Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men för i helvete...

haha 😆

Det är inte för att irritera dig, jag lovar. 😛 Tyckte den var rolig bara. ☺️

Postat

Tänkte jag skulle återvinna min från förra året, men jag hittar den faen inte.

Har du kollat under sängen? 😕

Postat

Kan inte allt om religion. Men vi är ju här på jorden och födda genom våra mammor (livmödrar). Gud gav oss Bibeln som rättesnöre och dit hör vi alla. Kärleksbudskapet är väl ett av de viktigaste ( behöver inte betyda att man ska gifta sig utan även att man bryr sig om värnlösa, vänner,familj, djur och natur) och att behandla andra som du själv vill bli behandlad. Kunskapen och "tron" sitter rotad i oss själva. Vilket sett man ber kan te sig väldigt olika...gester...rörelser etc. Men tror inte att Jesus ville att vi skulle be till en kyrka 😉( även om det är fina traditioner så klart och att korset är en symbol han/hon är stolt över) utan var och en är herre/kvinna i sitt eget hus. (hjärnan). Sverige, delar av Amerika och delar av Norden tillhör nog de som kommit längst tycker jag iom att vi accepterar andra människors livssyn som kommer från främmande länder. Men det är jag det. Jobba och tjäna sitt eget levebröd så gott det går...

Gud är shysst

Jag är hindu, säger de som pratat med mig en längre stund.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.