Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Apropå legitimation. På Lidl fick en kille som var 17 inte köpa tändare. Antagligen IFALL han skulle tända cigaretter med den (som han inte köpte eller hade). Sjukt!

Postat

Apropå legitimation. På Lidl fick en kille som var 17 inte köpa tändare. Antagligen IFALL han skulle tända cigaretter med den (som han inte köpte eller hade). Sjukt!

Vid åsynen av det är det befogat att skrika "jävla fitta!" till kassörskan och springa därifrån så fort man kan.

Postat

Det är inte olagligt att röka om man är under 18. Bara olagligt köpa.

Postat

Vid åsynen av det är det befogat att skrika "jävla fitta!" till kassörskan och springa därifrån så fort man kan.

Ja. Men jag hade ju inte lagt upp mina varor på bandet ens.

Nu är det antagligen en stackars nästan orörlig mormor nånstans som får ligga i mörkret ensam, bara för att hennes enda barnbarn

inte fick köpa tändstickor och tända hennes adventljusstake i fönstret med metallhållare för stearinljusen.

Postat

Det är inte olagligt att röka om man är under 18. Bara olagligt köpa.

Som sexköpslagen. Inte olagligt att ha sex, bara att köpa.

Vi kan applicera detta på mycket annat...

Inte olagligt att skära halsen av någon, bara olagligt att köpa den tjänsten.

Postat

Ja. Men jag hade ju inte lagt upp mina varor på bandet ens.

Nu är det antagligen en stackars nästan orörlig mormor nånstans som får ligga i mörkret ensam, bara för att hennes enda barnbarn

inte fick köpa tändstickor och tända hennes adventljusstake i fönstret med metallhållare för stearinljusen.

Jag tror han skulle fjutta på könshåren om jag ska vara ärlig.

Postat

Som sexköpslagen. Inte olagligt att ha sex, bara att köpa.

Vi kan applicera detta på mycket annat...

Inte olagligt att skära halsen av någon, bara olagligt att köpa den tjänsten.

Inte olagligt att lyssna på musik, bara att köpa.

Postat

Jag tror han skulle fjutta på könshåren om jag ska vara ärlig.

Ja, de ansade ju sig inte förr. Tror inte hon börjat med det på äldre dar.

Postat

Ja, de ansade ju sig inte förr. Tror inte hon börjat med det på äldre dar.

Nej, rena djungeln där nere. Det är inte snällt mot flatlössen, de kan ju trassla in sig.

Postat

En kollega klagade på musarm. Jag sa att hans fru nog inte hade något emot det. Han blev tyst, och fem minuter senare börjar han skratta. 😄

Han kanske såg eller hörde något annat däremellan som han skrattade åt?

När kom du på idén att klocka reaktionen förresten?

Postat

Idag var det en som frågade läraren varför man hör sämre när man gäspar och då sa han som jag trodde var debatt "Man brister i uppmärksamhet" 😆

Du kan få ta åt dig äran, debatt!

Postat

Han kanske såg eller hörde något annat däremellan som han skrattade åt?

När kom du på idén att klocka reaktionen förresten?

Har inte du ett tidtagarur som du sätter igång så fort du sagt något roligt?

Postat

Idag var det en som frågade läraren varför man hör sämre när man gäspar och då sa han som jag trodde var debatt "Man brister i uppmärksamhet" 😆

Du kan få ta åt dig äran, debatt!

Nej, jag hade sagt att det gör man inte alls!

Postat

Nej, jag hade sagt att det gör man inte alls!

Det gör i alla fall jag. Och dessutom fastnar nästan alltid vänstra delen av käken, så man får knäcka loss den med ett ryck, och är glad att underkäken inte lossnade och föll i golvet. Det är bara en tidsfråga.

Postat

Det gör i alla fall jag. Och dessutom fastnar nästan alltid vänstra delen av käken, så man får knäcka loss den med ett ryck, och är glad att underkäken inte lossnade och föll i golvet. Det är bara en tidsfråga.

Hur är det med tinnitusen du var orolig över?

Postat

Hur är det med tinnitusen du var orolig över?

Den försvann lyckligtvis.

Vilket jävla korsdrag det ska bli när käken lossnar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.