Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Är du verkligen fortfarande nybasist, Fidden?
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 (redigerat) 10 Owen Pallett Heartland --- 9 Vampire Weekend Contra --- 8 Charlotte Gainsbourg IRM --- 7 She & Him Volume Two --- 6 Robyn Body Talk Pt. 2 --- 5 Sufjan Stevens The Age of Adz --- 4 Ariel Pink's Haunted Graffiti Before Today --- 3 LCD Soundsystem This Is Happening --- 2 Kanye West My Beautiful Dark Twisted Fantasy --- 1 Fang Island Fang Island Redigerat 30 november 2010 av Overkill
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Alla har varit på pitchfork. 😄 Men har inte alls lyssnat på lika många album i år som förra året, utan i och med att jag började DJ:a har det ju blivit mycket bara låtar istället. Var nästan svårt välja tio skivor fast sen kom jag ju på att början av 2010 också var 2010.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Charlotte Gainsbourg var oväntad! Den tyckte jag var sådär. Jag ska lyssna på Fang Island en gång till så småningom.
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Charlotte Gainsbourg var oväntad! Den tyckte jag var sådär. Jag ska lyssna på Fang Island en gång till så småningom. Jag tycker den är ganska skön. Ingen skiva man lyssnar sönder men ändå trevlig att lyssna på ibland. Samma med Heartland och Volume Two också för mig.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Alla har varit på pitchfork. 😄 Jag minns att jag har läst recensioner där av tre av mina tror jag... men inte där jag hittade dem.
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Nä, jag läser aldrig recensioner innan jag lyssnat på skivan ett tag. Känns dels lite som en "spoiler" och så får man berättat för sig vilka låtar som är bra och vilka som är dåliga. Det vill man ju komma fram till själv. Dessutom roligare läsa recensioner när man redan har en uppfattning och när man antingen kan hålla med om eller motsätta sig vissa kommentarer.
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Alla utom tre av dina (The Vegetable Orchestra, Sea Oleena och Trouble Books) finns på pitchan.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Jag minns en gång när jag var typ 13 och en kompis skulle komma hem till mig. Jag bestämde mig för att göra någonting helt random när han kom så han skulle tycka "wtf" liksom, så jag övade in att jag skulle hålla fram en knallpulverpistol sidledes mot hans huvud och säga "Gick det bra hos farmor?" med gangstaröst när jag öppnade dörren. Jag gjorde precis det också, men då slumpade det sig så att han hade blivit jagad av några aggressiva äldre killar sista biten och var helt uppjagad och flåsade med gråten i halsen precis då. Ingen av oss nämnde min random grej.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Ah men shit glömde ju helt bort The Roots. Inte tillräckligt fokuserad!
Pazo Postat 30 november 2010 Trådstartare Postat 30 november 2010 Jag minns en gång när jag var typ 13 och en kompis skulle komma hem till mig. Jag bestämde mig för att göra någonting helt random när han kom så han skulle tycka "wtf" liksom, så jag övade in att jag skulle hålla fram en knallpulverpistol sidledes mot hans huvud och säga "Gick det bra hos farmor?" med gangstaröst när jag öppnade dörren. Jag gjorde precis det också, men då slumpade det sig så att han hade blivit jagad av några aggressiva äldre killar sista biten och var helt uppjagad och flåsade med gråten i halsen precis då. Ingen av oss nämnde min random grej. Sepé
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Jag minns en gång när jag var typ 13 och en kompis skulle komma hem till mig. Jag bestämde mig för att göra någonting helt random när han kom så han skulle tycka "wtf" liksom, så jag övade in att jag skulle hålla fram en knallpulverpistol sidledes mot hans huvud och säga "Gick det bra hos farmor?" med gangstaröst när jag öppnade dörren. Jag gjorde precis det också, men då slumpade det sig så att han hade blivit jagad av några aggressiva äldre killar sista biten och var helt uppjagad och flåsade med gråten i halsen precis då. Ingen av oss nämnde min random grej. 😆
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Inte tillräckligt fokuserad! Förmodligen inte. Kom ju på att jag har en smart spellista i iTunes med skivor som kom ut 2010 och där var den ju (brukar annars kolla i en annan smart spellista där allt som är Indie/alternative är så då missar man ju hiphopen). Som tur var missade jag ingen mer.
Memphis Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Lyssnar på Kings of Convenience. Det e bra skit. 😑
slejnard Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Har bråttom så jag hoppar lite sidor. Förlåt.🙁 Men gillar er ändå . Snart blir det premiär för " Absolut SMÄKK VOL I " . Ställ er i kö för det lär bli en bäst/sämst-säljare...😉 100:-/st varav 20% till välgörenhet....om ni avvaktar så ska jag avslöja en hemlis efter nyårsafton 😮
Micke H Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Var hos tjejen igår. Vi är sams. Att hon står ut med ett sånt psycho som jag är sjukt. 😑
Recommended Posts