SadamJR Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Jag blir fan galen!!!!!!!!! 😠 Jag får ju fan aldrig träffa henne! Jag tänker åka in ändå IFALL hon har missat meddelandet om inställningen men det lär hon ju inte ha gjort men PISS Du får stanna hemma och slicka såren. Förresten, är det lik eller skelett man har i garderoben?
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Du får stanna hemma och slicka såren. Förresten, är det lik eller skelett man har i garderoben? Det kläder man har i garderoben. blääääääääääää
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 det känns rätt bra när man köper musik ändå det kan kännas bra helt oberoende om man köper musik eller inte och dåligt också det finns mycket annat att glädjas och förfäras över
Micke H Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Är det förresten, när jag tänker efter, inte skelett man har i garderoben? Har du rätt i. My bad.
Micke H Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Lite mer kaffe då. Med då menar jag nu. 😳 Hell yeah! Den här pissdagen behöver lite uppryckning!
Micke H Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Läkartid som gör mig sen till jobbet och tvingar mig till övertid, tre big ass projekt som jag får tilldelat samt problem med nätverket. Och en jävla otrevlig chef. 😏
SadamJR Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Har du rätt i. My bad. Hade lika fel jag. Lik har man i lasten, tror jag, men det där har nog luckrats upp numera.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Hade lika fel jag. Lik har man i lasten, tror jag, men det där har nog luckrats upp numera. Ont då, vart har man det?
Overkill Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 det kan kännas bra helt oberoende om man köper musik eller inte och dåligt också det finns mycket annat att glädjas och förfäras över Känns lite som att när man köper musik gör man det mest för sin egen skull än för att artisten i fråga ska få typ 3 kronor. Vilket inte gör något.
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Känns lite som att när man köper musik gör man det mest för sin egen skull än för att artisten i fråga ska få typ 3 kronor. Vilket inte gör något. Nej precis. När man häller upp müsli är det mest för sin egen skull också. Eller när jag gör det iaf. blaha
SadamJR Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Ont då, vart har man det? I röven, om man trycker upp en grov pinne tillräckligt långt.
Micke H Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lhUD4pwVWpM&feature=fvw
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Leslie Nielsen har dött. 🙁 Tufft! Det är alltid kul när kändisar dör, då har man nåt att se tillbaka på när man blir gammal.
Pico Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Tufft! Det är alltid kul när kändisar dör, då har man nåt att se tillbaka på när man blir gammal. Sen dör man själv och hoppas att någon annan tänker likadant.
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 hej He! Sebus, vad tycker du om NHL-et? Först en ångestfylld Edgar Allan Poe och nu en pillemarisk Chevy Chase. Rätt bra val! 😄
Dingbats Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Sen dör man själv och hoppas att någon annan tänker likadant. Det är svårt att hoppas när man är död. Jag hoppas att min vänsteröretinnitus bara är tillfällig...
Pico Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Sen dör man själv och hoppas att någon annan tänker likadant. Eller så hoppas man det innan man dör... 😕
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Är det förresten, när jag tänker efter, inte skelett man har i garderoben? Ingetdera förhoppningsvis. Men skulle jag skriva om det så skulle jag skriva lik och inte skelett.
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Leslie Nielsen har dött. 🙁 Leslie Nielsen R.I.P. Fast iofs tror jag redan att han är något annat.
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Och en jävla otrevlig chef. 😏 När jag tänker på din chef så tänker jag på de situationer som kan uppstå om någon spelar in ett dolda kameran-avsnitt och djävlas med folk men tänker tala om det först efteråt. En tumme i ögat alltså. Get it? Det är därför jag har svårt att ta dolda kameran-program på allvar. Som den där lille röde djävulen som sprang omkring och retades med folk (Kanal 5, tror jag, världens lågbudget iaf). Endera dagen drar någon fram en pistol och helt enkelt skjuter vederbörande.
debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Känns lite som att när man köper musik gör man det mest för sin egen skull än för att artisten i fråga ska få typ 3 kronor. Vilket inte gör något. 🥰
Recommended Posts