debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Jag fryser lite lätt här Ric, det är sömnbristen. 😏
Overkill Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 He! Sebus, vad tycker du om NHL-et? För jävligt! Först en ångestfylld Edgar Allan Poe och nu en pillemarisk Chevy Chase.Rätt bra val! 😄 🥰
Overkill Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Din avatar är inte hemshoppad va, Killis? Nepp.
SadamJR Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Jag fryser lite lätt här Hade vinterjacka för första gången idag så jag frös inte ett dugg.
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Min avatar visar ett band som heter Tomte. Jul så det förslår!
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Det är ju i princip ingen skillnad på olika människor. Varför ska man bli kompis med folk då.
Neosus Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Det är ju i princip ingen skillnad på olika människor. Varför ska man bli kompis med folk då. Varför inte?
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Varför inte? Man kan ju lika gärna bara vara kompis med sig själv eller jag vet inte eller med tomten Känns mest att hur ska man kunna lära känna någon när vad är det liksom osv
Neosus Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Man kan ju lika gärna bara vara kompis med sig själv eller jag vet inte eller med tomten Känns mest att hur ska man kunna lära känna någon när vad är det liksom osv Tomten är en bra kompis.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 - Känner tjejer skillnad på kukstorlekar? - Tjejer känner bara hat och viljan att förstöra, så svaret blir nej Hehehe.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 jag bara utgick från att det var ett slarvfel och han menade "knullar kossa"
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Känns mest att hur ska man kunna lära känna någon när vad är det liksom osv VA? 😮
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 VA? 😮 Förstår du inte? Är du lågutbildad? Jag menar att det är svårt för att om man är sig själv på tåget så faller man lätt tillbaks i att vara blyg och liten och opersonlig och om man är oblyg och stor blir man också opersonlig för man är något man har hittat på att man ska vara och den andra är likadan som en själv och det blir ojämnt och hur ska man då lära känna varandra för tåget går ju så fort och sen tar det slut innan man har hunnit fläka upp sin kropp ordentligt och dessutom undrar jag vad det är för poäng med att alls lära känna varandra för allt man vet om varann är hur man vill att den andra ska vara och den enda som egentligen finns är man själv. Fattaru
Recommended Posts