Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Borde iofs ta reda på om hon lyssnar på Neutral Milk Hotel för då kanske hon minns att jag sjöng deras mest kända låt med bravur på skolavslutningen 2008.

Det är ett risktagande. Hon kanske tyckte den versionen var skitkass.

Nämn dock gruppen lite försynt. Låt henne lägga fram fortsättningen.

Annons
Postat

Jag tror att hon visste vem du var.

Kolla så du inte har dålig andedräkt.

Tjejer är känsliga för dofter o stanker.

Oavsett om hon gjorde det eller inte spelar det väl ingen roll nu hur som helst.

jag tror jag ska bli neurotiker typ woody allen

Soft det vore, han är ju cool

Postat

Ska göra det om tillfälle ges. Men då krävs en stark assist från vänsterkanten eller en rejäl målvaktstavla.

Postat

Oavsett om hon gjorde det eller inte spelar det väl ingen roll nu hur som helst.

jag tror jag ska bli neurotiker typ woody allen

Soft det vore, han är ju cool

Smart kan ju vara att ta reda på vad hon gillar först.

Hon kanske tycker Woody Allen är världens skit.

En del tjejer är ju så trånga att ett enda felval

så är det kört.

Postat

tango

Det är svaret på "Vad dansar Fritiof och Carmencita i Evert Taubes Samborombon?" och en massa andra frågor, men inte på allt.

Postat

Smart kan ju vara att ta reda på vad hon gillar först.

Hon kanske tycker Woody Allen är världens skit.

En del tjejer är ju så trånga att ett enda felval

så är det kört.

Fast hennes eventuella trångska är en senare fråga. Just nu är jag helt ointresserad av hennes genitalier.

Postat

Varför har jag frusit något kopiöst om benen hela dagen idag är väl det JAG grubblar på mest, Slejnard.

Suttit för mycket stilla vid datorn och skrivit ett mail i 150 minuter bl.a.? Druckit för lite varmt?

Haft upprullat och möts av ovanligt kalla fönsterglas? Sparkat av mig det vita täcket hela natten?

Ätit för lite?

Postat

Du kan ju ha en bild på ett såntdär varmt äpple i massa socker som heter något fint som jag inte kommer på. Brukar finnas på Jul på Liseberg.

Vet inte hur man gör tocket där. I fjol fick jag en avatar tillverkad av vänliga människor, men den har jag slarvat bort.

Postat

Vet inte hur man gör tocket där. I fjol fick jag en avatar tillverkad av vänliga människor, men den har jag slarvat bort.

applen-328433-0_368_142086w.jpg

kanderade äpplen

Postat

Varför har alla människor blivit så mycket vänligare senaste veckan grubblar jag på också, Slejis!

Är det för att Julen närmar sig?

Är det för att jag är snyggare i den ovanligare färgen på jacka?

Är det för att de känner på sig att Domedagen är nära?

Postat

Det är en stor risk när man pratar med tjejer och går igång om all underlig och udda musik man lyssnar på att man framastår som underlig och udda. Been there.............

Postat

Det är en stor risk när man pratar med tjejer och går igång om all underlig och udda musik man lyssnar på att man framastår som underlig och udda. Been there.............

Det är faktiskt hemskt.

Borde kolla upp vad som är statistiskt troligt att man lyssnar på om man gillar Bright Eyes.

Postat

Jag tror att hon visste vem du var.

Kolla så du inte har dålig andedräkt.

Tjejer är känsliga för dofter o stanker.

Jag känner en tjej som helt saknar luktsinne. När jag tänker efter var hon typ den enda som umgicks med mig i skolan... undrar om det är bra xD

Postat

Jag känner en tjej som helt saknar luktsinne. När jag tänker efter var hon typ den enda som umgicks med mig i skolan... undrar om det är bra xD

Kände oxå en tjej som saknade luktsinne. Dessutom var hon blind, döv, stum och paralyserad. Kunde ha varit perfekt, men gillade inte mej.

Postat

Nej, det var ju debatts förslag satte...

Om jag fick önska mej nåt till jul vore det att du eller nån annan kapabel person tillverkade en julavatar som passar min personlighet.

Postat

Det är faktiskt hemskt.

Borde kolla upp vad som är statistiskt troligt att man lyssnar på om man gillar Bright Eyes.

Elton John, The Wombles, Steeleye Span, Justin Hayward, Bond, Katie Melua

Ingen tvekan!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.