Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag blir fan galen!!!!!!!!! 😠

Jag får ju fan aldrig träffa henne! Jag tänker åka in ändå IFALL hon har missat meddelandet om inställningen men det lär hon ju inte ha gjort men PISS

Du får stanna hemma och slicka såren. Förresten, är det lik eller skelett man har i garderoben?

Postat

Du får stanna hemma och slicka såren. Förresten, är det lik eller skelett man har i garderoben?

Det kläder man har i garderoben.

blääääääääääää

Postat

det känns rätt bra när man köper musik ändå

det kan kännas bra helt oberoende om man köper musik eller inte

och dåligt också

det finns mycket annat att glädjas och förfäras över

Postat

Läkartid som gör mig sen till jobbet och tvingar mig till övertid, tre big ass projekt som jag får tilldelat samt problem med nätverket. Och en jävla otrevlig chef. 😏

Postat

det kan kännas bra helt oberoende om man köper musik eller inte

och dåligt också

det finns mycket annat att glädjas och förfäras över

Känns lite som att när man köper musik gör man det mest för sin egen skull än för att artisten i fråga ska få typ 3 kronor. Vilket inte gör något.

Postat

Känns lite som att när man köper musik gör man det mest för sin egen skull än för att artisten i fråga ska få typ 3 kronor. Vilket inte gör något.

Nej precis.

När man häller upp müsli är det mest för sin egen skull också. Eller när jag gör det iaf.

blaha

Postat

Leslie Nielsen har dött. 🙁

Tufft! Det är alltid kul när kändisar dör, då har man nåt att se tillbaka på när man blir gammal.

Postat

Tufft! Det är alltid kul när kändisar dör, då har man nåt att se tillbaka på när man blir gammal.

Sen dör man själv och hoppas att någon annan tänker likadant.

Postat

Sen dör man själv och hoppas att någon annan tänker likadant.

Det är svårt att hoppas när man är död.

Jag hoppas att min vänsteröretinnitus bara är tillfällig...

Postat

Är det förresten, när jag tänker efter, inte skelett man har i garderoben?

Ingetdera förhoppningsvis.

Men skulle jag skriva om det så skulle jag skriva lik och inte skelett.

Postat

Och en jävla otrevlig chef. 😏

När jag tänker på din chef så tänker jag på de situationer som kan uppstå om någon spelar in ett dolda kameran-avsnitt och djävlas med folk men tänker tala om det först efteråt. En tumme i ögat alltså. Get it? Det är därför jag har svårt att ta dolda kameran-program på allvar. Som den där lille röde djävulen som sprang omkring och retades med folk (Kanal 5, tror jag, världens lågbudget iaf). Endera dagen drar någon fram en pistol och helt enkelt skjuter vederbörande.

Postat

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.