Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fan Micke, sjabbla inte bort henne då. 😏 Res dig upp igen, om hon ger dig en chans till, gör ditt absolut bästa för att ge henne det hon förtjänar. 😑 Ni verkar ju annars sjukt lyckliga tillsammans. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Då antar jag att det är okej att köra julavatar efter midnatt i natt? Soft.

Får börja knopa ihop nån då. 😄

Postat (redigerat)

Nästan så man får köpa glögg och pepparkakor imorn då, inviga julen lite!

Antar att Grahn redan bunkrat upp sina skåp. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Fan Micke, sjabbla inte bort henne då. 😏 Res dig upp igen, om hon ger dig en chans till, gör ditt absolut bästa för att ge henne det hon förtjänar. 😑 Ni verkar ju annars sjukt lyckliga tillsammans. 🥰

Har pratat med henne nu. Hon tänker inte göra slut med mig. Men hon vill inte träffa mig på ett tag nu...

Postat (redigerat)

Har pratat med henne nu. Hon tänker inte göra slut med mig. Men hon vill inte träffa mig på ett tag nu...

Okej, låter ju bra. Tror att en paus är på sin plats. Gör nog nytta ska du se. Det är min erfarenhet iaf. Så får hon smälta det, reda ut tankar osv.

Redigerat av Memphis
Postat

Okej, låter ju bra. Tror att en paus är på sin plats. Gör nog nytta ska du se. Det är min erfarenhet iaf.

Jo. Men jag kan för mitt liv inte begripa varför hon inte gör sig av med mig nu när hon har chansen. Efter allt jag gjort mot henne...

Postat

Jo. Men jag kan för mitt liv inte begripa varför hon inte gör sig av med mig nu när hon har chansen. Efter allt jag gjort mot henne...

Det behöver du väl ändå inte fundera över.

Chansen att dumpa någon har man hela tiden. Det är väl ett bra tecken att hon aldrig har använt den, och inte ens nu.

Postat

Kan väl bara betyda en sak eller..? :rolleyes:

Postat (redigerat)

Ja, hon älskar mig, det vet jag. Det gör mig inte till någon bättre person. Tvärtom.

Redigerat av Micke H
Postat

Hon älskar en trasig människa. En som sårar henne. Och jag låter det fortgå.

Men du har möjlighet att ändra dig. Och det vet du.

Postat

Såatte, ska man se en film månne? Kom på att jag har micropop! 😮

Antingen Ondskan eller The Social Network

Postat

Men du har möjlighet att ändra dig. Och det vet du.

Och hur fan ska det gå till? Det var tre år sedan jag gjorde exakt samma sak mot min bästa vän, som bröt vår vänskap och all kontakt med mig. Jag svor på att aldrig bli sån igen, och se vad som hände. Jag är tillbaka i exakt samma sits. Det bästa i denna situation vore om JAG bröt vårt förhållande, för hennes skull. Men jag är för svag och för självisk för att göra det, för hon får mig att må bra på ett sätt ingen annan får.

Postat

Ondskan.

Har jag visserligen sett några gånger förr men det e ju väldigt bra. Vet inte varför jag gillar den så mycket egentligen, det e gött när idioter sätts på plats. 😛

Den andra har det e ju varit så mycket ståhej om i media, så har lust att se den också, fast gillar ju inte fejsbok iofs, så vette fan. Får singla slant.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.