Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vem dejtare

ens i Sverife. Könns inte som om dt går till pså här direkt,

Nej, det är det jag menar. Mycket skönare om det inte behöver vara så officiellt och fyrkantigt.

Postat

orka vara så sjukt ytlig. 😳

Alltså, det är inget negativt mot henne som person eller sångerska eller någonting, bara det första som slår mig när jag tänker på henne för jag la märke till det första gången jag såg henne på bild. Jag gillar också hennes röst.

Sen att hon döpte sin första skiva till "Jag fick feeling" är värre.

Postat

Alltså, det är inget negativt mot henne som person eller sångerska eller någonting, bara det första som slår mig när jag tänker på henne för jag la märke till det första gången jag såg henne på bild. Jag gillar också hennes röst.

Sen att hon döpte sin första skiva till "Jag fick feeling" är värre.

Jo, klart du får tycka så. Men du måste väl inte nämna det varje gång hennes namn kommer på tal.. :rolleyes:

Postat

Egentligen är jag ju världens jävla hipster...

glasögonen

jag har så smått börjat handla kläder på second hand

kameran

skrivmaskinen

rullband & kassett

Men vissa grejer känns ju ändå som lite mer djup i en gemene american apparel-hipster:

jag prenumererar på galago

jag använder inga apple-grejer (förutom os x till logic dårå)

jag är inte särskilt modemedveten (okej inget djup i det men liksom)

eh jag vet inte palla

HEJ

Postat

Jo, klart du får tycka så. Men du måste väl inte nämna det varje gång hennes namn kommer på tal.. :rolleyes:

Jag ville bara föra konversationen framåt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.