Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

duuuu vad är väl historia

se framåt

vänd dig aldrig mer tillbaks

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIN RETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

hur jag försvinner i ett moln av allt som hääääääääääääääääääänt

moooooooot min naaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuur

att välja ut dom bästa känslorna jag känt

🥰

Tycker alltid det står "morot" och kan inte hjälpa att det låter lite bättre.

Annons
Postat

260483.jpg

Portot ingår i såna här kartonger som helt felaktigt av Posten kallas platta, men det är de ju inte.

Vad händer om portot höjs då?

Måste man slänga dem då, eller frankera extra?

390 spänn är ju inte gratis...

Postat (redigerat)

Morrn.

Det e kallt i min lägenhet. 🙁 Har varit de senaste veckorna. Liksom sådär 16 grader, kanske 15, även fast elementen står på max, är ju ingen värme i dom. 😠

Gick ner till kontoret och berättade detta men de sade att de bara var jag som hade öppna ventilationsluckor, men jag kollade och de var stängda.

Känns lite jobbigt att gå ner och klaga igen, även fast det e jobbigt me kylan. Ska nog köpa en termometer så jag kan styrka det jag säger.

Redigerat av Memphis
Postat

Samtidigt kan jag ju förstå Mike eftersom Labrie säger något sådant efter 15 år tillsammans. 😕😏

Mike, gjorde ju först en snygg avslutning med ett moget avsked med vettiga motiveringar.

Meh, Mike har mer eller mindre hela tiden sagt att han blev "tvingad" bort. Han har bett folk att sluta diskutera DT på sitt forum och han har gnällt på Twitter varje vecka.

DT har gjort ett uttalande, och sedan lovat att dom ska gå vidare och fortsätta skriva musik, turnera, osv. Något mer moget uppträdande kanske?

James Labrie sa bara i intervjun att dom inte tänkte haka upp sig på det förflutna utan tänkte fortsätta framåt. Hade Mike bara läst hela intervjun hade han sett det. Istället startade han forumkrig. Moget...

Postat
Earl Grey-te, Skruf och Generalsnus är smaksatta med bergamottarom framställd av oljan.

😳

Är te och snus samma sak?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.