Pazo Postat 29 november 2010 Trådstartare Postat 29 november 2010 🙁 javet... blev fan också deppig typ 🙁
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 årsbästa listan Du är förlåten. Man KAN mena så som du skrev. Du var för ärlig. 😳
Memphis Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 (redigerat) Det är ju i princip ingen skillnad på olika människor. Varför ska man bli kompis med folk då. 😳 Det är väldigt stor skillnad på olika människor. Saker som social förmåga, ödmjukhet, omtänksamhet, ambitioner, intressen till att börja med. Ju fler faktorer som klaffar med ens egna desto större chans är det att man blir bestående vänner. Sånt märker jag i princip direkt på en människa. Redigerat 29 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 (redigerat) Så med andra ord ska man försöka träffa så mycket folk som möjligt för att öka chansen att hitta folk man passar bra ihop med. Min erfarenhet iaf. Redigerat 29 november 2010 av Memphis
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Sånt märker jag i princip direkt på en människa. Det tror du bara! 😛
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 F.ö. är det ju mer intressant att vara ihop med dem som är väldigt olika en själv.
Pico Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Det tror du bara! 😛 Näe, han är ju en tomte. Klart han vet vem som är snäll och sånt.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 😳 Det är väldigt stor skillnad på olika människor. Saker som social förmåga, ödmjukhet, omtänksamhet, ambitioner, intressen till att börja med. Ju fler faktorer som klaffar med ens egna desto större chans är det att man blir bestående vänner. Sånt märker jag i princip direkt på en människa. Ja men det är ju bara siffror. Som statistiken i FIFA 01. Äh jag vet inte, är bara svårt för jag tex är sån att ingen riktigt kan lära känna mig för jag är sån osv etc mm
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 F.ö. är det ju mer intressant att vara ihop med dem som är väldigt olika en själv. Intressant ja kanske, men inte kul.
Memphis Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Ja men det är ju bara siffror. Som statistiken i FIFA 01. Äh jag vet inte, är bara svårt för jag tex är sån att ingen riktigt kan lära känna mig för jag är sån osv etc mm Vadå siffror? Jag talar bara ur min erfarenhet.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Vadå siffror? Jag talar bara ur min erfarenhet. Ja jag vet, du har med all säkerhet rätt! Det är bara en vag känsla av att... jag vet inte. Folk.
Recommended Posts