Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mäh! Den här terminen har jag ju till och med saker att göra så nu pluggar jag rätt mycket. Sen är jag ju grym med så det tar ju inte så lång tid. 😎

😄

hehe, okej, just messi´n with ya! 🥰

Annons
Postat

Det jag har vid sidan av skolan är bandet och träningen, det e lagom, fast e typ precis så jag hinner med det.

Postat

Jag har fotboll, sitter i styrelsen i nekföreningen och är ansvarig för sociala aktiviteter, ledamot i fest- och kulturutskottet, ledamot i polmagasinet och ska börja redigera tidningen så småningom, projektledare för pol kand-konferens och DJ.

men man ska inte gnälla. Det är kul och så ju.

Postat

Jag har fotboll, sitter i styrelsen i nekföreningen och är ansvarig för sociala aktiviteter, ledamot i fest- och kulturutskottet, ledamot i polmagasinet och ska börja redigera tidningen så småningom, projektledare för pol kand-konferens och DJ.

men man ska inte gnälla. Det är kul och så ju.

Det är faktiskt helt sjukt. Jag räknar 1 2 3 4 5 6 7 8 grejer, plus plugg! Du kan gå långt.

Jag har ett band, ett till band, kassettband, mina sologrejer, diverse konstnärliga projekt och inget mer. Inget av det inbegriper mer än två människor utöver mig själv. Lite ljudteknikerkonsultjobb på kompisar och nästankompisars grejer nån gång ibland.

Postat

Den Butterkaka jag köpte är så hög att jag inte kan gapa så stort att jag får in den på höjden.

🙂

Så är det när man inte är så stor i käften!

Jag har samma problem!

Postat

Så är det när man inte är så stor i käften!

Jag har samma problem!

För mig är det första gången det hänt!

Men denna gången köpte jag Kållebagar'ns.

Undrar om nån mer vet vad en Butterkaka är.

Postat

För mig är det första gången det hänt!

Men denna gången köpte jag Kållebagar'ns.

Undrar om nån mer vet vad en Butterkaka är.

Bakade en när jag gick i högstadiet. Den var sjukt god!

Postat

Bakade en när jag gick i högstadiet. Den var sjukt god!

Vi fick göra nötgifflar - ALLA gjorde nötgifflar.

Ändå ville en massa humanistbrudar m.fl. ha just mina nötgifflar...

Postat

Hade en mardröm. Drömde att jag höll på att fräsa en grej och så gick maskinen totalt loss på mig och kunde inte stängas av, helt cp-läskigt! xD

Vaknade men kunde somna om.

Postat (redigerat)
Det enda vi behöver, att du kan få betalt din hyran de kommande 2 åren, är dina uppgifter!

Din e-post: xxx@gmail.com är exklusiv valts ut för denna tävling!

Om du vill delta i finale måste du göra det innan den 15-10-2010, annars går din finalplats til en annan

Klicka här, Subscriber och få betalt för din hyra de kommande 2 åren!

Fortsatt bra dag. Med vänliga hälsningar, Heidi Johansson

Låter trovärdigt, jag tror jag svarar.

Redigerat av Micke H
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.