Pazo Postat 27 november 2010 Trådstartare Postat 27 november 2010 Själv har jag haft en trevlig lördag med städning och tvätt som jag ska hänga nu. Grymt!
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 killar med för den delen satte.... själv har jag ingen tvätt att hänga
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jag ska fika koks! Memphis har rökt knaster, säjer han.
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Då antar jag att det är okej att köra julavatar efter midnatt i natt? Soft.
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Memphis har rökt knaster, säjer han. Cigarett utan tobak? Det har inte jag.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 (redigerat) Fan Micke, sjabbla inte bort henne då. 😏 Res dig upp igen, om hon ger dig en chans till, gör ditt absolut bästa för att ge henne det hon förtjänar. 😑 Ni verkar ju annars sjukt lyckliga tillsammans. 🥰 Redigerat 27 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Då antar jag att det är okej att köra julavatar efter midnatt i natt? Soft. Får börja knopa ihop nån då. 😄
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Får börja knopa ihop nån då. 😄 Ja, du har väl bra shopparskills?
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Ja, du har väl bra shopparskills? Du ska bara veta. 😄
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Får börja knopa ihop nån då. 😄 Har hittat några på nätet som jag kan stå ut med, och nu kan jag inte bestämma mej.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 (redigerat) Nästan så man får köpa glögg och pepparkakor imorn då, inviga julen lite! Antar att Grahn redan bunkrat upp sina skåp. 😄 Redigerat 27 november 2010 av Memphis
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Fan Micke, sjabbla inte bort henne då. 😏 Res dig upp igen, om hon ger dig en chans till, gör ditt absolut bästa för att ge henne det hon förtjänar. 😑 Ni verkar ju annars sjukt lyckliga tillsammans. 🥰 Har pratat med henne nu. Hon tänker inte göra slut med mig. Men hon vill inte träffa mig på ett tag nu...
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 (redigerat) Har pratat med henne nu. Hon tänker inte göra slut med mig. Men hon vill inte träffa mig på ett tag nu... Okej, låter ju bra. Tror att en paus är på sin plats. Gör nog nytta ska du se. Det är min erfarenhet iaf. Så får hon smälta det, reda ut tankar osv. Redigerat 27 november 2010 av Memphis
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Okej, låter ju bra. Tror att en paus är på sin plats. Gör nog nytta ska du se. Det är min erfarenhet iaf. Jo. Men jag kan för mitt liv inte begripa varför hon inte gör sig av med mig nu när hon har chansen. Efter allt jag gjort mot henne...
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Och ja, jag är medveten om hur patetisk jag låter...
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jo. Men jag kan för mitt liv inte begripa varför hon inte gör sig av med mig nu när hon har chansen. Efter allt jag gjort mot henne... Det behöver du väl ändå inte fundera över. Chansen att dumpa någon har man hela tiden. Det är väl ett bra tecken att hon aldrig har använt den, och inte ens nu.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jo. Men jag kan för mitt liv inte begripa varför hon inte gör sig av med mig nu när hon har chansen. Efter allt jag gjort mot henne... Kan väl bara betyda en sak eller..?
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 (redigerat) Ja, hon älskar mig, det vet jag. Det gör mig inte till någon bättre person. Tvärtom. Redigerat 27 november 2010 av Micke H
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Ja, hon älskar mig, det vet jag. Det gör mig inte till någon bättre person. Tvärtom. Det gör dig varken bättre eller sämre.
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Det gör dig varken bättre eller sämre. Hon älskar en trasig människa. En som sårar henne. Och jag låter det fortgå.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Hon älskar en trasig människa. En som sårar henne. Och jag låter det fortgå. Men du har möjlighet att ändra dig. Och det vet du.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Såatte, ska man se en film månne? Kom på att jag har micropop! 😮 Antingen Ondskan eller The Social Network
Micke H Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Men du har möjlighet att ändra dig. Och det vet du. Och hur fan ska det gå till? Det var tre år sedan jag gjorde exakt samma sak mot min bästa vän, som bröt vår vänskap och all kontakt med mig. Jag svor på att aldrig bli sån igen, och se vad som hände. Jag är tillbaka i exakt samma sits. Det bästa i denna situation vore om JAG bröt vårt förhållande, för hennes skull. Men jag är för svag och för självisk för att göra det, för hon får mig att må bra på ett sätt ingen annan får.
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Såatte, ska man se en film månne? Kom på att jag har micropop! 😮 Antingen Ondskan eller The Social Network Ondskan.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Ondskan. Har jag visserligen sett några gånger förr men det e ju väldigt bra. Vet inte varför jag gillar den så mycket egentligen, det e gött när idioter sätts på plats. 😛 Den andra har det e ju varit så mycket ståhej om i media, så har lust att se den också, fast gillar ju inte fejsbok iofs, så vette fan. Får singla slant.
Recommended Posts