Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Nä får ta och lyssna på på minuten.

Postat

Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt?

Du kan väl fotografera henne. Antar att du har en mobil med kamera. Hon behöver inte märka nåt.

Postat

Du kan väl fotografera henne. Antar att du har en mobil med kamera. Hon behöver inte märka nåt.

Kan ta med en rohypnol för säkerhets skull.

Postat

Nån som pratade med Paz o killis igår? De var tydligen i gig-himlen. "Sjukt stor loge med chipsbuffé, vindruvor, kaffe, sprit, etc." - Sebastian

Postat

Jag tror jag har sett alla Sällskapsresan-filmerna när jag tänker efter. Det känns sådär.

Hellre det än alla Göta kanal.

Postat

Tycker ändå Sällskapsresan-filmerna (och faktiskt även första Göta) är lite småhärliga. Lite retro kanske, lite nostalgi.

Liten chans att jag skulle sitta igenom hela filmerna om de gick på TV dock.

Postat

Hittade du någon lösning för hårddiskar/partitioner förresten? LVM, dynamiska diskar och sånt?

Ge upp verkade vara den smidigaste lösningen! Jag har den som en egen partition nu. La över 30 gig torrents på den, så det frigjorde rätt mycket utrymme på den vanliga partitionen.

Postat

Ge upp verkade vara den smidigaste lösningen! Jag har den som en egen partition nu. La över 30 gig torrents på den, så det frigjorde rätt mycket utrymme på den vanliga partitionen.

Jorå, att ge upp är ett många gånger underskattat alternativ.

Postat

"I want to work for Diddy"

Skall man tro att de verkligen vill jobba för Diddy eller vill de bara vara nära kändisvärlden?

Det kanske blir lite samma sak iofs. Men skulle det vara värt det? Killen verkar ju sjukt dryg. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.