Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kul! Varför skulle hon inte läsa nästa termin? Inte programstudent?

Och prokrastrinera inte vad gäller raggandet. Kör ändå!

Nja, min plan innebar att jag var tvungen att gå upp halv sju och var superstalkig. Känns som det kan vara värt att få sova ut lite för att fira. Jag lär med i princip 100% sannolikhet hamna på samma lektion som hon ivf. Känns ändå mycket bättre nu än innan idag iaf, nu känns det att vi är lite närmre. Jag fick chans att dra några mer personliga samtalsämnen från frågor.txt.

Hon läser bara kursen, ja. Det är väl inte hundra hundra att hon kommer välja att läsa vidare, men som jag fattar så är det i princip klart. Vi säger det tycker jag.

Postat

Nja, min plan innebar att jag var tvungen att gå upp halv sju och var superstalkig. Känns som det kan vara värt att få sova ut lite för att fira. Jag lär med i princip 100% sannolikhet hamna på samma lektion som hon ivf. Känns ändå mycket bättre nu än innan idag iaf, nu känns det att vi är lite närmre. Jag fick chans att dra några mer personliga samtalsämnen från frågor.txt.

Hon läser bara kursen, ja. Det är väl inte hundra hundra att hon kommer välja att läsa vidare, men som jag fattar så är det i princip klart. Vi säger det tycker jag.

Låter ju asbra. Så ni snackade idag också alltså? Mycket eller lite?

Postat

Låter ju asbra. Så ni snackade idag också alltså? Mycket eller lite?

Blev mycket pinsammare tystnad än jag trodde när vi möttes på perrongen, snackade lite grann iaf där med lite för långa mellanrum mellan samtalsämnena. Vi fick väl igång några ämnen som vi kunde prata lite mer än tre meningar om, men det var ganska stelt. Sen på lektionen var det lättare för då hade vi övningen att prata om + att det fanns fler som kunde ingå i pratet. På hemvägen var det bara hon och jag, och även om det blev tyst alldeles för länge någon gång så kändes det mycket mer avslappnat och flytande.

Det där kommer på tentan så det är bäst du antecknar.

Postat

Blev mycket pinsammare tystnad än jag trodde när vi möttes på perrongen, snackade lite grann iaf där med lite för långa mellanrum mellan samtalsämnena. Vi fick väl igång några ämnen som vi kunde prata lite mer än tre meningar om, men det var ganska stelt. Sen på lektionen var det lättare för då hade vi övningen att prata om + att det fanns fler som kunde ingå i pratet. På hemvägen var det bara hon och jag, och även om det blev tyst alldeles för länge någon gång så kändes det mycket mer avslappnat och flytande.

Det där kommer på tentan så det är bäst du antecknar.

Haha, underbart! Kul att det går så bra. Klart det är stelt i början, men du verkar ju bestämd att fortsätta oavsett (vilket är bra) så tids nog kommer det nog gå över. Men kul!

Postat

Ja, tack för uppmuntran! Det känns positivt! Du får skaffa ragg nån gång så man får följa dina försök också, sånt är kul.

Hon visste vem Imre Kertész är, det är attraktivt.

Apropå det, tror ni folk i tjugoårsåldern generellt sett vet vem Torsten Flinck är?

Postat (redigerat)
Apropå det, tror ni folk i tjugoårsåldern generellt sett vet vem Torsten Flinck är?

Ja. Jag vet ju vem det är (mysko knarkig och deprimerad snubbe) men inte vad han gjort mer än typ teater.

EDIT: Och poängen med det var ju då att jag tror det är samma för många.

Redigerat av Overkill
Postat

Ja. Jag vet ju vem det är (mysko knarkig och deprimerad snubbe) men inte vad han gjort mer än typ teater.

Nej, inte jag heller, men liksom kan placera ansiktet.

Känns som man borde känna till honom ändå.

thorsten.jpg

Postat (redigerat)

Nä, finns så mycket annat som känns mer värt att fokusera på än Flinck. Typ som att se om Tintin, det ska jag göra någon dag.

kkkk

Redigerat av Overkill
Postat

Finns Tintin som film? Eller det är klart det gör, men har inte sett.

Men man ska veta vem Kapten Haddock är och Milou och Tintin och... nej det räcker tycker jag (hehehe...)

Postat

Finns Tintin som film? Eller det är klart det gör, men har inte sett.

Men man ska veta vem Kapten Haddock är och Milou och Tintin och... nej det räcker tycker jag (hehehe...)

Dupont dupont (stavning), professor kalkyl, hon där sångerskan och rastapopoulos!

Ja, jag såg så sjukt mycket med Tintin när jag var liten. Lånade på biblioteket och hade egna filmer. Och så gick det på tv med.

Du känner alltså inte igen det här?

http://www.youtube.com/watch?v=ywl4WikdCN4

Postat

Dupont dupont (stavning), professor kalkyl, hon där sångerskan och rastapopoulos!

Ja, jag såg så sjukt mycket med Tintin när jag var liten. Lånade på biblioteket och hade egna filmer. Och så gick det på tv med.

Du känner alltså inte igen det här?

Hmm nej, det känner jag inte igen. Dupont såklart! Och Kalkyl. De andra två känner jag inte igen.

Postat

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat

Thorsten Flinck var uteliggare i många år. Jag vet var han förlorade oskulden. Han köper numera dyra Armanikläder men bor i en husvagn och har egen chaufför. Han har använt droger men även fystränat hela livet. Han har alltid gillat Christer Sjögren och har jobbat med honom.

Postat

Thorsten Flinck var uteliggare i många år. Jag vet var han förlorade oskulden. Han köper numera dyra Armanikläder men bor i en husvagn och har egen chaufför. Han har använt droger men även fystränat hela livet. Han har alltid gillat Christer Sjögren och har jobbat med honom.

Berg flyttar in? 😕

Postat

jag vet knappt vem torsten flink är. förutom en riiiiktigt usel skådis som var ok i sin ungdom. fast det lärde jag mig typ förra året.

Postat (redigerat)

Tänk er att som slaktare sitta tillsammans med en gris och titta på när hans familj slaktas.

Det gjorde jag igår.

(eller ja alltså, såg Timrå-HV hemma hos en fanatisk timrå-supporter 😆 )

Redigerat av Fidden
Postat

Tänk er att som slaktare sitta tillsammans med en gris och titta på när hans familj slaktas.

Det gjorde jag igår.

(eller ja alltså, såg Timrå-HV hemma hos en fanatisk timrå-supporter 😆 )

Fett! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.