slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Som Paulus sa: En Gud av en Gud....tillbe kristus vår frälsare och Gud. Men den finns ju såklart redan rotad i oss alla. Död åt böckerna...en gång för Gud och evig frid... 😑
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 "Jag lever" är det vktigaste budskapet i Toran/Horan. Spränger broar och gör bättre....i tid och rum....☺️
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jaja ska vi gå vidare eller??? Alla är unika...keep rocking!
Pico Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag överväger att bränna på lite kroppkakor. Smått hungrig nu ju!
Neosus Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag överväger att bränna på lite kroppkakor. Smått hungrig nu ju! Det åt jag igår
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det är hon som du tror heter det men vars namn egentligen nästan rimmar på vagina. Evelina? 🥰
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 (redigerat) Det åt jag igår Läste fel. Redigerat 26 november 2010 av debatt
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Inte för att vara djup...men frälsningen har vi redan fått i "Jzuz ZZcriztoz"...genom dopet och konfirmationen... Vilka är de andra? bikten äktenskapet sista smörjelsen prästvigningen eukaristin
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Evelina? 🥰 Nej, nästan rimmar sa jag. Evelina låter ju förjävligt.
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Nej, nästan rimmar sa jag. Evelina låter ju förjävligt. Fabian?
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Fabian? Vi kan säga det. Om du tänder på sånt.
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Vi kan säga det. Om du tänder på sånt. Brunt i kanten om dropparna har överhanden och det inte blir nåt liksom, om det inte blir någonting, någonting alls. Om det inte tar fyr, vad gör vi då? Då kan jag inte tända på. Jag har dock en illavarslande känsla av att om Veronica inte heter något vackert namn såsom Veronica eller det ännu vackrare Evelina så heter hon säkert något fult namn som du säkert tycker är ett fint namn eftersom du tyckte att Veronica och Evelina är fula namn. Exempel på sådana fula namn kan vara: Filippa Tora Doris Barbro Olga Margareta Sonja Ylva Ulla Merit Berit Dagny Märta Gunhild Pippa Eivor Birgitta Christina Ludmila Vivian Lena Eva Fanny Harriet Lotta Charlotta 😄
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det var en lång lista, tyvärr helt fel. Tycker vi släpper namndiskussionen, det känns jättedumt att flasha hennes namn här, hon är ju trots allt en mer eller mindre random brud som ingen här, knappt ens jag, har någonting att göra med (än). Går det som jag hoppas kommer det såklart finnas större anledning att säga vad hon heter sen senare.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt?
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt? Varken jag eller någon annan har ju att göra med vem det är. Det är säkert en fin tjej. Och svaret är JA med hundra utropstecken efter på din fråga om jag minns ansikten. Jag tog upp detta i veckan om att jag hade glömt en tjej helt från gymnasiet som visste allt om mina kompisar och mig och lärarna, så mycket att det var aspinsamt. Tänk om hon till och med gick i min klass. Då får man nästan söka hjälp... 😲
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Och svaret är JA med hundra utropstecken efter på din fråga om jag minns ansikten. Det ska du vara glad över! Kom ihåg det någon gång när du känner dig ledsen, att du kan i alla fall se all världens ansikten framför dig.
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det ska du vara glad över! Kom ihåg det någon gång när du känner dig ledsen, att du kan i alla fall se all världens ansikten framför dig. Nej... du missuppfattade mitt svar!!! Du frågade "Debatt, har du problem med det?" Svaret är: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Farsan var chef över en arbetsstyrka på låt säga tio man. När han mötte en av dem i dagliga livet som han jobbat med nästan dagligdags i 7.5 år, så visste han inte vem det var... åkwödd!!
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 gunatt Vet inte det precis - det beror på om jag hittar öronpropparna!! BÄGGE grannarna ovanför min lägenhet är hemma och har fest samtidigt. Takkronorna hoppar. Grannarna under bankar i mitt golv (sitt tak) för de tror att det är jag som spelar, men jag spelar aldrig efter kl 22. Den ena festen började f.ö. NU, så de håller nog på till 5. Astrött själv nu efter en del jobb och ett tandhygienistbesök och ett mycket långt telefonsamtal idag. Det braiga var att rösten klarade det! ☺️
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Nej... du missuppfattade mitt svar!!! Du frågade "Debatt, har du problem med det?" Svaret är: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Farsan var chef över en arbetsstyrka på låt säga tio man. När han mötte en av dem i dagliga livet som han jobbat med nästan dagligdags i 7.5 år, så visste han inte vem det var... åkwödd!! Jaså! Ja, det borde jag ha kunnit räkna ut. Det är ett jävla skit är vad det är.
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Det jag hatar mest av allt är när jag försöker se henne, eller vem som helst, framför mig, och så kan jag bara inte få fram en bild av hennes ansikte, det går inte. Har du såna problem, debatt? Det gör inget om du inte just nu kommer ihåg henne i detalj. Du lär väl känna henne på ett annat sätt först kanske.
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jaså! Ja, det borde jag ha kunnit räkna ut. Det är ett jävla skit är vad det är. Det mest fantastiska är att jag gjorde exakt 100 utropstecken efter JA-et, tror jag iaf.
Fidden Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Seriöst, 73 cm snö här 🤪 det är mest i hela sverige.
debatt Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Seriöst, 73 cm snö här 🤪 det är mest i hela sverige. Hälsa föräldrarna!
Recommended Posts