SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Snart stundar stunder av lycka. Pepparstek, pommes, gräddsås och rödvin. Det är bara fredag en gång/ vecka (Praise the Lord). Skönt med en ledig helg också. Kanske ska se nya Harry Potter imorn. 😱. Hallelujah moment 🥰 Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Hur ofta använder ni ordet bordstangent? Varje torsdag kl 14:20.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med. Läste "en liten glass" och tyckte det lät mycket gulligare.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Burp. Satt bra den steken! Snart "Juicy" Idol 2010. Undras vem som vinner. Jay och Minna leder min liga 😑. Keep rockin´!
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med. En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången. Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid. Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat)
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid. Är det inte Veronica??? 😮 Nej, nu får jag sluta. Man kan tro jag är full. Stalka på. Kom på en idé nu.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat) Tack! Jag kan behöva lite mer rock 'n roll-instinkter. 🙂 Snygg parentetisering av "inte" också.
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Är det inte Veronica??? 😮 Nej, nu får jag sluta. Man kan tro jag är full. Stalka på. Kom på en idé nu. Det är hon som du tror heter det men vars namn egentligen nästan rimmar på vagina. Jag tror ofta att du är full. Vad är det för spännande idé som trängde sig genom skalpen nu då?
Neosus Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 ...VAFAN... Glass lät gott.. Måste man åka å handla? 😕
Dingbats Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Måste man åka å handla? 😕 Du kan slå två flugor i en smäll genom att bara åka en sväng, för det i sig utgör ju även en handling.
SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Läste "en liten glass" och tyckte det lät mycket gulligare. Vem "trycker i sej" en liten glass. Förresten är den redan slut.
SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången. Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för. Glass är gott, nyttigt och närande. Var la jag nu mina insulinsprutor.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Mmm...de sjunger rätt bra nya tidens Idoler 🥰..många bättre än originalen tycker iaf jag.
slejnard Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 ...eller så gör man två flugor på smällen Jag har en husfluga som väcker mig ibland. Hon heter Ulla. 😑
Recommended Posts