Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Oavsett vad Pico var medveten om så bidrar ett sånt språkbruk till att folk dömer anklagade på förhand.

Men tack och lov är "ohederligt synsätt på rättssystemet och mänskligheten" helt neutralt och en exakt beskrivning av

mig som person, oavsett vad du är medveten om eller inte.

Postat

Men tack och lov är "ohederligt synsätt på rättssystemet och mänskligheten" helt neutralt och en exakt beskrivning av

mig som person, oavsett vad du är medveten om eller inte.

Om du tolkade det som en beskrivning av dig så var det en klantig formulering.

Postat

Om du tolkade det som en beskrivning av dig så var det en klantig formulering.

Du får gärna förklara hur du menade.

Postat

Jag hajade till på ordvalet bara och raljerade loss.

Med andra ord skall jag tänka medvetet på ordval men för dig står det fritt att raljera loss?

Postat

Med andra ord skall jag tänka medvetet på ordval men för dig står det fritt att raljera loss?

Nej... eller njä eller nej eller äsch.

"Jag raljerade loss" var liksom en antydan till att allt jag sa kanske inte var så relevant osv

Postat

Nej... eller njä eller nej eller äsch.

"Jag raljerade loss" var liksom en antydan till att allt jag sa kanske inte var så relevant osv

Ok.

Postat

haru plats förerå

Helst ska man ha en 200x200-säng.

Det går kanske, men då måste jag mäta. Plus att det funkar ju bra som det är och jag har dels inte tänkt att bli tjockare och dels inte tänkt att dela sängen så bryr mig inte

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.