Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Alltså jag kan faktiskt hålla med dig lite ändå. Beror ju lite på vad man vill åt rent känslomässigt men band of horses är ju mer sitta i en fåtölj och gråta medan nirvana är mer som att skrika och banka skiten ur toalettdörren typ. Framförallt om man lyssnar livespelningar, har en asbra liveskiva med dom. För mig tror jag det är mest egentligen 90-talet. Nostalgi till något som jag inte riktigt har varit med om. Varför vet jag inte.
Pazo Postat 1 december 2010 Trådstartare Postat 1 december 2010 Jag kom tvåa i en liten cad-renderings-tävling online. ☺️http://rendercontest.com/archive.php Man skulle ladda ner en cad-fil på en radiostyrd helikopter och så skulle man rendera och trixa med den för att få den se verklig ut. Kul! Var han som van mkt bättre?
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag gillar inte nirvana Men du gillar metallica... LOL
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Grymt memphan! 😄 Du är ju fett skillad i det där.
Pazo Postat 1 december 2010 Trådstartare Postat 1 december 2010 Men du gillar metallica... LOL Ska du säga som gillar GNR? 😳
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) Kul! Var han som van mkt bättre? Mja, jo det var han väl. Fick ännu skarpare bild och snyggare ljusreflektioner. Och fick till ett snyggt fokus i mitten och lite suddigt runt om på sin. Fetare färgtema också får jag säga. Men kul var det! 😄 Redigerat 1 december 2010 av Memphis
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 För mig tror jag det är mest egentligen 90-talet. Nostalgi till något som jag inte riktigt har varit med om. Varför vet jag inte. ah kej
Pazo Postat 1 december 2010 Trådstartare Postat 1 december 2010 Mja, jo det var han väl. Fick ännu skarpare bild och snyggare ljusreflektioner. Och fick till ett snyggt fokus i mitten och lite suddigt runt om på sin. Fetare färgtema också får jag säga. Men kul var det! 😄 Men du är ju dutti! 🥰
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Grymt memphan! 😄 Du är ju fett skillad i det där. 😊 Tack Killis. 😄 Dom kör en tävling varje månad. Här är denna månadens modell. ☺️ WALL EEEEEEEE!
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) Men skulle vara svårare om man skulle göra själva modellen också, eller ta jävla mycket längre tid iallfall. 🤪 Redigerat 1 december 2010 av Memphis
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Tv.nu är nere. Vad gör man då? Läser en saga för tv.nu.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Knaperstekt fläsk är ännu godare. Sånt äter man inte.
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Ska se på Äntligen hemma här, fett vuxet juh. xD
Pazo Postat 1 december 2010 Trådstartare Postat 1 december 2010 Jag käkade isterband med rotmos innan. Sen som efterrät blev de en pepparkaka och glögg
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag käkade isterband med rotmos innan. Sen som efterrät blev de en pepparkaka och glögg Jag har inte ätit något synligt fett sedan jag var 7 år och då var det ett misstag för farsan sa; ät det också, det är kött det med.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag käkade isterband med rotmos innan. Sen som efterrät blev de en pepparkaka och glögg Du menar att du lyckats få i dig isterband utan att kräkas? 😮 Dessutom rotmos som är absolut supervidrigt. Tur att julen är kortvarig... Jag åt nyss 30 pepparkakor dock.
SadamJR Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 vad seattle-indie runt 2008 du har blivit Eller gunge 15-20 år tidigare.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Fick reda på att jag jobbat i ett bildbehandlingsprogram, när jag egentligen behöver jobba i ett Desk Top Publishing-program. HAHA! Så visade det sig att jag dessutom hade Microsoft Publisher.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Eller gunge 15-20 år tidigare. http://www.youtube.com/watch?v=nPcBW2ADz84
SadamJR Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Eller gunge 15-20 år tidigare. Så kan det gå när man läser ifatt och skriver på stuts.
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag har inte ätit något synligt fett sedan jag var 7 år och då var det ett misstag för farsan sa; ät det också, det är kött det med. Så sade min farsa också. 😏 Håller med om att rotmos e jätteäckligt! 😆 USCH BLÄÄÄ 😛
Recommended Posts