Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Det heter väl rektum? 😕 Klart som fan att det heter rektum.
Gote Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nä, men om man skulle ta och ge sig ut i snöstormen... 🥰
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nä, men om man skulle ta och ge sig ut i snöstormen... 🥰 tornmössen
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag har köpt en energidryck som heter Rockstar. Testat den? Det har inte jag.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Apropå legitimation. På Lidl fick en kille som var 17 inte köpa tändare. Antagligen IFALL han skulle tända cigaretter med den (som han inte köpte eller hade). Sjukt!
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Apropå legitimation. På Lidl fick en kille som var 17 inte köpa tändare. Antagligen IFALL han skulle tända cigaretter med den (som han inte köpte eller hade). Sjukt! Vid åsynen av det är det befogat att skrika "jävla fitta!" till kassörskan och springa därifrån så fort man kan.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Apropå legitimation. På Lidl fick en kille som var 17 inte köpa tändare. Antagligen IFALL han skulle tända cigaretter med den (som han inte köpte eller hade). Sjukt! Det är inte olagligt att röka om man är under 18. Bara olagligt köpa.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Vid åsynen av det är det befogat att skrika "jävla fitta!" till kassörskan och springa därifrån så fort man kan. Ja. Men jag hade ju inte lagt upp mina varor på bandet ens. Nu är det antagligen en stackars nästan orörlig mormor nånstans som får ligga i mörkret ensam, bara för att hennes enda barnbarn inte fick köpa tändstickor och tända hennes adventljusstake i fönstret med metallhållare för stearinljusen.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Det är inte olagligt att röka om man är under 18. Bara olagligt köpa. Som sexköpslagen. Inte olagligt att ha sex, bara att köpa. Vi kan applicera detta på mycket annat... Inte olagligt att skära halsen av någon, bara olagligt att köpa den tjänsten.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ja. Men jag hade ju inte lagt upp mina varor på bandet ens. Nu är det antagligen en stackars nästan orörlig mormor nånstans som får ligga i mörkret ensam, bara för att hennes enda barnbarn inte fick köpa tändstickor och tända hennes adventljusstake i fönstret med metallhållare för stearinljusen. Jag tror han skulle fjutta på könshåren om jag ska vara ärlig.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Som sexköpslagen. Inte olagligt att ha sex, bara att köpa. Vi kan applicera detta på mycket annat... Inte olagligt att skära halsen av någon, bara olagligt att köpa den tjänsten. Inte olagligt att lyssna på musik, bara att köpa.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 masterflanger Låter lite mastigt. Som mastereffekt verkligen? 😳
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag tror han skulle fjutta på könshåren om jag ska vara ärlig. Ja, de ansade ju sig inte förr. Tror inte hon börjat med det på äldre dar.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Låter lite mastigt. Som mastereffekt verkligen? 😳 Vanligt förekommande i 60-talssurf och sånt. http://www.youtube.com/watch?v=SbbM_v2_5wA
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ja, de ansade ju sig inte förr. Tror inte hon börjat med det på äldre dar. Nej, rena djungeln där nere. Det är inte snällt mot flatlössen, de kan ju trassla in sig.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 En kollega klagade på musarm. Jag sa att hans fru nog inte hade något emot det. Han blev tyst, och fem minuter senare börjar han skratta. 😄 Han kanske såg eller hörde något annat däremellan som han skrattade åt? När kom du på idén att klocka reaktionen förresten?
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Idag var det en som frågade läraren varför man hör sämre när man gäspar och då sa han som jag trodde var debatt "Man brister i uppmärksamhet" 😆 Du kan få ta åt dig äran, debatt!
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Han kanske såg eller hörde något annat däremellan som han skrattade åt? När kom du på idén att klocka reaktionen förresten? Har inte du ett tidtagarur som du sätter igång så fort du sagt något roligt?
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Vanligt förekommande i 60-talssurf och sånt. http://www.youtube.com/watch?v=SbbM_v2_5wA Ja jo, när det är så sparsamt, så... Kommer igång lite efter 1:07 där...
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Idag var det en som frågade läraren varför man hör sämre när man gäspar och då sa han som jag trodde var debatt "Man brister i uppmärksamhet" 😆 Du kan få ta åt dig äran, debatt! Nej, jag hade sagt att det gör man inte alls!
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nej, jag hade sagt att det gör man inte alls! Det gör i alla fall jag. Och dessutom fastnar nästan alltid vänstra delen av käken, så man får knäcka loss den med ett ryck, och är glad att underkäken inte lossnade och föll i golvet. Det är bara en tidsfråga.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Det var mycket flanging i vinjetten! Sen började nån prata med dialekt.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Det gör i alla fall jag. Och dessutom fastnar nästan alltid vänstra delen av käken, så man får knäcka loss den med ett ryck, och är glad att underkäken inte lossnade och föll i golvet. Det är bara en tidsfråga. Hur är det med tinnitusen du var orolig över?
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Hur är det med tinnitusen du var orolig över? Den försvann lyckligtvis. Vilket jävla korsdrag det ska bli när käken lossnar.
Recommended Posts