Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Intressant perspektiv på just wikileaks: http://www.larrysanger.org/wikileaks.html
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/28/magasinet/sondag/interior/interiorblogg_2010/reise/14462231/ Fan va mysigt att bo i en ojletank!! 😄
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 vad ska man önska sig i år igenkligen BÖCKER "Mood and Modality" av Frank Robert Palmer "Definiteness" av Christopher Lyons "Fucking Sofo" av Lena Ackebo "Brev till utlandet" av Eric Ericson SKIVOR Vinyler med Benny Goodman (ej 1945 sextet, quintet and trio) Andra jazzvinyler ÖVRIGT Frimärken (giltiga, opostade svenska) Tunna bläckpennor i olika färger (ej kulspets) Skjortor (långärmade) Tjocktröja Några förslag.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 BÖCKER "Mood and Modality" av Frank Robert Palmer "Definiteness" av Christopher Lyons "Fucking Sofo" av Lena Ackebo "Brev till utlandet" av Eric Ericson Har andra böcker att läsa så önskar jag mig böcker kommer dom bara läggas på hög ändå och inte läsas. SKIVORVinyler med Benny Goodman (ej 1945 sextet, quintet and trio) Andra jazzvinyler Ska önska mig några skivor tror jag, men inte jazz. Men nu kom jag på att jag vill ha några tavelramar så man kan hänga upp vinyl på väggen, så tack för tipset. ÖVRIGTFrimärken (giltiga, opostade svenska) Tunna bläckpennor i olika färger (ej kulspets) Skjortor (långärmade) Tjocktröja - Nej tack - Nej tack - Köper jag helst själv om jag vill ha (brukar inte använda skjortor) - Köper jag också helst själv men kanske ja får se beror på nja nej
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ska önska mig tv-serier (seinfeld, vänner, how i met your mother, etc) för att jag kan inte sova om det är tyst så då är det rätt trevligt att kunna sätta på nån dvd utan egentlig handling som man behöver bry sig om. Prenumeration på DN också. Hörlurar också kanske.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ska önska mig tv-serier (seinfeld, vänner, how i met your mother, etc) för att jag kan inte sova om det är tyst så då är det rätt trevligt att kunna sätta på nån dvd utan egentlig handling som man behöver bry sig om. Prenumeration på DN också. Hörlurar också kanske. Då kan du ju bara tanka en massa halvcrappiga gamla serier istället om det ändå inte är så noga. Tekniska prylar tycker jag är vanskligt att önska sig, sånt vill jag ha 100% koll på själv att det blir rätt.
Gote Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/28/magasinet/sondag/interior/interiorblogg_2010/reise/14462231/ Fan va mysigt att bo i en ojletank!! 😄 Fenomenalt! 😄
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Fenomenalt! 😄 Ja, asgrymt ju. 😄 Vore sjukt kul att göra nått sånt.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Har löst problemet genom att låta mitt brandlam ligga löst på hatthyllan i hallen. När jag lagar mat stänger jag in det i ett skåp i sovrummet. Jag har inget batteri i mitt.
Gote Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ja, asgrymt ju. 😄 Vore sjukt kul att göra nått sånt. Jepp. Tror minsann jag ska köra ut i oljehamnen i Malmö och kolla om de har något ledigt. 😄
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jepp. Tror minsann jag ska köra ut i oljehamnen i Malmö och kolla om de har något ledigt. 😄 Fett! Längsta blir inbjudan på inflyttningsfest då hoppas jag? 😄
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ska önska mig tv-serier (seinfeld, vänner, how i met your mother, etc) för att jag kan inte sova om det är tyst så då är det rätt trevligt att kunna sätta på nån dvd utan egentlig handling som man behöver bry sig om. Prenumeration på DN också. Hörlurar också kanske. Jaha NU fattar jag... all de där serierna som du påstår att du har tid att se, de sätter du på när du sover. Tycker inte det ska räknas. 😉
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jag önskar mig kastruller. Och en brödrost, vilket jag önskat mig sedan jag föddes.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Brorsan önskar sig en fågeldräkt och ett ufo. Andre brorsan vill ha en Dodge Viper.
Pazo Postat 2 december 2010 Trådstartare Postat 2 december 2010 Men önskar man något så blire ju ändå att man bara går med föräldrarna å köper de själv 😛
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Men önskar man något så blire ju ändå att man bara går med föräldrarna å köper de själv 😛 😳 Det har jag aldrig gjort nånsin. 😳
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Men önskar man något så blire ju ändå att man bara går med föräldrarna å köper de själv 😛 Nej.
Recommended Posts