Fidden Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Tv.nu är nere. Vad gör man då? då går man ner i sin källare.
Fidden Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 eller i timell. seså, hitta ett skägg bestående av martin timell.
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 åååååååååååå Jag vill sitta med folk jag känner jättebra som inte är familj i en stuga sent på kvällen på hösten och lyssna på Mount Eerie
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) så jävla kallt. och så jävla episk låt!!! Gamle kära Chariots of fire. 🥰 Får typ rysningar. Redigerat 1 december 2010 av Memphis
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 gärna då i flanell Jag köpte flanellskjorta häromdagen. ☺️
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 gärna då i flanell vad seattle-indie runt 2008 du har blivit
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Nu såg jag julkalendern Vad handlar julkalandern om då? Har inte sätt någon på massa år nu.
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 vad seattle-indie runt 2008 du har blivit Pff, det är ju i sig bara en revival av grungemodet. Annars är det mer att det är snyggt med flanell. Men ja, Seattle-regionen typ också, men inte indie och inte 2008.
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 flanellskjortor har väl använts i flera årtionden? 😳😕
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Pff, det är ju i sig bara en revival av grungemodet. Annars är det mer att det är snyggt med flanell. Men ja, Seattle-regionen typ också, men inte indie och inte 2008. Jo, men tycker ändå du känns närmare Band of Horses än Nirvana.
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) Jo, men tycker ändå du känns närmare Band of Horses än Nirvana. Musikaliskt kanske, men inte känslomässigt. Kläderna är mer känsla än musik. EDIT: Sen är det inte så mycket Nirvana egentligen, det är hela konceptet Washington typ. Skog och sånt. Phil Elverum, som iofs inte har flanell så mycket men borde ha det. + Jeff Mangum et al även om det inte är där. Redigerat 1 december 2010 av Dingbats
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) Menar du att du har mer känslomässigt gemensamt med grungevågen än 2000-talets indievåg? EDIT: NNu såg jag din edit. Ja. Håller med. Måste ju vara någonting speciellt där med tanke på vilka band som kommer därifrån. Redigerat 1 december 2010 av Overkill
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Menar du att du har mer känslomässigt gemensamt med grungevågen än 2000-talets indievåg? Ja typ, eller iaf Nirvana mer än Band of Horses. Eller vilka räknar du in i "indievågen"?
Pazo Postat 1 december 2010 Trådstartare Postat 1 december 2010 så jävla kallt. och så jävla episk låt!!! Gamle kära Chariots of fire. 🥰 Får typ rysningar. Fet!
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Ja typ, eller iaf Nirvana mer än Band of Horses. Eller vilka räknar du in i "indievågen"? Alltså jag kan faktiskt hålla med dig lite ändå. Beror ju lite på vad man vill åt rent känslomässigt men band of horses är ju mer sitta i en fåtölj och gråta medan nirvana är mer som att skrika och banka skiten ur toalettdörren typ. Framförallt om man lyssnar livespelningar, har en asbra liveskiva med dom.
Memphis Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 (redigerat) Jag kom tvåa i en liten cad-renderings-tävling online. ☺️http://rendercontest.com/archive.php Man skulle ladda ner en cad-fil på en radiostyrd helikopter och så skulle man rendera och trixa med den för att få den se verklig ut. Redigerat 1 december 2010 av Memphis
Recommended Posts