Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Inte för att vara djup...men frälsningen har vi redan fått i "Jzuz ZZcriztoz"...genom dopet och konfirmationen...

Vilka är de andra?

bikten

äktenskapet

sista smörjelsen

prästvigningen

eukaristin

Postat

Vi kan säga det. Om du tänder på sånt.

Brunt i kanten om dropparna har överhanden och det inte blir nåt liksom,

om det inte blir någonting, någonting alls. Om det inte tar fyr, vad gör vi

då? Då kan jag inte tända på.

Jag har dock en illavarslande känsla av att om Veronica inte heter något

vackert namn såsom Veronica eller det ännu vackrare Evelina så heter hon

säkert något fult namn som du säkert tycker är ett fint namn eftersom du

tyckte att Veronica och Evelina är fula namn. Exempel på sådana fula namn

kan vara:

Filippa

Tora

Doris

Barbro

Olga

Margareta

Sonja

Ylva

Ulla

Merit

Berit

Dagny

Märta

Gunhild

Pippa

Eivor

Birgitta

Christina

Ludmila

Vivian

Lena

Eva

Fanny

Harriet

Lotta

Charlotta

😄

Postat

Det var en lång lista, tyvärr helt fel.

Tycker vi släpper namndiskussionen, det känns jättedumt att flasha hennes namn här, hon är ju trots allt en mer eller mindre random brud som ingen här, knappt ens jag, har någonting att göra med (än). Går det som jag hoppas kommer det såklart finnas större anledning att säga vad hon heter sen senare.

Postat

Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt?

Postat

Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt?

Varken jag eller någon annan har ju att göra med vem det är. Det är säkert en fin tjej.

Och svaret är JA med hundra utropstecken efter på din fråga om jag minns ansikten.

Jag tog upp detta i veckan om att jag hade glömt en tjej helt från gymnasiet som visste

allt om mina kompisar och mig och lärarna, så mycket att det var aspinsamt. Tänk om

hon till och med gick i min klass. Då får man nästan söka hjälp... 😲

Postat

Och svaret är JA med hundra utropstecken efter på din fråga om jag minns ansikten.

Det ska du vara glad över! Kom ihåg det någon gång när du känner dig ledsen, att du kan i alla fall se all världens ansikten framför dig.

Postat

Det ska du vara glad över! Kom ihåg det någon gång när du känner dig ledsen, att du kan i alla fall se all världens ansikten framför dig.

Nej... du missuppfattade mitt svar!!!

Du frågade "Debatt, har du problem med det?"

Svaret är: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Farsan var chef över en arbetsstyrka på låt säga tio man. När han mötte en av dem i dagliga livet som han jobbat med

nästan dagligdags i 7.5 år, så visste han inte vem det var... åkwödd!!

Postat

gunatt

Vet inte det precis - det beror på om jag hittar öronpropparna!!

BÄGGE grannarna ovanför min lägenhet är hemma och har fest samtidigt.

Takkronorna hoppar. Grannarna under bankar i mitt golv (sitt tak)

för de tror att det är jag som spelar, men jag spelar aldrig efter

kl 22. Den ena festen började f.ö. NU, så de håller nog på till 5.

Astrött själv nu efter en del jobb och ett tandhygienistbesök och

ett mycket långt telefonsamtal idag. Det braiga var att rösten

klarade det! ☺️

Postat

Nej... du missuppfattade mitt svar!!!

Du frågade "Debatt, har du problem med det?"

Svaret är: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Farsan var chef över en arbetsstyrka på låt säga tio man. När han mötte en av dem i dagliga livet som han jobbat med

nästan dagligdags i 7.5 år, så visste han inte vem det var... åkwödd!!

Jaså! Ja, det borde jag ha kunnit räkna ut. Det är ett jävla skit är vad det är.

Postat

Det gör inget om du inte just nu kommer ihåg henne i detalj.

Du lär väl känna henne på ett annat sätt först kanske.

Postat

Jaså! Ja, det borde jag ha kunnit räkna ut. Det är ett jävla skit är vad det är.

Det mest fantastiska är att jag gjorde exakt 100 utropstecken efter JA-et, tror jag iaf.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.