Memphis Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Ambitiöst av mig att laga mat överhuvudtaget. 😆
slejnard Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 😮 Mmm...planterade det på hjässan istället....muahahaha 🥰
slejnard Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Firar lite med ett glas rött i ett Disneyglas..."ett litet steg för folket men ett gigantiskt steg för Slej" hihi (OBS! Eget citat JM.
Memphis Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 knuta i ryggen. Bättre me en ryggsäck på magen än en magsäck på ryggen. 😑
Pico Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Tips numro Ett: Kolla på PLUS svt-play! Både del 1 av 4 och del 1 av 5 finns där. 😳
Memphis Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Tips numro Ett: Kolla på PLUS svt-play! Hittade något mycket roligare! En fortsättning på en rolig dokumentär om matematik jag såg för ett tag sedan. Denna heter "Hur långt e snöret". 😄
Neosus Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 -Vad använder blondiner för karta över öknen? -Ett finkornigt sandpapper. 😆 ...va roligt 😏
Memphis Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Ja, men din mamma är äldre. 😛 GUHUHUHUHUHUHUHUHUHU xDXDXDXDXDddxDDDDxDXDXDxD
debatt Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 En fråga: Tänk er att ni köper typiska samlarglas - signerade och utgivna i mycket begränsad serie eller Lasse Åberg-glas, förresten kanske de också är i begränsad utgåva och signerade när jag tänker efter - skulle ni då ANVÄNDA dem dagligdags eller bara ha dem i ett vitrinskåp och titta på? Mellanting??
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 De står i vitrin på Cervera eller NK och man köper ett och ett, det är konstmotiv på dem. Använder man dem till blodpuddingen eller falafeln på tisdag?
SadamJR Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 En fråga: Tänk er att ni köper typiska samlarglas - signerade och utgivna i mycket begränsad serie eller Lasse Åberg-glas, förresten kanske de också är i begränsad utgåva och signerade när jag tänker efter - skulle ni då ANVÄNDA dem dagligdags eller bara ha dem i ett vitrinskåp och titta på? Mellanting?? Det enkla svaret är att man inte köper nåt som är designat av lasse åberg.
Micke H Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Morrn! Imorse, precis när jag klivit av tuben, så fick jag skitont i magen, kunde knappt röra mig. Det gick över efter en stund dock, och har inte känt något sen dess. 😕
debatt Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Lön? V e d? För att återgå till ämnet: signerade limiterade konstglas, använder man dem till vardags och dricker ur?
Pico Postat 26 november 2010 Postat 26 november 2010 Lön? V e d? För att återgå till ämnet: signerade limiterade konstglas, använder man dem till vardags och dricker ur? Till vardags vet jag inte, men om man aldrig använder dem låter det ju inte som det bästa inköpet. Möjligen om man ser det som investering som förväntas ge bra avkastning iofs.
Recommended Posts