Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har fått ett väldigt illa underbyggt intryck av att tekniker är i allmänhet mindre studiemotiverade än akademiker. Att de bara pluggar av nödvändighet för att få ett välbetalt jobb efteråt.

Postat

Det är kanske lika bra att du hoppar av.

😛

Nä fan, jag brinner ändå för det och ska göra allt för att få det jobbet jag vill ha.

Postat (redigerat)

Vad finns det för bra mysig kärleksmusik?

Filmmusken till P.S I love you och The Holiday. Vilket också e riktigt mysiga kärleksfilmer. Fast nu har du ju inte Spottan.

Och du menade väl musik med sång av någon artist kanske.

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har fått ett väldigt illa underbyggt intryck av att tekniker är i allmänhet mindre studiemotiverade än akademiker. Att de bara pluggar av nödvändighet för att få ett välbetalt jobb efteråt.

Mm. det e lite så är det bland en hel del tyvärr. 😑

Postat

Filmmusken till P.S I love you och The Holiday. Vilket också e riktigt mysiga kärleksfilmer. Fast nu har du ju inte Spottan.

Och du menade väl musik med sång av någon artist kanske.

Låter sliskigt.

Jag gillar Vit päls. Det finns på spottan, vet iofs inte om skivan "Det har varit ett sjukt år" som jag har finns där.

Postat

I min klass så brinner väl de flesta för "milögrejer" osv osv! Trivs mycket bättre nu än på teknisk fysik bl.a. därför. På TF ville alla bara ut i arbetslivet å tjäna pengar... hatar sånt

Postat (redigerat)

Jag stör mig på att högskolan på ett sätt inte var vad jag förväntade mig. Trodde mina klasskamrater skulle vara folk som hade ett brinnande intresse för teknik och som ville bli duktiga ingenjörer. Men så e det ju inte. 😏 Jag hade velat hitta på roliga projekt, bygga och konstruera grejor, och jag tycker ämnena i skolan e roliga, men verkar vara ensam om det, alla weinar om hur tråkigt och jobbigt det är, vissa säger att det inte ens e vad de vill jobba med. 😳 Kanske e annorlunda uppe på andra Chalmers på Civilutbildningarna och på andra skolor, vad vet jag. Men jag saknar det iaf, känns ensamt, och tappar lusten att plugga ibland.

Vi kan bygga saker tessamans sen! 🥰

Redigerat av Pazo
Postat

Kan inte komma på några på rak arm.

"And I Am Telling You I'm Not Going"

And I am telling you

I'm not going

You're the best man I'll ever know

There's no way I can ever go

No, no, there's no way

No, no, no, no way I'm living without you

I'm not living without you

I don't wanna be free

I'm staying

I'm staying

And you, and you

You're gonna love me, oohh ooh mm mm

You're gonna love me

And I am telling you

I'm not going

Even though the rough times are showing

There's just no way, there's no way

We're part of the same place

We're part of the same time

We both share the same blood

We both have the same mind

And time and time, we've had so much to see and

No, no, no, no, no, no

I'm not waking up tomorrow morning and finding that there's nobody there

And I mean there's no way

I'm not living without you

You see there's just no way, there's no way

Please dont go away from me stay with me stay with

me stop standin ahahayo try it mister try it mister i

know i know i kmow u can

Tear down the mountains

Yell, scream, and shout like you can say what you want

I'm not walking out

Stop all the rivers, push, strike, and kill

I'm not gonna leave you

There's no way I will

And I am telling you

I'm not going

You're the best man I'll ever know

There's no way I can ever, ever go

No, no, no, no way

Oh, I'm not living without you, not living without you

I don't wanna be free

I'm staying, I'm staying

And you, and you, and you

You're gonna love me

You're gonna love me, yes you are

Ooh ooh love me, ooh ooh ooh love me

Love me, love me, love me, love me

You're gonna love me

Postat (redigerat)

Låter sliskigt.

Mäh. 😛

Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez ? Sjukt fin.

Redigerat av Memphis
Postat

Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez ? Sjukt fin.

Cover på Kent? För pretentiös, inte på ett negativt sätt, det är en bra låt, men inte ändamålsenlig. Inte gullig nog (inte gullig alls).

Postat

Cover på Kent? För pretentiös, inte på ett negativt sätt, det är en bra låt, men inte ändamålsenlig. Inte gullig nog (inte gullig alls).

Ja, det e cover. (fast det visste jag inte först jag hörde den. 😛 ) Men hon gör den helt annorlunda. Mycket mysigare. ☺️

Postat

Ja, det e cover. (fast det visste jag inte först jag hörde den. 😛 ) Men hon gör den helt annorlunda. Mycket mysigare. ☺️

Typ jazz va?

Tänker mer INDIE föfan

Postat

http://www.youtube.com/watch?v=-c_ILsS3nJU

Jag har lite svårt bedöma den objektivt. Den är med i OC så bara därför är den ju grym. Fin scen med, är när Caleb och Julie gifter sig och Seth är jättedeppig. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.