittills. Klart bäst hittills Jay faktiskt.
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Linneas märkliga röst passade just den märkliga låten. Ändå långt ifrån Jays insats som i sin tur var långt ifrån originalet (Billy Idol).
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Ska man rösta på BARA senaste insatsen måste nog tyvärr Linda o Olle lämna, de var KLART sämst idag (hittills). Om nu 2 ska lämna...
debatt Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Får förmoda att alla lagt sig för natten, klockan är ju sen, snart 10 på fredagskvällen. Så jag önskar er en God natt! 🙂
Dingbats Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Min syrra har träffat David Fincher och Daniel Craig.
Memphis Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Meh, Mike har mer eller mindre hela tiden sagt att han blev "tvingad" bort. Han har bett folk att sluta diskutera DT på sitt forum och han har gnällt på Twitter varje vecka. DT har gjort ett uttalande, och sedan lovat att dom ska gå vidare och fortsätta skriva musik, turnera, osv. Något mer moget uppträdande kanske? James Labrie sa bara i intervjun att dom inte tänkte haka upp sig på det förflutna utan tänkte fortsätta framåt. Hade Mike bara läst hela intervjun hade han sett det. Istället startade han forumkrig. Moget... Ah, okej, jag e med.
Memphis Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Var på bio, såg Th Other guys. Kul film. 😄 Med bl.a Will Farrel som e i vanlig ordning helt knäpp. xD
Memphis Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Min syrra har träffat David Fincher och Daniel Craig. Ball. Såg Harald Treutiger på skolan igår, han e typ lärare där eller nått. yää 😄
Recommended Posts