debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Ska åka bort till brorsan och spela lite! Och äta tacospaj! ☺️ Tar en halv timme att köra dit. HERRÅ!! 🥰 Det tror jag inte ett skit på! Han ska se matchen fattar du väl! 🙂
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Pazo och Overkill... om nu ingen annan gillar fotboll här. På TV10 om en halvtimme börjar första playoff-matchen mot Schweiz om en plats i EM U21 i Danmark sommaren 2011. Returmöte i Sverige på måndag. Lennartsson hävdar att det finns en handfull lika intressanta spelare i detta nya unga U21-lag som det fanns i det lag som slussade in spelare till vårt "nya" A-landslag (Toivonen, Berg m.fl. som ni vet)... Fopoll
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Säger ni 1) samma pojke och samma flicka eller 2) samme pojke och samma flicka eller 3) samme pojke och samme flicka ?
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) Fick pekfinger av Word om ett fel. Det stod att det heter "någon fuffens" och inte "något fuffens". 😳 Redigerat 7 oktober 2010 av debatt
Memphis Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) LOOOOOL!! 😆 :lol: 😆 För det första så är ju den där jättegammal. 😛 Och för de andra så är det inte Örebros Kommunala högskola utan Portsmouth sinfonia som gjorde en inspelning där alla i orkestern bytte instrument med varandra för skojs skull och därför lät det ju därefter. 😄 Redigerat 7 oktober 2010 av Memphis
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Det fanns en spelare i svenska laget som var lik OK.
Memphis Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Han har börjat attackera sina forna bandmedlemmar. 😛 Och han whinar ständigt och jämt på Twitter och på sitt forum numera. Rätt patetiskt. 😕 Tråkigt slut det fick då. 🙁
Memphis Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) Varit och repat, var kul! Men störande var att en basist skulle kommit och provspelat med oss idag men ändrade sig några timmar innan och sade att han skulle starta band me sina polare istället. 😳 Mäh. 🤪 Redigerat 7 oktober 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 hej! imorgon ska vi korrläsa och redigera tidning
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Du hinner se andra halvlek Memph iaf... Bäst i svenska laget är Ekdal och Avdic. Tyvärr är det de enda jag ger godkänt.
Micke H Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 😕 Tråkigt slut det fick då. 🙁 Håller med, trist att MP måste avsluta det på det här viset.
Memphis Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) Håller med, trist att MP måste avsluta det på det här viset. Samtidigt kan jag ju förstå Mike eftersom Labrie säger något sådant efter 15 år tillsammans. 😕😏 Mike, gjorde ju först en snygg avslutning med ett moget avsked med vettiga motiveringar. Redigerat 7 oktober 2010 av Memphis
Dingbats Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Säger ni 1) samma pojke och samma flicka eller 2) samme pojke och samma flicka eller 3) samme pojke och samme flicka ? 1
Dingbats Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Min lillasyrra fick just en statistroll i amerikanska Millennium som ska spelas in imorgon.
Dingbats Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 "Varför sjunger man alla låtar på Amerikanska, och varför är alla bra filmer på Amerikanska? Varför låter Amerikanska så mycket bättre än andra språk.(Engelska låter inte lika fint dock). Varför låter det (oftast) så fult om man sjunger på andra språk som Finska eller Svenska? Svenska filmer låter också dumt jämfört med Amerikanska filmer. Jag tror att Amerikanska är en av de mest kända språken i världen för att det är det bästa språket. Jag önskar att alla i världen pratade Amerikanska. Det vore lättare då, och det är också lätt att lära sig." Intressant.
Dingbats Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Ser ut som en blandning mellan en hjärndöd 12-åring och en hjärndöd 14-åring.
Overkill Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 duuuu vad är väl historia se framåt vänd dig aldrig mer tillbaks SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIN RETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR hur jag försvinner i ett moln av allt som hääääääääääääääääääänt moooooooot min naaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuur att välja ut dom bästa känslorna jag känt 🥰
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 "Varför sjunger man alla låtar på Amerikanska, och varför är alla bra filmer på Amerikanska? Varför låter Amerikanska så mycket bättre än andra språk.(Engelska låter inte lika fint dock). Varför låter det (oftast) så fult om man sjunger på andra språk som Finska eller Svenska? Svenska filmer låter också dumt jämfört med Amerikanska filmer. Jag tror att Amerikanska är en av de mest kända språken i världen för att det är det bästa språket. Jag önskar att alla i världen pratade Amerikanska. Det vore lättare då, och det är också lätt att lära sig." Intressant. Idiotiskt.
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Hur kan Word tycka att det heter "Någon fuffens" och inte "Något fuffens"? Words ordkontroll är inte hundraprocentig. Lika illa som kvinnan på tv som uttalade det "mumsfillibaaba" istället för "mumsfillibabba". 😆
Recommended Posts