debatt Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Leila bakar chokladtårta på tv nu. Hon har d-kupa.
Overkill Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jag har ont runt mina visdomständer. Två stora tandköttsbitar som är på väg att lossna.
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 😄 Fanns typ fem-sex chipspåsar med olika smak, massa jordnötter, salta pinnar, vindruvor, clementiner, bananer och så vidare. Och så fanns det sprit och öl. 🥰 Holy SHIT! Jag ska bli dj. Fet kväll igår! Inget folk på dansgolvet men så sjukt mycket grymt folk vi hängde med. Åkte bil med Adam Tensta, hans manager och hans producent och DJ samt två av killarna i Mash Up International (som är asgrymma). Sen väl framme hängde vi även med Gnucci Banana, kalle kobra och annat skönt folk. Så nu har vi förhoppningsvis lite grejer på g. 😄 Det enda dåliga var att vi fick en dubbelsäng. 😛 Det är ju fan stort! Adam Tensta känner ju till och med jag till! Grattis!
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Nu är det wheeler dealers på discovery. Idag ska dom renovera och sälja en bmw m3 cab. Kul program.
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Är det imorrn man ska ha julavatar eller den 1/12. Nån borde starta en tråd på allmännt. Jag gjorde det ifjol så det borde va nån annan.
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Är det imorrn man ska ha julavatar eller den 1/12. Nån borde starta en tråd på allmännt. Jag gjorde det ifjol så det borde va nån annan. Första advent är väl imorgon? Låter perfekt för julavatar.
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Usch o va stor dårå, bildjävel. Spammus bildus awaii.
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 orka msnstrejka pico Men inte jag som strejkar, det är ju msn som är stört.
Pazo Postat 27 november 2010 Trådstartare Postat 27 november 2010 Men inte jag som strejkar, det är ju msn som är stört. Du ljuger ju
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Kom nyss hem från studion, spelet in trummor hela dagen. fett trött. 🤪 Gick rätt bra, blev en del omtagningar men satte det mesta rätt fint. Men vi fick problem me knaster som inte försvann, men det löser vi nog nu i efterhand. Kul var det iaf. ☺️
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Kom nyss hem från studion, spelet in trummor hela dagen. fett trött. 🤪 Gick rätt bra, blev en del omtagningar men satte det mesta rätt fint. Men vi fick problem me knaster som inte försvann, men det löser vi nog nu i efterhand. Kul var det iaf. ☺️ Härligt! 😄
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Första advent är väl imorgon? Låter perfekt för julavatar. Då kan du väl starta en tråd på ontopic och påminna alla som inte har skådat ljuset, dvs loggat in här på asylen.
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Kom nyss hem från studion, spelet in trummor hela dagen. fett trött. 🤪 Gick rätt bra, blev en del omtagningar men satte det mesta rätt fint. Men vi fick problem me knaster som inte försvann, men det löser vi nog nu i efterhand. Kul var det iaf. ☺️ Vad är det som är så jävla kul med knaster, om det inte är röka du menar?
Pico Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Då kan du väl starta en tråd på ontopic och påminna alla som inte har skådat ljuset, dvs loggat in här på asylen. Ptja, fast jag är faktiskt inte speciellt brydd ifall andra vet om eller öht. vill veta om det.
Memphis Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Härligt! 😄 kul ☺️ Japp! ☺️ Sjukt svårt att spela metal till metronomklick bara. 🤪
Recommended Posts