Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Snart stundar stunder av lycka. Pepparstek, pommes, gräddsås och rödvin. Det är bara fredag en gång/ vecka (Praise the Lord). Skönt med en ledig helg också. Kanske ska se nya Harry Potter imorn. 😱. Hallelujah moment 🥰

Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med.

Postat

Själv ska jag trycka i mej en liter glass och se på på spåret. Det får gå det med.

Läste "en liten glass" och tyckte det lät mycket gulligare.

Postat

Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid.

Postat

En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången.

Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för.

Postat

Jag har bestämt att det inte alls är för stalkigt och påträngande att vänta in söt tjej (ej Veronica) på måndag också och att risken att hon börjar misstänka att jag gjorde det med flit är mindre än vad jag tjänar i umgängestid.

Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat)

Postat

Är det inte Veronica??? 😮

Nej, nu får jag sluta.

Man kan tro jag är full.

Stalka på.

Kom på en idé nu.

Postat

Helt rätt. Jag kommer (inte) vänta hela livet på att mitt livs kärlek " kanske" åxå gillar mig mer än som "bara kompis". Under tiden är det bara att leva livet ☺️. So go for it Dingis! (Rock N Roll-hjärnan har pratat)

Tack! Jag kan behöva lite mer rock 'n roll-instinkter. 🙂

Snygg parentetisering av "inte" också.

Postat

Är det inte Veronica??? 😮

Nej, nu får jag sluta.

Man kan tro jag är full.

Stalka på.

Kom på en idé nu.

Det är hon som du tror heter det men vars namn egentligen nästan rimmar på vagina.

Jag tror ofta att du är full.

Vad är det för spännande idé som trängde sig genom skalpen nu då?

Postat

Måste man åka å handla? 😕

Du kan slå två flugor i en smäll genom att bara åka en sväng, för det i sig utgör ju även en handling.

Postat

En hel liter!! Jag har alltid undrat vilka människor som äter mer än 1/4 liter glass åt gången.

Fredrik Lindström är en bra tönt. Kristian Luuk är en tönt jag tidigare haft lite svårare för.

Glass är gott, nyttigt och närande. Var la jag nu mina insulinsprutor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.