Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ming-avel. det kan man göra när man kinesar hos någon.

Vi kallar en i klassen för Yao ming, han e kines. 😛

Postat

Två på jobbet ska till Paris på torsdag och hålla utbildning. En sjukt nojjig person och en sjukt cool person. Det är sjukt kul att reta dom. 😄 Det går inte att tänka sig två mer olika personer. Den enda vill vara vid incheckning tio minuter innan planet lyfter, den andra två timmar! xD

Postat (redigerat)

Vi har en assisterade lärare från USA i en engelskakurs och han som totalt slaktar alla i klassen nu när vi skriver rapporter, lite jobbigt, en kaxig gammal ingenjör som tycker alla e sopor. Vår grupp ska ha möte me honom nu kl halv 12. meeehh xD

Om jag dör så får ni ärva mina saker. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Två på jobbet ska till Paris på torsdag och hålla utbildning. En sjukt nojjig person och en sjukt cool person. Det är sjukt kul att reta dom. 😄 Det går inte att tänka sig två mer olika personer. Den enda vill vara vid incheckning tio minuter innan planet lyfter, den andra två timmar! xD

Låter lite som jag och Pazo. 😛

Postat

Mitt växer så förbannat dåligt. Nu ser det okej ut, men inte mer. Jag tänkte försöka vara tålmodig den här gången. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.