Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Min dotter ska heta Synnöve. ag är hungrig. dnatt.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Min dotter ska heta Synnöve. ag är hungrig. dnatt. Varför det?
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Semifinalerna går 10 och 24 januari, det är ju returmöten. Lottningen gav idag följande par: Ipswich-Arsenal och West Ham-Birmingham.
Pico Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nepp, gnatt! Fast riktigt så blev det tydligen inte. 😛
Pazo Postat 2 december 2010 Trådstartare Postat 2 december 2010 Vårt brandlarm är cp! Börjar alltid tjuta sönder så fort man rostar mackor 🤪 Men man kan bränna massa saker på stekpannor osv å då tjuter den inte!
Neosus Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Soveru aldrig grahn? 😮 Nepp! Va skare va bra för? 😛 Musikanten här i stan ska flytta till en annan lokal. Hoppas dom får in mer grejer i den nya lokalen.. 😑
Neosus Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Nepp! Va skare va bra för? 😛 Musikanten här i stan ska flytta till en annan lokal. Hoppas dom får in mer grejer i den nya lokalen.. 😑 ...eller ja alltså att den nya lokalen är större.. så att det ryms mer grejer. Alltså.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Vårt brandlarm är cp! Börjar alltid tjuta sönder så fort man rostar mackor 🤪 Men man kan bränna massa saker på stekpannor osv å då tjuter den inte! Har löst problemet genom att låta mitt brandlam ligga löst på hatthyllan i hallen. När jag lagar mat stänger jag in det i ett skåp i sovrummet.
SadamJR Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Usa tycker att vi är pålitliga, enligt wikileaks.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Tycker det är konstigt hur en del folk inte fattar att diplomati kräver hemlighetsmakeri. Det här förstör ju hela diplomatiidén.
Recommended Posts