Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här är det +20ºC. 😎

Jäkla skåne dårå. Nästan dags man ber om ursäkt, införskaffar en kasett med crash course i skånska och packar resväskan. 😛

Annons
Postat

Jäkla skåne dårå. Nästan dags man ber om ursäkt, införskaffar en kasett med crash course i skånska och packar resväskan. 😛

Här är en Crash course... 😑

Postat

Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för snö. Eller, ja, det kanske kommer när skelettet börjar bli skört och man behöver rullator för balansen.

Men just nu är jag mest sugen att dra på skoteroverallen och gå ut och starta ett snöbollskrig. 😄

Postat

Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för snö. Eller, ja, det kanske kommer när skelettet börjar bli skört och man behöver rullator för balansen.

Men just nu är jag mest sugen att dra på skoteroverallen och gå ut och starta ett snöbollskrig. 😄

Temadag på kontoret!

Postat

Temadag på kontoret!

Billigaste team building-aktiviteten hittills... xD

Postat

Hmmm... 😳

Tänkte på låttiteln "The Return of the Giant Hogweed". Men låten är rätt knarkad, så det kanske är det...

Postat

Hmmm... 😳

Tänkte på låttiteln "The Return of the Giant Hogweed". Men låten är rätt knarkad, så det kanske är det...

Då kan du nog bortse från länken i mitt tidigare inlägg. 😛

Postat

Jag menade att låten är så knarkad, så det är säkert precis det den handlar om. 😛

Och jag tyckte det var passande att kasta in "din mamma" igen. 😛

Postat

Hade tenta, trodde den började tio. Halv tio kollade jag upp när den faktiskt började och märkte att den visst började klockan nio. 😏 Men trevligt med onlinetenta, då kan man cmd+f:a skiten ur gamla tentor och därmed få rätt bra resultat. 😄

Postat

Från fejjan

Linus Wileryd

Dagens dikt i P1 har fler radiolyssnare än Paradise Hotel har tv-tittare. Det finns hopp för Sverige ändå.

Det där var ju faktiskt jävligt bra nyheter. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.