Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nej, eller det beror ju på vilket syfte eller vad man ska säga. en slående observation.

de namedroppade blonde redhead i i taket lyser stjärnorna förresten

Postat

fffffff.

Topp tio är klar, bara det att jag inte kan bestämma mig för om Ariel Pink eller Four Tet ska få plats tio.

Ta Ariel Pink.

Hur många av dem fanns med på förra årets lista?

😕

Postat

Jsg tyckte Four Tet var tråkig.

Vad har han för auktoritet i ämnet då?

Nähä men du har hört den alltså. Ja alltså, jag tycker den håller bättre rakt igenom än Ariel Pink men har inga direkta höjdpunkter på samma sätt. Den är liiiiite för mycket skön bakgrundsmusik, men har ändå någonting mer än random techno liksom. Och det som talar emot Ariel Pink är hela hipstergrejen men det är ju bara image egentligen.

Postat

Hur många av dem fanns med på förra årets lista?

😕

Det är svårt att släppa samma skiva för första gången både 2009 och 2010.

Postat (redigerat)

Vad nu?

Äh, Flashback var nere så jag gick in på xkcds relationsforum istället för att fördriva tiden, i den stora tråden om att ta kontakt med folk och sånt. Var nån tjej som hade blivit kysst av en kille hon var intresserad av som sen inte hade hört av sig på en vecka och inte skulle kunna träffa igen förns tre veckor efter kyssen. Och så säger folk att han säkert var intresserad, men bara ville vänta med hela dejtningsprocessen till efter tentorna. Som att "dejtningen" är någon aktivitet som man planerar in i kalendern mellan judoträningen och biobesöket. Inga större känslor inblandade, bara en kul grej.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.