Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Fet kväll igår! Inget folk på dansgolvet men så sjukt mycket grymt folk vi hängde med. Åkte bil med Adam Tensta, hans manager och hans producent och DJ samt två av killarna i Mash Up International (som är asgrymma). Sen väl framme hängde vi även med Gnucci Banana, kalle kobra och annat skönt folk. Så nu har vi förhoppningsvis lite grejer på g. 😄 Det enda dåliga var att vi fick en dubbelsäng. 😛

Fett värre! 😄 Adam Tensta e ju fett stor!

edit, ja, alltså inte tjock och så. 😳😕

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Japp! ☺️ Sjukt svårt att spela metal till metronomklick bara. 🤪

En dojja med metronomklack kanske skulle vara något. 😛

Postat

Pernilla hade igår kväll åkt hem till mig och inte bara fixat maten, hon hade diskat, städat och köpt öl och chips. Varit lika underbar som hon alltid är.

Dagen därpå, alltså idag, skulle jag åka och repa och hon skulle träffa en vän. Efteråt skulle vi träffas. Hon tog tid på sig, jag satt på ett kafé och väntade. Till slut tröttnade jag och SMSade jag åker hem istället. Hon ringer upp mig, jag säger en massa saker jag inte borde ha sagt och lyckas ÅTERIGEN fucking såra henne.

Jag har för fan betett mig på det sättet många gånger under det år vi varit tillsammans, det är egentligen ett jävla under att hon står ut med en så skadad människa som mig...

Postat

Jag lixom..får för mig saker om folk. Jag förväntar mig det värsta, förvränger saker. Och det värsta är att jag gör det med dom jag bryr mig allra mest om. Som om jag omedvetet pushar bort alla som är dumma nog att komma mig nära.

Jag är korkad som trodde att jag slutat göra det efter bara några veckor med psykolog. Jag är lika jävlig som jag alltid varit...och nu kan det vara försent att göra något åt det. För om hon lämnar mig...det finns inte en jävla chans att jag nånsin hittar någon som betyder lika mycket för mig. Som förstår mig lika bra, som är lika snäll och jävla perfekt som hon. Och då vet jag inte vad jag tar mig till...

Postat

Sorry att jag whinar här, har inte riktigt någon att prata med....

Ville bara säja att du nog inte vill ha mina råd i det här ämnet. När jag tänker efter undrar jag om du vill ha några råd av nån som hänger här. Du verkar va den normalaste här, på nåt sätt.

Postat

Ville bara säja att du nog inte vill ha mina råd i det här ämnet. När jag tänker efter undrar jag om du vill ha några råd av nån som hänger här. Du verkar va den normalaste här, på nåt sätt.

Det kanske beror på att du inte vet så mycket om mig. Tro mig, jag är en jävligt mentalt skadad människa egentligen. Jag har bara lyckats dölja den sidan under en väldigt lång tid...

Postat

Och nu väntar jag mer eller mindre på att få veta om hon fortfarande älskar mig, trots all skit jag utsätter henne för.

Postat

Jag lixom..får för mig saker om folk. Jag förväntar mig det värsta, förvränger saker. Och det värsta är att jag gör det med dom jag bryr mig allra mest om. Som om jag omedvetet pushar bort alla som är dumma nog att komma mig nära.

Jag är korkad som trodde att jag slutat göra det efter bara några veckor med psykolog. Jag är lika jävlig som jag alltid varit...och nu kan det vara försent att göra något åt det. För om hon lämnar mig...det finns inte en jävla chans att jag nånsin hittar någon som betyder lika mycket för mig. Som förstår mig lika bra, som är lika snäll och jävla perfekt som hon. Och då vet jag inte vad jag tar mig till...

Säg dedär sista till henne och be om förlåt... och sluta va cp... så fixar de nig sig rätt lätt skulla jag vilja säga 😛

Postat

Säg dedär sista till henne och be om förlåt... och sluta va cp... så fixar de nig sig rätt lätt skulla jag vilja säga 😛

Har redan sagt det till henne.

Postat

Det kanske beror på att du inte vet så mycket om mig. Tro mig, jag är en jävligt mentalt skadad människa egentligen. Jag har bara lyckats dölja den sidan under en väldigt lång tid...

Sånt måste man bara ta itu med förr eller senare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.