SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag har inget batteri i mitt. Tyckte jag hade löst problemet genom att gå och köpa en brandvarnare som man kunde stänga av, men såna finns inte. Glömmer aldrig blicken försäljarn gav mej.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag önskar mig kastruller. Och en brödrost, vilket jag önskat mig sedan jag föddes. Önskade mej SONAR X1 Producer av mej själv, men det är 1000 spänn dyrare i europa än i usa. Får väl vänta tills jag fyller år.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Men önskar man något så blire ju ändå att man bara går med föräldrarna å köper de själv 😛 Mina föräldrar är döda.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Tyckte jag hade löst problemet genom att gå och köpa en brandvarnare som man kunde stänga av, men såna finns inte. Glömmer aldrig blicken försäljarn gav mej. Du menar att du ämnade köpa ett sådant, men märkte väl där i butiken att den artikeln inte fanns, när du frågade? Eller menar du att du gick och köpte ett sådant som går att stänga av, men som ändå inte stängs av och att det var en traditionell expedit?
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 (redigerat) Önskade mej SONAR X1 Producer av mej själv, men det är 1000 spänn dyrare i europa än i usa. Får väl vänta tills jag fyller år. Jag önskar mig Brain plektrum för 5 spänn av mig själv. Får se om jag har råd. Morsan hörde för första gången talas om att någon köpte julklapp till sig själv när storebrorsan berättade det för fyra år sedan, att han alltid brukar göra det. Edith: Varför skriver jag alltid ä ist för ö? Jag: Jag vet inte, Edith. Redigerat 2 december 2010 av debatt
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Var köper man ett ufo? Vet inte, men jag tror att ufon är dyra.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Du menar att du ämnade köpa ett sådant, men märkte väl där i butiken att den artikeln inte fanns, när du frågade? Eller menar du att du gick och köpte ett sådant som går att stänga av, men som ändå inte stängs av och att det var en traditionell expedit? Menar att den inte fanns. Obegripligt. Tycker att en sån brandvarnare borde va en succé. Det är uppenbarligen många som har detta problem att den tjuter så fort man steker en korvusling.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Vet inte, men jag tror att ufon är dyra. Annars kan man ju alltid bjuda in ett. Har man lite tur finns det ett i släkten som ändå är på plats.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Tänker inte hämta mitt bläck idag, även om det kommer - det är för kallt! Ska bli 0-gradigt till söndag!
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 På torsdag om en vecka ska det bli 3 plusgrader i Gbg och 6 plusgrader på Lucia! 😳
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nu ska jag sova middag. Nu ska jag sova middag. Igen? 😳 Va korta middagslurer du har. 🤪
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Skola om 45. Sedan repa. Sedan plugga. Sedan gymma.
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 (redigerat) Sounds like a plan! edit, glömde ord. xD Redigerat 2 december 2010 av Memphis
Pazo Postat 2 december 2010 Trådstartare Postat 2 december 2010 Orka ha fullspäckate scheman hatar sånt bläää
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Igen? 😳 Va korta middagslurer du har. 🤪 Och vad kort tid han är vaken emellan dom.
Recommended Posts