Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Väldigt roligt att höra! Bra att du vågade och faktiskt gjorde det med. Snyggt! 🙂

Känner mig lite som jag fått hoppa in i sista minuten som forward i Champions League-finalen och trots min totala avsaknad av erfarenhet lyckats trycka mig igenom hela försvaret och sätta en turboll i högra hörnet. Men vi ligger fortfarande under med två mål och det är bara tre minuter kvar på förlängningen.

Postat

Känner mig lite som jag fått hoppa in i sista minuten som forward i Champions League-finalen och trots min totala avsaknad av erfarenhet lyckats trycka mig igenom hela försvaret och sätta en turboll i högra hörnet. Men vi ligger fortfarande under med två mål och det är bara tre minuter kvar på förlängningen.

Jag undrar vad som händer om det går till straffar...

Postat (redigerat)

Jag är nu bara intresserad av en enda sak!

HUR sa hon det när hon sa att ni gått i samma gymnasium?

HUR kom det sig att HON kände igen dig och inte tvärtom?

Det hade jag fokuserat på.

Redigerat av debatt
Postat

Nåt har uppenbarligen hänt eftersom Dingbats drar paralleller till den riktiga världen - fotbollsvärlden alltså.

Förvånar mig inte om han ska se Panathinaikos-Barcelona ikväll 20.45 på TV10 (eller TV6 om det är tennis igen) bara för det...

😳

Postat

Svårt att läsa det när man inte scrollar.

Jag läste det och finner att det är gamla

atomer från blod, slemhinnevägg, papper

och avföring, om det är seriöst.

Mest intressant är dock varför det ligger

på en tallrik och dessutom både kniv och

gaffel. Tänkte killen äta det som ser ut

som en bit kotlett.

Made up.

Postat

Svårt att läsa det när man inte scrollar.

Jag läste det och finner att det är gamla

atomer från blod, slemhinnevägg, papper

och avföring, om det är seriöst.

Mest intressant är dock varför det ligger

på en tallrik och dessutom både kniv och

gaffel. Tänkte killen äta det som ser ut

som en bit kotlett.

Made up.

Fast om man läste det så fick man ju veta varför det låg på en tallrik. 😛

Postat

Njaa... egentligen inte.

Det var ju spekulationer nedanför som jag håller med i.

😛😛

Postat

Läste det nu igen, långsamt och säkert. Det står faktiskt inte något om VARFÖR det ligger på en tallrik.

😛😛😛

Postat

Jag är nu bara intresserad av en enda sak!

HUR sa hon det när hon sa att ni gått i samma gymnasium?

HUR kom det sig att HON kände igen dig och inte tvärtom?

Det hade jag fokuserat på.

Hon kände inte igen mig. Så här gick det till ungefär:

Vi sitter på tunnelbanan och det är de gamla tågen som bullrar utav bara helvete så man måste skrika för att höra vad man säger.

Jag: VAD GICK DU FÖR LINJE PÅ GYMNASIET DÅ eller liksom jag vet att DU GICK SAM MEN

Hon: Va?

Jag: MEN VAR DET NÅN INRIKTNING ELLER

Hon: Nacka... eller vadå?

Jag: JA, NÅN INRIK- JAHA JAG MED! (ansiktsuttryck "menar du allvar?" fast jag menade "oj vad kul!")

Hon: (mummel, ser lite obekväm ut)

Jag: JAG KAN INTE RIKTIGT PLACERA DIG ATT JAG KÄNNER IGEN DIG (tittar fundersamt snett uppåt helt i onödan)... MEN DET ÄR JU EN STOR SKOLA

Hon: (tänker "varför i helvete sa du det där?")

Jag: VAD GICK DU FÖR LINJE DÅ

Hon: Kultur

Jag: etc

jag läste fel och trodde du var gladare än du hade varit om du bangat på allihop.

Det är jag nog också, ärligt talat.

Postat

Läste det nu igen, långsamt och säkert. Det står faktiskt inte något om VARFÖR det ligger på en tallrik.

😛😛😛

Kanske inte står iofs, men man kanske kan tänka sig att han dissekerat på tallriken med besticken.

Postat

Kanske inte står iofs, men man kanske kan tänka sig att han dissekerat på tallriken med besticken.

Jag tror han tog en tugga också.

Postat (redigerat)

Hon kände inte igen mig. Så här gick det till ungefär:

Vi sitter på tunnelbanan och det är de gamla tågen som bullrar utav bara helvete så man måste skrika för att höra vad man säger.

Jag: VAD GICK DU FÖR LINJE PÅ GYMNASIET DÅ eller liksom jag vet att DU GICK SAM MEN

Hon: Va?

Jag: MEN VAR DET NÅN INRIKTNING ELLER

Hon: Nacka... eller vadå?

Jag: JA, NÅN INRIK- JAHA JAG MED! (ansiktsuttryck "menar du allvar?" fast jag menade "oj vad kul!")

Hon: (mummel, ser lite obekväm ut)

Jag: JAG KAN INTE RIKTIGT PLACERA DIG ATT JAG KÄNNER IGEN DIG (tittar fundersamt snett uppåt helt i onödan)... MEN DET ÄR JU EN STOR SKOLA

Hon: (tänker "varför i helvete sa du det där?")

Jag: VAD GICK DU FÖR LINJE DÅ

Hon: Kultur

Jag: etc

Vad är etc för linje?

Det var alltså så att bara DU höjde rösten under färden? 😕

Att det är en STOR skola kan måhända vara sant, men inget man bör säga i det sammanhanget. Du borde ha känt igen henne ändå, tycker hon kanske.

Av det ovan återberättade samtalet kan det vara så att hon mycket väl kände igen dig direkt.

Redigerat av debatt
Postat
Det var alltså så att bara DU höjde rösten under färden? 😕

Det kändes så i alla fall.

Att det är en STOR skola kan måhända vara sant, men inget man bör säga i det sammanhanget. Du borde ha känt igen henne ändå, tycker hon kanske.

Jag vet. Det finns tyvärr ingen spola tillbaks-knapp.

Av det ovan återberättade samtalet kan det vara så att hon mycket väl kände igen dig direkt.

Tvivlar jag starkt på.

Borde iofs ta reda på om hon lyssnar på Neutral Milk Hotel för då kanske hon minns att jag sjöng deras mest kända låt med bravur på skolavslutningen 2008.

Postat

Vad grubblar ni på egentligen? Tycker inte det måste finnas svar på allt...fast det är ju jag det.

Nu kan jag ju inte gärna svara på det där då.. 😕😛

Postat

Tvivlar jag starkt på.

Borde iofs ta reda på om hon lyssnar på Neutral Milk Hotel för då kanske hon minns att jag sjöng deras mest kända låt med bravur på skolavslutningen 2008.

Jag tror att hon visste vem du var.

Kolla så du inte har dålig andedräkt.

Tjejer är känsliga för dofter o stanker.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.