Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Trött på mina blomflugor 😠 Men å andra sidan visar de att livet frodas så det är bara att härda. Snart vår och sen kommer sommar igen 🥰

Det var ett program med ett bög på tv och han den där Runar. De satt och käkade utomhus och då sa böget att hans bästa vän (som han kallade väninna) heter Renate och att man kunde säga att han inte var singel då han tillbringar varje dag med henne... och mitt när han sitter och säger det, jag tror förresten att han är en sån där som dansar och fjollar sig annars, så sitter Runar och försöker slå ihjäl flugor som om själva fan flugit i honom och böget blir helt chockat!!!

😄😄😆😆😮😄😆

Postat

Kom på att jag inte gått ur svenska kyrkan än. Får ta och göra det. För jag står ju inte för den tron längre och man förlorar inget på att gå ur, tvärtom, man sparar 1000 kr per 100 000 kr man tjänar i lön.

Är fortfarande kvar pga mitt historieintresse. Puss på er förresten.

Postat

Hörni, dom av er som jag hade på MSN tidigare, jag har en ny. mikael.o.h@gmail.com är den. Adda mig! Det verkar bli strul när jag försöker adda folk. 🤪

Postat

Tror jag ska börja dricka te bara för att jävlas med er.

Men vi dricker ju även Te också. 😛 Iaf jag och Grahn. ☺️

Postat

var på cornelisspelning igår. eller ja, efter trerättersmiddagen hos brorsan bestämde sig Rickard att köra alla cornelislåtar han kunde. Likt. Bra. Sen halsade han ginflaskan och gick hem.

Postat

var på cornelisspelning igår. eller ja, efter trerättersmiddagen hos brorsan bestämde sig Rickard att köra alla cornelislåtar han kunde. Likt. Bra. Sen halsade han ginflaskan och gick hem.

Som en riktig Cornelis.

Postat

Var?

Second hand. Återvinnarna på Götgatan. Jättebra ställe med massa häftiga prylar och supermysigt, men vissa i personalen är aningen utvecklingsstörda/lågutbildade.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.