Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ja, men vem är det? bor han på månen? är det han i the deportees som du känner?

Du ser, det är spännande redan nu!

Postat

Ja, tack gode gud. Lasse Åberg spöar Loffe vilken dag som helst.

Loffe var bra i någonstans i sverige, och han är en bättre musiker än åberg.

Postat

Loffe var bra i någonstans i sverige, och han är en bättre musiker än åberg.

Fast Loffe är rätt osmaklig, medan Åberg har en känsla för vad som är snyggt.

15isbjorn.jpg

Postat

"I want to work for Diddy"

Skall man tro att de verkligen vill jobba för Diddy eller vill de bara vara nära kändisvärlden?

Det kanske blir lite samma sak iofs. Men skulle det vara värt det? Killen verkar ju sjukt dryg. xD

Vet inte hur mycket assistent dom blir. Anna ankas assistent blev väl nån slags au pair när det kom till kritan.

Postat

Loffe är en riktigt bra trummis.

Lasse Åberg var med i Skavlan igår, ett avsnitt jag såg.

Jon Skolmen, Robbie Williams m Take That och Barbara Ehrenreich som skrivit "Körd" deltog också.

Mest intressant i ett bra rekommenderbart program var chilenarens berättelse om överlevnad på berget

i sträng vinterkyla då planet kraschat och många dog och de åt av varandra. Sedan vandrade han och

en kompis genom bergen till Anderna på en vecka. Sydamerikat. Nando Parrado heter han!

Se det på svt (play) se, om ni missade det.

Postat

"I want to work for Diddy"

Skall man tro att de verkligen vill jobba för Diddy eller vill de bara vara nära kändisvärlden?

Det kanske blir lite samma sak iofs. Men skulle det vara värt det? Killen verkar ju sjukt dryg. xD

Vad är Diddy för nåt?

Postat

Loffe är en riktigt bra trummis.

Lasse Åberg var med i Skavlan igår, ett avsnitt jag såg.

Jon Skolmen, Robbie Williams m Take That och Barbara Ehrenreich som skrivit "Körd" deltog också.

Mest intressant i ett bra rekommenderbart program var chilenarens berättelse om överlevnad på berget

i sträng vinterkyla då planet kraschat och många dog och de åt av varandra. Sedan vandrade han och

en kompis genom bergen till Anderna på en vecka. Sydamerikat. Nando Parrado heter han!

Se det på svt (play) se, om ni missade det.

Jag såg det när det gick. Skulle aldrig få för mig att sitta och glo på tv framför datorn.

Postat

Jag såg det när det gick. Skulle aldrig få för mig att sitta och glo på tv framför datorn.

Nej, men jag tänkte på de som inte har tv, Memphis, Grahn, Pico m.fl.

Postat

Jahapp, så någon har snott min TV? 😕

Blandade nog ihop dig och Fidden.

Förresten, är det bara jag o Pico som har tv här kanske?? 😕

Postat

Nån som pratade med Paz o killis igår? De var tydligen i gig-himlen. "Sjukt stor loge med chipsbuffé, vindruvor, kaffe, sprit, etc." - Sebastian

😄 Fanns typ fem-sex chipspåsar med olika smak, massa jordnötter, salta pinnar, vindruvor, clementiner, bananer och så vidare. Och så fanns det sprit och öl. 🥰

Postat

😄 Fanns typ fem-sex chipspåsar med olika smak, massa jordnötter, salta pinnar, vindruvor, clementiner, bananer och så vidare. Och så fanns det sprit och öl. 🥰

Fett! 😄

Postat

Fet kväll igår! Inget folk på dansgolvet men så sjukt mycket grymt folk vi hängde med. Åkte bil med Adam Tensta, hans manager och hans producent och DJ samt två av killarna i Mash Up International (som är asgrymma). Sen väl framme hängde vi även med Gnucci Banana, kalle kobra och annat skönt folk. Så nu har vi förhoppningsvis lite grejer på g. 😄 Det enda dåliga var att vi fick en dubbelsäng. 😛

Postat

Fet kväll igår! Inget folk på dansgolvet men så sjukt mycket grymt folk vi hängde med. Åkte bil med Adam Tensta, hans manager och hans producent och DJ samt två av killarna i Mash Up International (som är asgrymma). Sen väl framme hängde vi även med Gnucci Banana, kalle kobra och annat skönt folk. Så nu har vi förhoppningsvis lite grejer på g. 😄 Det enda dåliga var att vi fick en dubbelsäng. 😛

Låter som ni hade kul, och på slutet kanske även mysigt. 😛

Postat

Vad är det för folk? Vad sysslar de med? Vad är deras levebröd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.