SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag gillar låttexter som börjar med "och". Och vilka är det?
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag har fått ett väldigt illa underbyggt intryck av att tekniker är i allmänhet mindre studiemotiverade än akademiker. Att de bara pluggar av nödvändighet för att få ett välbetalt jobb efteråt.
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Och vilka är det? Kan inte komma på några på rak arm.
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det är kanske lika bra att du hoppar av. 😛 Nä fan, jag brinner ändå för det och ska göra allt för att få det jobbet jag vill ha.
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) Vad finns det för bra mysig kärleksmusik? Filmmusken till P.S I love you och The Holiday. Vilket också e riktigt mysiga kärleksfilmer. Fast nu har du ju inte Spottan. Och du menade väl musik med sång av någon artist kanske. Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag har fått ett väldigt illa underbyggt intryck av att tekniker är i allmänhet mindre studiemotiverade än akademiker. Att de bara pluggar av nödvändighet för att få ett välbetalt jobb efteråt. Mm. det e lite så är det bland en hel del tyvärr. 😑
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Filmmusken till P.S I love you och The Holiday. Vilket också e riktigt mysiga kärleksfilmer. Fast nu har du ju inte Spottan. Och du menade väl musik med sång av någon artist kanske. Låter sliskigt. Jag gillar Vit päls. Det finns på spottan, vet iofs inte om skivan "Det har varit ett sjukt år" som jag har finns där.
Pazo Postat 24 november 2010 Trådstartare Postat 24 november 2010 I min klass så brinner väl de flesta för "milögrejer" osv osv! Trivs mycket bättre nu än på teknisk fysik bl.a. därför. På TF ville alla bara ut i arbetslivet å tjäna pengar... hatar sånt
Pazo Postat 24 november 2010 Trådstartare Postat 24 november 2010 (redigerat) Jag stör mig på att högskolan på ett sätt inte var vad jag förväntade mig. Trodde mina klasskamrater skulle vara folk som hade ett brinnande intresse för teknik och som ville bli duktiga ingenjörer. Men så e det ju inte. 😏 Jag hade velat hitta på roliga projekt, bygga och konstruera grejor, och jag tycker ämnena i skolan e roliga, men verkar vara ensam om det, alla weinar om hur tråkigt och jobbigt det är, vissa säger att det inte ens e vad de vill jobba med. 😳 Kanske e annorlunda uppe på andra Chalmers på Civilutbildningarna och på andra skolor, vad vet jag. Men jag saknar det iaf, känns ensamt, och tappar lusten att plugga ibland. Vi kan bygga saker tessamans sen! 🥰 Redigerat 24 november 2010 av Pazo
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Du är som marshall. Låtsas bry dig om miljön men sen så gör du inte ;PpPppPpppPp
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Kan inte komma på några på rak arm. "And I Am Telling You I'm Not Going" And I am telling you I'm not going You're the best man I'll ever know There's no way I can ever go No, no, there's no way No, no, no, no way I'm living without you I'm not living without you I don't wanna be free I'm staying I'm staying And you, and you You're gonna love me, oohh ooh mm mm You're gonna love me And I am telling you I'm not going Even though the rough times are showing There's just no way, there's no way We're part of the same place We're part of the same time We both share the same blood We both have the same mind And time and time, we've had so much to see and No, no, no, no, no, no I'm not waking up tomorrow morning and finding that there's nobody there And I mean there's no way No, no, no, no way I'm living without you I'm not living without you You see there's just no way, there's no way Please dont go away from me stay with me stay with me stop standin ahahayo try it mister try it mister i know i know i kmow u can Tear down the mountains Yell, scream, and shout like you can say what you want I'm not walking out Stop all the rivers, push, strike, and kill I'm not gonna leave you There's no way I will And I am telling you I'm not going You're the best man I'll ever know There's no way I can ever, ever go No, no, no, no way No, no, no, no way I'm living without you Oh, I'm not living without you, not living without you I don't wanna be free I'm staying, I'm staying And you, and you, and you You're gonna love me You're gonna love me, yes you are Ooh ooh love me, ooh ooh ooh love me Love me, love me, love me, love me You're gonna love me
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) Låter sliskigt. Mäh. 😛 Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez ? Sjukt fin. Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Vi kan bygga saker tessamans sen! 🥰 PAZO!! 😮🥰 :wub: Jättegärna. 🥰😄
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 "And I Am Telling You I'm Not Going" Rätt banal text, men det går ju inte att komma ifrån att det är ett snyggt stilgrepp.
Pazo Postat 24 november 2010 Trådstartare Postat 24 november 2010 PAZO!! 😮🥰 :wub: Jättegärna. 🥰😄 😄 :D Jag lär ju säkert vilja skaffa fram nån kontraption som räddar miljön! Du kan få bygga/designa den 😄
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez ? Sjukt fin. Cover på Kent? För pretentiös, inte på ett negativt sätt, det är en bra låt, men inte ändamålsenlig. Inte gullig nog (inte gullig alls).
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) ☺️ edit, och så massa ninjas på det., Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Cover på Kent? För pretentiös, inte på ett negativt sätt, det är en bra låt, men inte ändamålsenlig. Inte gullig nog (inte gullig alls). Ja, det e cover. (fast det visste jag inte först jag hörde den. 😛 ) Men hon gör den helt annorlunda. Mycket mysigare. ☺️
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Ja, det e cover. (fast det visste jag inte först jag hörde den. 😛 ) Men hon gör den helt annorlunda. Mycket mysigare. ☺️ Typ jazz va? Tänker mer INDIE föfan
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Cover på Kent? För pretentiös, inte på ett negativt sätt, det är en bra låt, men inte ändamålsenlig. Inte gullig nog (inte gullig alls). http://www.youtube.com/watch?v=-c_ILsS3nJU Jag har lite svårt bedöma den objektivt. Den är med i OC så bara därför är den ju grym. Fin scen med, är när Caleb och Julie gifter sig och Seth är jättedeppig. 🙁
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Fast den är rätt bra ändå. Paul McCartney-cover.
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Paul McCartney är ju inte gullig, han är ju skitful. Nu lyssnar jag på Belle & Sebastian iaf
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Paul McCartney är ju inte gullig, han är ju skitful. Nu lyssnar jag på Belle & Sebastian iaf Men man ska ju förhoppningsvis inte kolla på honom.
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Typ jazz va? Tänker mer INDIE föfan men lyssna föfan så hör du! 😠😛
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 men lyssna föfan så hör du! 😠😛 Jag är inte intresserad av att lyssna, jag vill bara käfta emot.
Pazo Postat 24 november 2010 Trådstartare Postat 24 november 2010 Sufjan stevens är bra... förutom att han är massa kristen
Recommended Posts