Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Vilken stavning på te/té/the/thé/min mamma, är vanligast?

Din mamma ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Förlåt, jag har hakat upp mig!

...eeh... 😕

Postat

Äh, Flashback var nere så jag gick in på xkcds relationsforum istället för att fördriva tiden, i den stora tråden om att ta kontakt med folk och sånt.

😮

Åh, fy fa-an!!! Är det det ni gör när man sitter och stirrar på en tom skärm och ingen skriver nåt på 1 timme och 14 minuter överhuvudtaget!

Önskar jag också hade sån simultankapacitet. Men jag kan verkligen INTE göra något annat än en grej i taget. Vad det än gäller faktiskt.

Exet brukade frågade vad jag gjorde när jag chattade med henne, hon hann med både att dammsuga, diska, tvätta och fan vet allt samtidigt. Jag brukade säga att jag chattade och det var ju också det enda jag gjorde. Jag kan absolut inte heller lyssna på musik och göra något annat samtidigt. Ska jag lyssna på radio så kan jag t.ex. BARA lyssna på radio just då. Vad det än är. Hade därför väldigt olustig känsla hos tandhygienisten senast undersökte mig, pratade och även hade radion på samtidigt. Fick henne att stänga av radion och hålla tyst. Svetten rann.

Klarar det inte bara...

Postat

Därför blir det jättekonstigt när folk ringer och frågar vad jag gör. Vadå gör? Jag pratar i telefon liksom och det är nog med det.

😠

Postat

Därför blir det jättekonstigt när folk ringer och frågar vad jag gör. Vadå gör? Jag pratar i telefon liksom och det är nog med det.

😠

Asperger?

..jag är likadan.

😱

Postat

Asperger?

..jag är likadan.

😱

1) Nej, långt ifrån.

2) Ja, det märks ibland.

3) Jag har fått avdrag, se nedan:

1 Georgia Overkillers overkill 761 $42.67M 6482.00

2 Amazing Whitehorse fidden 864 $40.29M 6421.00

3 VancouverDebates VancouverCanucks 1529 $42.82M 6086.00

4 Baltimore Towers Eanjou 1939 $35.32M 5900.00

5 therocker s(AINT) therocker 4665 $28.55M 4702.00

6 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 4731 $27.83M 4666.00

7 Slejman Slejman 5315 $25.45M 4094.00

Hade 6100 igår. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.