Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag gillar inte fidden så mycket längre för han leder fantasyligan
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 ceremony custodian for experimental post-human relationships
Neosus Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 era kärringar ..nu ska ja raka mig, duscha mig, åka iväg med mig, äta pizza med mig och truddilutta. Hejdå!
Fidden Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 NEEEJ VÄNTAVÄNTAVÄNTA! Du måste ju berätta vem du ska truddilutta med! 😮
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Debatt, kallade du en tjej för fitta och sen försökte sno min penna idag? Nä, jag kallade inte henne för fitta, hon heter ju så, men med accent då. Sabina Fittá-Lindgren. Hennes morsa är arab. Pennan lånade jag ju ba...
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Nä, jag kallade inte henne för fitta, hon heter ju så, men med accent då. Sabina Fittá-Lindgren. Hennes morsa är arab. Pennan lånade jag ju ba... Nej hon heter Cathrine. Du lyfte bara lite i pennan.
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 kvalitet är det viktiga kvalitet är vårt ledord
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Idag fyller centerpartiet 100 år. Glömde köpa tårta.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 ... eller rättare sagt, det hade inte med det att göra. Men jag hade namnsdag och köpte inte då för då var den slut. Men den var slut idag också. Tårta förresten, det är en rulltårta som är en rullad princesstårta. Nåt nytt påfund, osm jag inte fick chansen att testa idag heller. Det blev mandelpepparkakor och klenäter istället. Lussekatterna var slut och de undrade varför jag skulle ha såna - det har ju varit första advent... 😳
Dingbats Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 thank you jesus for my mama & thank you bitches for my money
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Alltså det är fan lite sjukt när man får upp folk som Marcus Price och Måns Glaeser på fejjan som "People You May Know". Är ju störda producenter som man diggar som fan. Inte så mycket Price kanske för inte lyssnat så mycket men Måns Glaeser är ju i savage skulls och det är mongo.
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Alltså det är fan lite sjukt när man får upp folk som Marcus Price och Måns Glaeser på fejjan som "People You May Know". Är ju störda producenter som man diggar som fan. Inte så mycket Price kanske för inte lyssnat så mycket men Måns Glaeser är ju i savage skulls och det är mongo. Är retarded people dina fans? 😕
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 bacon är gott Nej. Det är fullständigt vedervärdigt!
debatt Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 I England har de ibland en speciell bacon dock, som är ok. Mkt stora skivor, helt utan fett. Större än vår julskinka.
Recommended Posts