Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Och hur fan ska det gå till? Det är helt enkelt upp till dig att luska ut.
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Nej, sorry, ganska fräckt av mig att knappt delta i tråden på flera månader och sedan förvänta mig att ni ska lösa mina problem. Jag håller käften ett tag nu och tar en kaffe.
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Nej, sorry, ganska fräckt av mig att knappt delta i tråden på flera månader och sedan förvänta mig att ni ska lösa mina problem. Jag håller käften ett tag nu och tar en kaffe. Håll inte käften för "längstas skull" men för att underlätta ditt kaffeintag. Nåväl, du måste väl öppna käften då också lite. Men i längsta surrar vi ju för bövelen!
Neosus Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Håll inte käften för "längstas skull" men för att underlätta ditt kaffeintag. Nåväl, du måste väl öppna käften då också lite. Men i längsta surrar vi ju för bövelen! jAPP!
Neosus Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jag ska snart hämta tvätten. Skönt att ha nytvättade kläder.. Så innihelvettes skönt är det faktiskt. Ja så himla skönt så att det går i brallan... 🤪
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Nej, sorry, ganska fräckt av mig att knappt delta i tråden på flera månader och sedan förvänta mig att ni ska lösa mina problem. Jag håller käften ett tag nu och tar en kaffe. Lugnt. ☺️ Gött att prata av sig. Det vet jag själv.
slejnard Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Vilka är de andra? bikten äktenskapet sista smörjelsen prästvigningen eukaristin Kan inte allt om religion. Men vi är ju här på jorden och födda genom våra mammor (livmödrar). Gud gav oss Bibeln som rättesnöre och dit hör vi alla. Kärleksbudskapet är väl ett av de viktigaste ( behöver inte betyda att man ska gifta sig utan även att man bryr sig om värnlösa, vänner,familj, djur och natur) och att behandla andra som du själv vill bli behandlad. Kunskapen och "tron" sitter rotad i oss själva. Vilket sett man ber kan te sig väldigt olika...gester...rörelser etc. Men tror inte att Jesus ville att vi skulle be till en kyrka 😉( även om det är fina traditioner så klart och att korset är en symbol han/hon är stolt över) utan var och en är herre/kvinna i sitt eget hus. (hjärnan). Sverige, delar av Amerika och delar av Norden tillhör nog de som kommit längst tycker jag iom att vi accepterar andra människors livssyn som kommer från främmande länder. Men det är jag det. Jobba och tjäna sitt eget levebröd så gott det går... Gud är shysst
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 han/hon Jag är rätt säker på att Jesus var en man.
slejnard Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Aposteln Paulus prdikade ju även att man kan döpa sig som vuxen vilket är vad vi idag kallar Pingströrelsen ( men bada gör man ju var och varannan dag i sit badkar såatteh) 😲
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Paulus kallades nog för Pålle av de andra apostlarna.
slejnard Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jag är rätt säker på att Jesus var en man. Japp tror jag med och efternamnet Kristus (Christy) hans flickvän kanske 🥰
slejnard Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Älskar att bo där jag bor. Folk från alla möjliga länder och alla är asshyssta med varandra ( Ingen rädder för vargen här) 😱
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 spotta just ut en nagel på golvet lite nonchalant
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 (redigerat) Kom på att jag inte gått ur svenska kyrkan än. Får ta och göra det. För jag står ju inte för den tron längre och man förlorar inget på att gå ur, tvärtom, man sparar 1000 kr per 100 000 kr man tjänar i lön. Redigerat 27 november 2010 av Memphis
Recommended Posts