Pico Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Du kan få hennes mailadress. 😛 heidi@grifters.com? 😛
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund. Lyx va?
debatt Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Deb och Dub - låter som ett radarpar vid vinylsnurrarn.
Gote Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Jag hade tänkt föreslå Pico, men jag kom inte på vad han hette... 😳
Pazo Postat 7 oktober 2010 Trådstartare Postat 7 oktober 2010 Mike Portnoy är verkligen en fucking idiot. Dårå? 😛
Micke H Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Dårå? 😛 Han har börjat attackera sina forna bandmedlemmar. 😛 Och han whinar ständigt och jämt på Twitter och på sitt forum numera. Rätt patetiskt.
Micke H Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Attackera hur? 😛 James Labrie hade sagt i någon intervju att han inte var "sad" över att Mike Portnoy lämnat DT, utan var "excited" för framtiden. Mike Portnoy hade i sin tur blivit så förbannad på det att han tagit bort turnédatumen för James Labries soloturne från sin hemsida och sa en massa sjuka saker om dom. 😛 Sjukt omoget iallafall.
Micke H Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Allvar? En omogen kändis? 😲 DT har i mina ögon varit ett band fullt av mogna individer. Det tycker jag fortfarande, för nu är ju mr Portnoy borta ur bilden. 😛 Ingen i DT har sagt ett enda negativt ord om Portnoy.
Recommended Posts