Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

10

Owen Pallett

Heartland

heartland.jpg

---

9

Vampire Weekend

Contra

vampire-weekend-contra-294x300_70064753.jpg

---

8

Charlotte Gainsbourg

IRM

CharlotteGainsbourg-IRM.jpeg

---

7

She & Him

Volume Two

she-and-him-volume-2-coverart%5B1%5D.jpg

---

6

Robyn

Body Talk Pt. 2

Robyn_Body-Talk-Pt-2_500x500-300x300.jpg

---

5

Sufjan Stevens

The Age of Adz

sufjan_the_age_of_adz.jpg

---

4

Ariel Pink's Haunted Graffiti

Before Today

ariel-pink-before-today-cover.jpg

---

3

LCD Soundsystem

This Is Happening

LCD-Soundsystem-This-Is-Happening-300x300.jpg

---

2

Kanye West

My Beautiful Dark Twisted Fantasy

Kanye_West_My_Beautiful_Dark_Twisted_Fantasy_album_cover.png

---

1

Fang Island

Fang Island

51m1jU1hxnL._SS500_.jpg

Redigerat av Overkill
Postat

Alla har varit på pitchfork. 😄 Men har inte alls lyssnat på lika många album i år som förra året, utan i och med att jag började DJ:a har det ju blivit mycket bara låtar istället. Var nästan svårt välja tio skivor fast sen kom jag ju på att början av 2010 också var 2010.

Postat

Charlotte Gainsbourg var oväntad! Den tyckte jag var sådär.

Jag ska lyssna på Fang Island en gång till så småningom.

Jag tycker den är ganska skön. Ingen skiva man lyssnar sönder men ändå trevlig att lyssna på ibland. Samma med Heartland och Volume Two också för mig.

Postat

Alla har varit på pitchfork. 😄

Jag minns att jag har läst recensioner där av tre av mina tror jag... men inte där jag hittade dem.

Postat

Nä, jag läser aldrig recensioner innan jag lyssnat på skivan ett tag. Känns dels lite som en "spoiler" och så får man berättat för sig vilka låtar som är bra och vilka som är dåliga. Det vill man ju komma fram till själv. Dessutom roligare läsa recensioner när man redan har en uppfattning och när man antingen kan hålla med om eller motsätta sig vissa kommentarer.

Postat

Jag minns en gång när jag var typ 13 och en kompis skulle komma hem till mig. Jag bestämde mig för att göra någonting helt random när han kom så han skulle tycka "wtf" liksom, så jag övade in att jag skulle hålla fram en knallpulverpistol sidledes mot hans huvud och säga "Gick det bra hos farmor?" med gangstaröst när jag öppnade dörren.

Jag gjorde precis det också, men då slumpade det sig så att han hade blivit jagad av några aggressiva äldre killar sista biten och var helt uppjagad och flåsade med gråten i halsen precis då. Ingen av oss nämnde min random grej.

Postat

Jag minns en gång när jag var typ 13 och en kompis skulle komma hem till mig. Jag bestämde mig för att göra någonting helt random när han kom så han skulle tycka "wtf" liksom, så jag övade in att jag skulle hålla fram en knallpulverpistol sidledes mot hans huvud och säga "Gick det bra hos farmor?" med gangstaröst när jag öppnade dörren.

Jag gjorde precis det också, men då slumpade det sig så att han hade blivit jagad av några aggressiva äldre killar sista biten och var helt uppjagad och flåsade med gråten i halsen precis då. Ingen av oss nämnde min random grej.

Sepé

Postat

😆

Postat

Inte tillräckligt fokuserad!

Förmodligen inte. Kom ju på att jag har en smart spellista i iTunes med skivor som kom ut 2010 och där var den ju (brukar annars kolla i en annan smart spellista där allt som är Indie/alternative är så då missar man ju hiphopen). Som tur var missade jag ingen mer.

Postat

Har bråttom så jag hoppar lite sidor. Förlåt.🙁

Men gillar er ändå .

Snart blir det premiär för " Absolut SMÄKK VOL I " . Ställ er i kö för det lär bli en bäst/sämst-säljare...😉

100:-/st varav 20% till välgörenhet....om ni avvaktar så ska jag avslöja en hemlis efter nyårsafton 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.