Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tips numro Ett:

Kolla på PLUS svt-play!

Hittade något mycket roligare! En fortsättning på en rolig dokumentär om matematik jag såg för ett tag sedan. Denna heter "Hur långt e snöret". 😄

Postat

En fråga:

Tänk er att ni köper typiska samlarglas - signerade och utgivna i mycket begränsad serie eller Lasse Åberg-glas, förresten kanske de också är i begränsad utgåva och signerade när jag tänker efter - skulle ni då ANVÄNDA dem dagligdags eller bara ha dem i ett vitrinskåp och titta på?

Mellanting??

Postat

De står i vitrin på Cervera eller NK och man köper ett och ett, det är konstmotiv på dem.

Använder man dem till blodpuddingen eller falafeln på tisdag?

Postat

En fråga:

Tänk er att ni köper typiska samlarglas - signerade och utgivna i mycket begränsad serie eller Lasse Åberg-glas, förresten kanske de också är i begränsad utgåva och signerade när jag tänker efter - skulle ni då ANVÄNDA dem dagligdags eller bara ha dem i ett vitrinskåp och titta på?

Mellanting??

Det enkla svaret är att man inte köper nåt som är designat av lasse åberg.

Postat

Morrn!

Imorse, precis när jag klivit av tuben, så fick jag skitont i magen, kunde knappt röra mig. Det gick över efter en stund dock, och har inte känt något sen dess. 😕

Postat

Lön?

V e d?

För att återgå till ämnet:

signerade limiterade konstglas, använder man dem till vardags och dricker ur?

Till vardags vet jag inte, men om man aldrig använder dem låter det ju inte som det bästa inköpet.

Möjligen om man ser det som investering som förväntas ge bra avkastning iofs.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.