Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 F... b, g, e/Am... g... c/F............ i want to go baaaaaack across that sea. with my hands out... with my hands out.
Fidden Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Jag har vart på date med Järvinen. eehh... vad heter ho i förnamn? Anna.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 ful som stryk är hon måste jag tillägga varje gång hennes namn nämns
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 nej, eller det beror ju på vilket syfte eller vad man ska säga. en slående observation. de namedroppade blonde redhead i i taket lyser stjärnorna förresten
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 fffffff. Topp tio är klar, bara det att jag inte kan bestämma mig för om Ariel Pink eller Four Tet ska få plats tio.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Jag tror She & Him skulle låta jävligt coolt om Zooey var rätt packad när hon sjöng.
debatt Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Det var inte den Järvinen såg jag nu. Varken namn eller utseende stämde. Finns det några bra vst stråk plug ins som är freeware?
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 fffffff. Topp tio är klar, bara det att jag inte kan bestämma mig för om Ariel Pink eller Four Tet ska få plats tio. Jsg tyckte Four Tet var tråkig.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Vad fan är det med USA och deras missbildade dejtingkultur
debatt Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 fffffff. Topp tio är klar, bara det att jag inte kan bestämma mig för om Ariel Pink eller Four Tet ska få plats tio. Ta Ariel Pink. Hur många av dem fanns med på förra årets lista? 😕
debatt Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Vad fan är det med USA och deras missbildade dejtingkultur Det är ingen dejtingkultur, det är en dejtingkult.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Jsg tyckte Four Tet var tråkig. Vad har han för auktoritet i ämnet då? Nähä men du har hört den alltså. Ja alltså, jag tycker den håller bättre rakt igenom än Ariel Pink men har inga direkta höjdpunkter på samma sätt. Den är liiiiite för mycket skön bakgrundsmusik, men har ändå någonting mer än random techno liksom. Och det som talar emot Ariel Pink är hela hipstergrejen men det är ju bara image egentligen.
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Vad fan är det med USA och deras missbildade dejtingkultur Vad nu?
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Hur många av dem fanns med på förra årets lista? 😕 Det är svårt att släppa samma skiva för första gången både 2009 och 2010.
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 (redigerat) Vad nu? Äh, Flashback var nere så jag gick in på xkcds relationsforum istället för att fördriva tiden, i den stora tråden om att ta kontakt med folk och sånt. Var nån tjej som hade blivit kysst av en kille hon var intresserad av som sen inte hade hört av sig på en vecka och inte skulle kunna träffa igen förns tre veckor efter kyssen. Och så säger folk att han säkert var intresserad, men bara ville vänta med hela dejtningsprocessen till efter tentorna. Som att "dejtningen" är någon aktivitet som man planerar in i kalendern mellan judoträningen och biobesöket. Inga större känslor inblandade, bara en kul grej. Redigerat 30 november 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Väldigt intressant och otydlig syftning i den andra meningen där.
Overkill Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Vem dejtare ens i Sverife. Könns inte som om dt går till pså här direkt,
Recommended Posts