Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

"Slovekien" sa han på Eurosport. Har de ritat om kartan igen och jag är helt offside? 😳

Vart lite felciterat.

Redigerat av Pico
Postat

Till vardags vet jag inte, men om man aldrig använder dem låter det ju inte som det bästa inköpet.

Möjligen om man ser det som investering som förväntas ge bra avkastning iofs.

Jag tycker det finns en massa grejer jag skulle kunna köpa (om jag hade råd), som jag bara skulle ha haft till att se på och beundra utan att egentligen använda.

Jag var nämligen i stan och ett par kompisar samlar på konstglas och säljaren i affären hade en annan kund före och som också skulle köpa signerade limiterade konstglas och de stod och beundrade dem som stod i vitrinskåpet. Då sa säljaren: ja, man använder dem ju inte liksom... och bägge skrattade. Då gick jag.

😄

Postat

"Slovekien" sa han på Eurosport. Har de ritat om kartan igen och jag är helt offside? 😳

Vart lite felciterat.

Jag hörde Bosnien möter en neger,

men det var ett tag sen.

Postat

Idag ska Dingbats träffa Veronica, nej... söt tjej menar jag.

Vad fick du Veronica ifrån. Så fel det kan bli. Sjukt avtändande namn ju.

Postat

Vad fick du Veronica ifrån. Så fel det kan bli. Sjukt avtändande namn ju.

Skrev just en melodislinga baserad på hennes namn. Lite småcreepy men det blev snyggt.

Postat

Låt mig gissa. Det där är Micke på Sweden Rock Festival med snuttekudden i handen? 😕

Postat

Nej, det är är min matadorkappa. Jag använde mig utav renar istället för tjurar, och jag vet ärligt talat inte hur jag hamnade på ett tak. 😳

Postat

Igår fick jag ett märkligt mail.

Det var svar från ett hantverkarföretag.

Jag skrev min fråga för 1.5 år sedan och nu

svarade de eftersom de ska komma hit igen -

nu i ett helt annat ärende.

Väntan.

🤪

Postat

Välja en stereo? 😳

Nog för att jag läste att det gick dåligt för S, men jag trodde de snackade politik...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.