Pico Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Oavsett vad Pico var medveten om så bidrar ett sånt språkbruk till att folk dömer anklagade på förhand. Men tack och lov är "ohederligt synsätt på rättssystemet och mänskligheten" helt neutralt och en exakt beskrivning av mig som person, oavsett vad du är medveten om eller inte.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Men tack och lov är "ohederligt synsätt på rättssystemet och mänskligheten" helt neutralt och en exakt beskrivning av mig som person, oavsett vad du är medveten om eller inte. Om du tolkade det som en beskrivning av dig så var det en klantig formulering.
Neosus Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Men däremot så är ni dömda och skall skola betala 137 riksdaler i vite till mig i 48 dagar.. eeeeh 😕
Pico Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Om du tolkade det som en beskrivning av dig så var det en klantig formulering. Du får gärna förklara hur du menade.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Du får gärna förklara hur du menade. Jag hajade till på ordvalet bara och raljerade loss.
Pico Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag hajade till på ordvalet bara och raljerade loss. Med andra ord skall jag tänka medvetet på ordval men för dig står det fritt att raljera loss?
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Med andra ord skall jag tänka medvetet på ordval men för dig står det fritt att raljera loss? Nej... eller njä eller nej eller äsch. "Jag raljerade loss" var liksom en antydan till att allt jag sa kanske inte var så relevant osv
Pico Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nej... eller njä eller nej eller äsch. "Jag raljerade loss" var liksom en antydan till att allt jag sa kanske inte var så relevant osv Ok.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Skivor, filmer och tv-serier tankar jag så orkar inte få massa grejer som itne får plats i bokhyllan etc så rör man dom ändå aldrig.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nu kom jag på, en 120-säng vore ju najs. haru plats förerå Helst ska man ha en 200x200-säng.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nu kom jag på, en 120-säng vore ju najs. ELlern ä, får nog inte plats
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 haru plats förerå Helst ska man ha en 200x200-säng. Det går kanske, men då måste jag mäta. Plus att det funkar ju bra som det är och jag har dels inte tänkt att bli tjockare och dels inte tänkt att dela sängen så bryr mig inte
Neosus Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Rättelse: EMD har INTE skrivit ledmotivet men dock spelat in den. Så nu vet ni det. 😑
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nu kom jag på, en 120-säng vore ju najs. Då kan ju du och pazo hyra ut ett rum.
Pazo Postat 2 december 2010 Trådstartare Postat 2 december 2010 Då kan ju du och pazo hyra ut ett rum. Vi delade faktiskt hotellrum i fredags... hade bara en dubbelsäng som vi fick sova i 😛
Recommended Posts