Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Debatt, kallade du en tjej för fitta och sen försökte sno min penna idag?

Nä, jag kallade inte henne för fitta, hon heter ju så, men med accent då.

Sabina Fittá-Lindgren. Hennes morsa är arab. Pennan lånade jag ju ba...

Postat

Nä, jag kallade inte henne för fitta, hon heter ju så, men med accent då.

Sabina Fittá-Lindgren. Hennes morsa är arab. Pennan lånade jag ju ba...

Nej hon heter Cathrine.

Du lyfte bara lite i pennan.

Postat

... eller rättare sagt, det hade inte med det att göra. Men jag hade namnsdag och köpte inte då för då var den slut. Men den var slut idag också. Tårta förresten, det är en rulltårta som är en rullad princesstårta. Nåt nytt påfund, osm jag inte fick chansen att testa idag heller. Det blev mandelpepparkakor och klenäter istället.

Lussekatterna var slut och de undrade varför jag skulle ha såna - det har ju varit första advent... 😳

Postat

Alltså det är fan lite sjukt när man får upp folk som Marcus Price och Måns Glaeser på fejjan som "People You May Know". Är ju störda producenter som man diggar som fan. Inte så mycket Price kanske för inte lyssnat så mycket men Måns Glaeser är ju i savage skulls och det är mongo.

Postat

Alltså det är fan lite sjukt när man får upp folk som Marcus Price och Måns Glaeser på fejjan som "People You May Know". Är ju störda producenter som man diggar som fan. Inte så mycket Price kanske för inte lyssnat så mycket men Måns Glaeser är ju i savage skulls och det är mongo.

Är retarded people dina fans?

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.