Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Här är det +20ºC. 😎 Jäkla skåne dårå. Nästan dags man ber om ursäkt, införskaffar en kasett med crash course i skånska och packar resväskan. 😛
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Utanför fönstret däremot... 🤪 Mäh, jag trodde du låg på nån playa. xD
Gote Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jäkla skåne dårå. Nästan dags man ber om ursäkt, införskaffar en kasett med crash course i skånska och packar resväskan. 😛 Här är en Crash course... 😑
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Här är en Crash course... 😑 Har fan för mig jag gav dig manuskriptet som pdf nån gång. xD
Gote Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Har fan för mig jag gav dig manuskriptet som pdf nån gång. xD Jepp, men det var för jobbigt att lyssna på...
Gote Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för snö. Eller, ja, det kanske kommer när skelettet börjar bli skört och man behöver rullator för balansen. Men just nu är jag mest sugen att dra på skoteroverallen och gå ut och starta ett snöbollskrig. 😄
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för snö. Eller, ja, det kanske kommer när skelettet börjar bli skört och man behöver rullator för balansen. Men just nu är jag mest sugen att dra på skoteroverallen och gå ut och starta ett snöbollskrig. 😄 Temadag på kontoret!
Gote Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Temadag på kontoret! Billigaste team building-aktiviteten hittills... xD
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Billigaste team building-aktiviteten hittills... xD Tills någon gör isbollar. 😛
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Vad är en "Hogweed"? Din mamma? Eller så kanske nåt sånt här.
Micke H Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Hmmm... 😳 Tänkte på låttiteln "The Return of the Giant Hogweed". Men låten är rätt knarkad, så det kanske är det...
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Hmmm... 😳 Tänkte på låttiteln "The Return of the Giant Hogweed". Men låten är rätt knarkad, så det kanske är det... Då kan du nog bortse från länken i mitt tidigare inlägg. 😛
Micke H Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag menade att låten är så knarkad, så det är säkert precis det den handlar om. 😛
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Jag menade att låten är så knarkad, så det är säkert precis det den handlar om. 😛 Och jag tyckte det var passande att kasta in "din mamma" igen. 😛
Micke H Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Min länk "That hogweed is one omnipotent dude." xD
Overkill Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Hade tenta, trodde den började tio. Halv tio kollade jag upp när den faktiskt började och märkte att den visst började klockan nio. 😏 Men trevligt med onlinetenta, då kan man cmd+f:a skiten ur gamla tentor och därmed få rätt bra resultat. 😄
Pico Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Från fejjan Linus Wileryd Dagens dikt i P1 har fler radiolyssnare än Paradise Hotel har tv-tittare. Det finns hopp för Sverige ändå. Det där var ju faktiskt jävligt bra nyheter. 😄
Recommended Posts