debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Borde iofs ta reda på om hon lyssnar på Neutral Milk Hotel för då kanske hon minns att jag sjöng deras mest kända låt med bravur på skolavslutningen 2008. Det är ett risktagande. Hon kanske tyckte den versionen var skitkass. Nämn dock gruppen lite försynt. Låt henne lägga fram fortsättningen.
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag tror att hon visste vem du var. Kolla så du inte har dålig andedräkt. Tjejer är känsliga för dofter o stanker. Oavsett om hon gjorde det eller inte spelar det väl ingen roll nu hur som helst. jag tror jag ska bli neurotiker typ woody allen Soft det vore, han är ju cool
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Vad grubblar ni på egentligen? Tycker inte det måste finnas svar på allt...fast det är ju jag det. tango
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det är ett risktagande. Hon kanske tyckte den versionen var skitkass. Nämn dock gruppen lite försynt. Låt henne lägga fram fortsättningen. Ska göra det om tillfälle ges. Men då krävs en stark assist från vänsterkanten eller en rejäl målvaktstavla.
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Oavsett om hon gjorde det eller inte spelar det väl ingen roll nu hur som helst. jag tror jag ska bli neurotiker typ woody allen Soft det vore, han är ju cool Smart kan ju vara att ta reda på vad hon gillar först. Hon kanske tycker Woody Allen är världens skit. En del tjejer är ju så trånga att ett enda felval så är det kört.
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 tango Det är svaret på "Vad dansar Fritiof och Carmencita i Evert Taubes Samborombon?" och en massa andra frågor, men inte på allt.
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Smart kan ju vara att ta reda på vad hon gillar först. Hon kanske tycker Woody Allen är världens skit. En del tjejer är ju så trånga att ett enda felval så är det kört. Fast hennes eventuella trångska är en senare fråga. Just nu är jag helt ointresserad av hennes genitalier.
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Varför har jag frusit något kopiöst om benen hela dagen idag är väl det JAG grubblar på mest, Slejnard. Suttit för mycket stilla vid datorn och skrivit ett mail i 150 minuter bl.a.? Druckit för lite varmt? Haft upprullat och möts av ovanligt kalla fönsterglas? Sparkat av mig det vita täcket hela natten? Ätit för lite?
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Du kan ju ha en bild på ett såntdär varmt äpple i massa socker som heter något fint som jag inte kommer på. Brukar finnas på Jul på Liseberg. Vet inte hur man gör tocket där. I fjol fick jag en avatar tillverkad av vänliga människor, men den har jag slarvat bort.
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Goder afton! Goder afton! Går det någon båt i afton? Nej inte i afton men i morgon afton! Goder afton! Goder afton!
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Vet inte hur man gör tocket där. I fjol fick jag en avatar tillverkad av vänliga människor, men den har jag slarvat bort. kanderade äpplen
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Varför har alla människor blivit så mycket vänligare senaste veckan grubblar jag på också, Slejis! Är det för att Julen närmar sig? Är det för att jag är snyggare i den ovanligare färgen på jacka? Är det för att de känner på sig att Domedagen är nära?
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Är det bra eller? Ja, som avatar om du vill. Men man kan inte äta skiten!
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Första advent är på söndag och det ska jag fira med att se ohelig musik live.
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det är ett risktagande. Hon kanske tyckte den versionen var skitkass. Nämn dock gruppen lite försynt. Låt henne lägga fram fortsättningen. Det är en stor risk när man pratar med tjejer och går igång om all underlig och udda musik man lyssnar på att man framastår som underlig och udda. Been there.............
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Hur vanligt är det att någon du talar med kategoriskt använder ordet anno istället för ordet år hela tiden när ni pratar?
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Hur vanligt är det att någon du talar med kategoriskt använder ordet anno istället för ordet år hela tiden när ni pratar? 0
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 0 Killen är 22 och sa det hela tiden under 45 minuter!! 😳
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det är en stor risk när man pratar med tjejer och går igång om all underlig och udda musik man lyssnar på att man framastår som underlig och udda. Been there............. Det är faktiskt hemskt. Borde kolla upp vad som är statistiskt troligt att man lyssnar på om man gillar Bright Eyes.
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Är det bra eller? Inget direkt fel på den, men vet inte om den är så jullik.
Fidden Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag tror att hon visste vem du var. Kolla så du inte har dålig andedräkt. Tjejer är känsliga för dofter o stanker. Jag känner en tjej som helt saknar luktsinne. När jag tänker efter var hon typ den enda som umgicks med mig i skolan... undrar om det är bra xD
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Inget direkt fel på den, men vet inte om den är så jullik. Nej, det var ju debatts förslag satte...
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag känner en tjej som helt saknar luktsinne. När jag tänker efter var hon typ den enda som umgicks med mig i skolan... undrar om det är bra xD Kände oxå en tjej som saknade luktsinne. Dessutom var hon blind, döv, stum och paralyserad. Kunde ha varit perfekt, men gillade inte mej.
SadamJR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Nej, det var ju debatts förslag satte... Om jag fick önska mej nåt till jul vore det att du eller nån annan kapabel person tillverkade en julavatar som passar min personlighet.
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det är faktiskt hemskt. Borde kolla upp vad som är statistiskt troligt att man lyssnar på om man gillar Bright Eyes. Elton John, The Wombles, Steeleye Span, Justin Hayward, Bond, Katie Melua Ingen tvekan!
debatt Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Varför förhandsvisar TV10 hela uppvärmningen av Glasgow Rangers-Man Utd, när de ska visa Panathinaikos-Barcelona?
Recommended Posts