Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Näe, om man skulle ta och säga "Näe, om man skulle ta och säga".

Ja, så blir det. Näe, om man skulle ta och säga.

Postat

Jag borde ringa och förnya mitt recept på astmamedicinen. Det låter som något hälsosamt att kunna andas åtminstone varannan dag.

Postat

Tag ett andetag två gånger om dagen och återkom om det inte blir bättre inom 10 dagar.

Postat (redigerat)

Blev just påmind om varför det inte blev av att jag fixade det förut... den vikarierande läkaren som har hand om

ärenden för patienter födda dag 17 är aldrig på plats och har heller ingen vikarie.

Aja, ofrivilligt rekordförsök i att hålla andan till v. 49 dårå. Eller så ringa det där numret som jag givetvis inte minns, som han nämnde på telesvararen.

Redigerat av Pico
Postat

Blev just påmind om varför det inte blev av att jag fixade det förut... den vikarierande läkaren som har hand om

ärenden för patienter födda dag 17 är aldrig på plats och har heller ingen vikarie.

Aja, ofrivilligt rekordförsök i att hålla andan till v. 49 dårå. Eller så ringa det där numret som jag givetvis inte minns, som han nämnde på telesvararen.

112? 😕

Postat

Trött, fryser och är yr. Är det medicinen, andnöden eller det faktum att jag knappt sovit i natt?

Varför inte hela högen tesammans? 😄

Postat

Född dag 17 förresten? Jag läste precis om en grabb som föddes vecka 23, och jag trodde han var för tidigt född...

Postat (redigerat)

Född dag 17 förresten? Jag läste precis om en grabb som föddes vecka 23, och jag trodde han var för tidigt född...

xD

Skall givetvis vara Dag Fy Sjutton.

Den mer rumsrena punken.

Redigerat av Pico
Postat

Whack-a-mole måste vara ett av dom konstigare uttrycken för att knulla... 😳 Låter mer som våldsamt runkande.

Verkar som du mår bättre nu.

Postat

Tur att man är sjuk så man kan sitta inne och hålla koll på temperaturen. Idag har det inte varit över -15 nån gång. Och innan nån skriver så är det tempen utomhus. Inne har jaq +20 och i kroppen ca +39.

Postat

Tur att man är sjuk så man kan sitta inne och hålla koll på temperaturen. Idag har det inte varit över -15 nån gång. Och innan nån skriver så är det tempen utomhus. Inne har jaq +20 och i kroppen ca +39.

Så totalt 44 då?

Postat

Verkar som du mår bättre nu.

Som tidigare nämnts i tråden, japp. Jag gillar att prata om sex när jag mår bra. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.