debatt Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Jag blir mordisk. Dessutom får jag påminna om NHL-spelet - sista anmälan IDAG!!!!!!!!!!!! Grahn? Overkill? Slej? Fidd? andra
debatt Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 La in det under Allmänt nu Fidden. Pazo? Memphis? Dingbats? joina?
debatt Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Tänk om det blev typ 20 lag - vad lugnt (coolt). 😊
Pico Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Pico!! Hockeyfantast och allt. 😮 Har tänkt tanken några gånger... och sen hände inget. 😛
debatt Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Har tänkt tanken några gånger... och sen hände inget. 😛 Nu e vi 6 st där. Har en bra tråd om detta igång under Allmänt. Även Dingbats har svarat där. Det är behjärtansvärt.
Neosus Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Har tänkt tanken några gånger... och sen hände inget. 😛 Samma
Overkill Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Söker kurser nu. Blir Nationalekonomi B: Mikroteori med tillämpningar, Finansiell ekonomi och makroteori. Väljer bort Gender and economics (orka genusperspektiv) och utvecklingsekonomi (orka fattiga människor). Dessutom blir det Tillämpad statistik, så blir 150% studietakt. Kommer bli najsss
Dingbats Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Söker kurser nu. Blir Nationalekonomi B: Mikroteori med tillämpningar, Finansiell ekonomi och makroteori. Väljer bort Gender and economics (orka genusperspektiv) och utvecklingsekonomi (orka fattiga människor). Dessutom blir det Tillämpad statistik, så blir 150% studietakt. Kommer bli najsss Kommer du skära ner på sömn eller på roliga grejer för att kompensera? Det är kul när kurserna har spexiga namn. Vi har genusperspektiv på vår undervisning. Maskulinum, femininum och neutrum.
Overkill Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Kommer du skära ner på sömn eller på roliga grejer för att kompensera? Det är kul när kurserna har spexiga namn. Vi har genusperspektiv på vår undervisning. Maskulinum, femininum och neutrum. Med disciplin så kommer det funka. Om man bara skär bort all onödig dötid så har man ju massor av tid att ta av.
Dingbats Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Med disciplin så kommer det funka. Om man bara skär bort all onödig dötid så har man ju massor av tid att ta av. Sant. Hej då, då!
Memphis Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 (redigerat) Skulle jag läsa typ lärarprogrammet till låg/mellanstadielärare med inriktning bild/form som min äldsta bror läser så skulle jag fan kunna läsa 300% studietakt, verkar sjukt slappt jämfört med min utbildning. 😛 Redigerat 6 oktober 2010 av Memphis
Memphis Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 (redigerat) Med disciplin så kommer det funka. Om man bara skär bort all onödig dötid så har man ju massor av tid att ta av. Ja, med tanke på att du varje dygn sover 8 timmar och längstar 8 timmar, varav de resterande 8 timmarna spendarar du me att äta ägg, köpa skor och spela Nes på Pazos rum så lär du hinna det om du omprioriterar lite.. 😄 Redigerat 6 oktober 2010 av Memphis
Memphis Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 ASSÅ! VARFÖR!?! VARFÖR!?!? måste man bli kass i magen av kaffe. Hatar skiten ffs! Jag blir bara kass i magen av maskinkaffe! Men bryggkaffe klarar jag upp till 2-3 koppar per dag, men efter en kopp maskinkaffe blir min mage helt mongo cp och värker sönder. 🤪
Overkill Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Ja, med tanke på att du varje dygn sover 8 timmar och längstar 8 timmar, varav de resterande 8 timmarna spendarar du me att äta ägg, köpa skor och spela Nes på Pazos rum så lär du hinna det om du omprioriterar lite.. 😄 Mäh! Den här terminen har jag ju till och med saker att göra så nu pluggar jag rätt mycket. Sen är jag ju grym med så det tar ju inte så lång tid. 😎
Memphis Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 La in det under Allmänt nu Fidden. Pazo? Memphis? Dingbats? joina? debatt, varför ens försöka ragga den extremt sportintresserade Memphan till något sådant? xD 😛
Recommended Posts