Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det är ju i princip ingen skillnad på olika människor. Varför ska man bli kompis med folk då.

😳 Det är väldigt stor skillnad på olika människor. Saker som social förmåga, ödmjukhet, omtänksamhet, ambitioner, intressen till att börja med.

Ju fler faktorer som klaffar med ens egna desto större chans är det att man blir bestående vänner. Sånt märker jag i princip direkt på en människa.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Så med andra ord ska man försöka träffa så mycket folk som möjligt för att öka chansen att hitta folk man passar bra ihop med. Min erfarenhet iaf.

Redigerat av Memphis
Postat

😳 Det är väldigt stor skillnad på olika människor. Saker som social förmåga, ödmjukhet, omtänksamhet, ambitioner, intressen till att börja med.

Ju fler faktorer som klaffar med ens egna desto större chans är det att man blir bestående vänner. Sånt märker jag i princip direkt på en människa.

Ja men det är ju bara siffror. Som statistiken i FIFA 01.

Äh jag vet inte, är bara svårt för jag tex är sån att ingen riktigt kan lära känna mig för jag är sån osv etc mm

Postat

Ja men det är ju bara siffror. Som statistiken i FIFA 01.

Äh jag vet inte, är bara svårt för jag tex är sån att ingen riktigt kan lära känna mig för jag är sån osv etc mm

Vadå siffror? Jag talar bara ur min erfarenhet.

Postat

Vadå siffror? Jag talar bara ur min erfarenhet.

Ja jag vet, du har med all säkerhet rätt!

Det är bara en vag känsla av att... jag vet inte. Folk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.